English Version
English

سیستم ایکس پایه اصلی اکثر بیماری‌های مزمن است

سیستم ایکس پایه اصلی اکثر بیماری‌های مزمن است

آقای مهندس راجع‌به جهان‌بینی و مباحث فنی که همان روش درمان و متدهای اعتیاد است صحبت می‌کنند. اکثرأ مباحث جهان‌بینی را دوست دارند ولی افرادِ درحال درمان باید با مباحث فنی آشنا شوند و همه از یک چشمه سیراب می‌شوند و از یک کانال آموزش می‌بینند. انسان موجود پیچیده‌ای است که حتی گفته می‌شود که تمام کهکشان‌ها جهان‌اکبر است و انسان جهان‌اصغر که می‌شود گفت جهان کوچکی است، ولی تصور من بر عکس است، انسان جهان‌اکبر است.

درون جسم ما ۳۵ هزار میلیارد سلول وجود دارد که جسم ما را تشکیل داده‌اند که ۶۰ برابر این سلول‌ها، باکتری داریم این یک سیستم خیلی حساب شده‌ای است که باید بشناسیم و نظرسنجی کنیم و چون شناخت کافی نداریم از روش‌های نادرستی برای درمان بیماری‌ها اقدام کرده‌اند و از آسیب درمانی، شوک مخربی را وارد کرده‌اند‌ سلولی که در این روش قطع می‌کنیم و قدرت انرژی را از آن می‌گیریم مثل مرکز تولید انرژی برای سلول است که اگر سلولی مثل یک شهر باشد احتیاج به یک نیروگاه دارد که به آن مایتو‌کندری می‌گویند که روی آن اثر می‌گذارد و تخریب ایجاد می‌کند برای همین اعتیاد درمان ندارد.

آقای مهندس با تمام ایمان به‌درمان اعتیاد اعتقاد دارند ولی در خارج چون به این درمان سیستم نرسیده‌اند اعتقاد ندارند برای همین مرتب در جلسات شرکت می‌کنند و برای همان روز زندگی می‌کنند. برای جامعه درمان اعتیاد، باید اشخاص به‌خصوص و آموزش دیده درمان را به عهده بگیرند. در آزمایشات سلولی و مولکولی که در لندن انجام دادند مشخص شده و معتبر است که در سیستم‌های بیوشیمی اثر مخربی وجود دارد.

ادیتور: کسی است که از طرف مجله، مقالات را بررسی می‌کند و دارو‌ها را تحویل می‌دهد. اگر بخواهیم فردی مصرف کننده را درمان کنیم بدون استفاده از دارو، مثل این می‌ماند که یک ساختمان مخروبه را بدون مصالح ساختمانی ترمیم کنیم که غیر ممکن است. مثلث درمان از جسم، روان و جهان‌بینی تشکیل شده است مصرف کننده مواد مخدر یک بیمار است که باید مشکل را دانست و آدرس دقیق آن را پیدا کنیم در این مدل درمان اعتیاد از روش پاداش که محرک است و باعث بالا رفتن دوپامین می‌شود و سرخوشی ایجاد می‌کند استفاده کردیم و می‌شود گفت که شیشه ۱۱ برابر دوپامین در مغز را بالا می‌برد و دچار مشکلات فراوانی می‌شود.

در بدن ما صدها یا هزاران مدار وجود دارد که در درمان اعتیاد نقش مهمی دارند یکی از این مدارها دوپامین نام دارد. سیستم ایکس در مورد قسمت‌های فرد‌ بیمار صحبت می‌کند که در فرد مصرف‌کننده مطرح کردیم و بعدها متوجه شدیم در خیلی از بیماری‌ها کارساز است که در درمان ۴ مورد سرطان خون، ام اس، صرع و سرطان سینه به چاپ رسیده است و از تئوری ایکس خیلی استقبال کردند و فعلا آزمایشات روی حیوانات انجام شده و در آینده برایمان قابل افتخار خواهد بود. سیستم ایکس: به مجموعه ناقل‌های عصبی یا نورو ترانسمیترها و هورمون‌ها هستند.فرق هورمون و نوروترانسمیترها در این است که نورو ترانسمیتر‌ها مثل تلفن کار می‌کنند از یک شخص‌ به‌ شخص دیگری و از یک قسمت‌ به‌ قسمت دیگری انتقال می‌دهند.

هورمون‌ها مثل رادیو کار می‌کنند ‌به یک قسمتی پخش می‌کنند و یک قسمتش می‌گیرد. غدد درون‌ریز و برون‌ریز و یا مدیاتور‌ها تورهای ارتباط اجزای بدن و قسمتهای بدن که هماهنگ است مدیاتور می‌گویند و با هم در ارتباط هستند. RNA بیان ژن‌ها است که ممکن است چندین نوع اپی ژنتیک باشند. آنتی ایکس یعنی ضد ایکس وقتی سیستم ایکس داریم آنتی ایکس در کنارش است مثل روز و شب. روشنایی در کنار تاریکی، ارزش‌ها در کنار ضدارزش‌ها در نتیجه هر چیزی ضدش وجود دارد. آنتی ایکس؛ به کلیه موادمخدر، محرک، توّهم زا، الکل و داروهای روان‌گردان‌ها جزء سیستم ایکس هستند مجموعه داروهای اعصاب و روان به نحو صحیح استفاده نگیرد گفته می‌شود که در سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌کند البته افکار منفی، استرس، ناامیدی، ترس، حرص خوردن، بی‌خوابی و تجسس قادر به تخریب سیستم ایکس هستند.

تئوری ایکس از آنجا که مواد‌مخدر و الکل از سدخونی مغز عبور می‌کنند بنابراين قادر هستند در عملکرد ایکس مداخله کنند و شخص از آنتی ایکس به نحوی عملیات جایگزینی می‌گردد و آنتی ایکس‌ها جایگزین مخدر طبیعی و سایر مواد مخدر تنظیم کننده می‌گردند، چون بعضی از مواد از سد‌خونی مغز عبور می‌کنند و این مواد از چربی‌ها هستند و از چربی‌ها‌ی مغز عبور می‌کنند و حل می‌شوند، مداخله می‌کنند و مورفین‌ها جایگزین اندروفین‌، دینورفین و انکفالین‌ می‌شود. بنابراین سیستم از تعادل خارج می‌شود و غده‌های عصبی تولید کننده تحلیل رفته و شخص کاملا نیازمند به مواد آنتی ایکس می‌شود و همین موضوع باعث از تعادل خارج شدن سیستم ایکس می‌شود. سیستم ایکس به‌طور کلی پایه اصلی اکثر بیماری‌های مزمن جسمی، جنسی و روانی که تا کنون غیر‌قابل درمان تشخیص داده شده‌اند می‌باشند. و این مطالب با دقت مطالعه می‌شود و از معتبر‌ترین مجلات‌ها به‌ چاپ رسیده است.

رابط خبری: همسفر سکینه رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون دوم)
نویسنده: همسفر فرحناز رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون دوم)
ویراستار: همسفر عفت رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون هفتم)
ارسال: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون پنجم)
همسفران نمایندگی وحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .