English Version
English

پایه و اساس اکثر بیماری‌ها؛ از تعادل خارج شدن سیستم ایکس

پایه و اساس اکثر بیماری‌ها؛ از تعادل خارج شدن سیستم ایکس

ما الان ۱۶ هزار نفر روی دارو داریم برای درمان و کنگره به گونه‌ای طراحی شده که اطلاعاتی که یک فرد در تهران دارد با فردی که در کیش و جاهای دیگر است همین اطلاعات را دارند چون همه دارند از یک چشمه سیراب می‌شوند. گفتیم ۳۵ هزار میلیارد ما سلول داریم و ۶۰ برابر این مقدار سلول ما باکتری در جسم داریم سیستم حساب شده و برنامه‌ریزی است چون ما نمی‌دانیم بعضی کارهای غلطی انجام می‌دهیم مثلاً دانشمندان انگلیسی فکر می‌کردند به بیماران تالاسمی خون آلوده یا هماتیت وارد کنند آن‌ها مریض نمی‌شوند و این کار را کردند و ۱۰ سال بعد همه آن‌ها مردند یا کارهایی که برای درمان اعتیاد انجام می‌دادند UROD یا بیهوشی و خیلی تبلیغ می‌کردند ما آزمایش‌هایی که کردیم فهمیدیم مخرب‌ترین نوع درمان با نالکسون و نالتروکسون است من این‌ها را در کنگره‌های سراسری صحبت کردم و مقاله ارائه دادم و مستند هستند. وقتی ما مواد مصرف می‌کنیم جایگزین می‌شود و هنگامی که با نالتروکسون یا در کوتاه مدت یا سقوط آزاد یا روش‌های دیگر این کار را انجام بدهیم یک شوک فیزیولوژی مخرب ایجاد می‌کند. هر سلول مثل یک شهر است باکتری‌ها یک گرم از محتویات روده بزرگ ۱۰ میلیارد باکتری دارد. سلول یک مرکز دارد به نام نیروگاه که به آن می‌گویند میتوکندری در این روش‌های غلط که ما مواد را قطع می‌کنیم میتوکندری قدرت انرژی‌اش را از دست می‌دهد. میتوکندری مرکز تولید انرژی و نیرو برای سلول است و روی خون اثر می‌گذارد روی سیناپس که در مغز ایجاد می‌شود اثر می‌گذارد روی دوپامین و قدرت انسان و همچنین روی سروتونین اثر می‌گذارد و تخریب ایجاد می‌کند و فرد در تعادل نیست و سیستم‌ها کار نمی‌کند به همین خاطر می‌گویند اعتیاد درمان ندارد.

دانشمندان آمریکا و انگلیس از لغات کیوآر یعنی درمان استفاده نمی‌کنند بلکه از لغت بهبودی استفاده می‌کنند. ادامه بحث نامه‌ای به ادیتور را صحبت می‌کنم ادیتور آن کسانی که مقاله‌ها را می‌گیرند و کنترل می‌کنند و به داورها می‌دهند من می‌خواستم نامه‌ای به ادیتور بنویسم که تبدیل به کتاب می‌شود. برای درمان یک فرد معتاد خواه مواد مخدر، خواه مواد محرک، خواه الکل باید قسمت‌های تخریب شده فیزیولوژی او، آن هم با داروی مناسب ترمیم گردد یا اگر فرد معتاد بدون داروی مناسب و در زمان مناسب قطعاً موفق نخواهیم شد مثل این است که یک ساختمان مخروبه را بدون استفاده از مصالح ترمیم کنیم. انواع و اقسام مواد مخدر در جسم ما است ما یا باید از داخل استفاده کنیم یعنی خود بدن تولید کند یا از بیرون برایش بیاوریم در اعتیاد در قسمت جسم کجای فرد معتاد دچار مشکل شده است؟ ما برای جواب احتیاج به یک مدل داریم که برداشت‌های خود را ارائه کنیم چند سال پیش گفته می‌شد. وقتی مواد مخدر مصرف می‌شود دوپامین بدن بالا می‌رود و انسان خیلی سرحال و سرخوش می‌کند این یک مدل بود و شیشه هم کاری می‌کند که دوپامین را در مغز ۱۱ برابر بالا می‌برد و ایجاد سرخوشی می‌کند و بعد هزاران مشکل ایجاد می‌کند. امروز بحث ده‌ها و صدها و هزارها مدار می‌باشد که ما به مقدار کمی از آن‌ها پی بردیم و مقدار زیادی را در آینده آشنا خواهیم شد دوپامین فقط یکی از این مدارها است. من بر مبنای اطلاعات و آگاهی و تجربیات میدانی در طول ۲۶ سال به این نتیجه رسیدم که باید یک مدل یا یک سیستم یا یک تئوری یا یک فرضیه مطرح کرد و من فرضیه‌ای مطرح کردم و نام آن را سیستم ایکس گذاشتم در تاریخ ۱۳۹۳ که این فرضیه در فصل‌نامه شماره پنجم پک اعتیاد به چاپ رسید. جالب است بدانیم که این فرضیه در مورد اعتیاد مطرح گردید اما با تغییرات و مطالعات و مقالات که چاپ رسید که این مدل در مورد سایر بیماری‌ها مطرح می‌شود. پس ما می‌گوییم کجای فرد معتاد در جسم مشکل دارد و می‌گوییم سیستم ایکس در مورد سیستم ایکس مقاله دادیم.


 

ما در مورد چهار نوع بیماری سرطان خون Alm_All_Cls_Cml که کشنده است ما تئوری ایکس را مطرح کردیم و مقاله هم چاپ شد ما بر مبنای تئوری ایکس مقاله‌های زیادی در مورد MS، هاجکین، کیس ریپورت، سرطان پستان و غیره داریم که پذیرفته شده است. سیستم ایکس به مجموعه‌ای از ناقل‌های عصبی یا نوروترانسمیترها هورمون‌ها، مدیاتورها، الگوهای اپوژنتیک یا بیان ژن‌ها است. فرق هورمون‌ها با نوروترانسمیترها چیست؟ هورمون‌ها مثل رادیو کار می‌کنند شما پخش می‌کنید هر کس خواست موجش را می‌گیرد اما نوروترانسمیترها مثل تلفن کار می‌کنند از یک قسمت به قسمت دیگر و مدیاتورها ارتباط بین اجزای بدن هستند مثل ارتباط بین کلیه و مثانه با مدیاتور است. همان‌طور که تاریکی داریم و روشنایی داریم همان‌طور سیستم ایکس و آنتی‌ایکس را هم داریم. آنتی‌ایکس به کلیه مواد مخدر، محرک، توهم‌زا، الکل، داروهای روانگردان مجموعه‌ای از داروهای اعصاب که به نحو صحیح استفاده نشود گفته می‌شود که در سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌کند البته افکار منفی، استرس، ترس، ناامیدی و سایر مشکلات و آشفتگی‌های روحی و روانی و فکری قادر به تخریب سیستم ایکس هستند تمام مسائل منفی و ضدارزش مخرب سیستم ایکس هستند. خیلی از انسان‌ها در بیرون مصرف‌کننده هم نیستند اما سیستم ایکس آن‌ها درب و داغون است خیلی پول دارند خیلی تقلب می‌کنند یک تومان را ده تومان می‌فروشند یا احتکار می‌کنند تئوری ایکس چه می‌گوید؟ از آن‌جا که مواد مخدر و محرک و توهم‌زا از سد خونی مغز عبور می‌کنند قادر هستند در عملکرد سیستم ایکس مداخله نمایند و در اثر استفاده مکرر شخص از آنتی ایکس عمل جایگزینی انجام می‌گردد در این شرایط تعادل مواد بیوشیمی سیستم ایکس مثل دوپامین‌ها، اندورفین‌ها، انکفالین‌ها، سروتونین‌ها، دینورفین‌ها و استیل کولین و غیره از تنظیم و نظام طبیعی خارج گردیده و به میزان نیاز سنتز نمی‌گردد و غده‌های عصبی تولید کننده تحلیل رفته و در نتیجه شخص کاملاً وابسته و نیازمند آنتی ایکس می‌گردد. وقتی کسی غیبت می‌کند ذره‌ذره به غیبت کردن معتاد می‌شود بنابراین خارج شدن سیستم ایکس پایه و اساس تأثیر اعتیاد بر ارگانیسم می‌باشد و همین‌طور از تعادل خارج شدن سیستم ایکس به نحوه کمی و کیفی به هر دلیل پایه و اساس اکثر بیماری‌های مزمن جسمی، روانی و جنسی که تاکنون غیر قابل درمان تشخیص داده شده می‌باشد و این فرضیه با کمک سایر محققین دیگر با دقت مورد مطالعه و آزمایش قرار خواهد گرفت و این سیستم قابل ترمیم و بازسازی می‌باشد و جالب است که همه از یک پروتکل استفاده می‌کنند وقتی به سیستم ایکس نگاه می‌کنید و می‌خواهید آن را به تعادل برسانی یک نگاه کلی‌نگر است مثلاً سرطان خون، سرطان سینه، کولیت اولسراتیو ترمیم زخم، ام‌اس و صرع و غیره همه از یک سیستم تبعیت می‌کنند.

نویسنده: همسفر مرجان رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
ویراستاری تصویرگری و ارسال: همسفر منصوره رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی کریمان 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .