English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛تخریبهای شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛تخریبهای شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST

بنام قدرت مطلق الله 

خلاصه سخنان نگهبان کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس حسین دژاکام ، روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳

موضوعات مطرح شده در پنجمین جلسه دیده بانان به شرح زیر می باشد:
نگهبانان در کارگاههای آموزشی موظفند: مهمترین نکات جلسات جهان بینی روزهای چهارشنبه را به مدت 3دقیقه قبل از دعوت کردن استاد به جلسه اعلام نمایند.
جهت رسیدگی و نظارت بهتر بر عملکرد شعب ،رابطی بین دیده بانان و ایجنت ها ، تحت عنوان اسیستانت انتخاب شد و اعلام اسامی منتخب، اسیستانت مسافران آقا به زمانی دیگر موکول گردید.
با مصرف مواد مخدر تریاک، هروئین، الکل، آمفتامین، فنتالین توسط نمونه‌های جانوری و بررسی اثرات ترک این مواد‌مخدر با روش‌های متداول امروزی و همچنین روش Dst  به نتایج قابل قبول خوبی رسیده‌ایم.
فنتالین که بعنوان داروی مسکن، بسیار قوی‌تر از مرفین در سیستم پزشکی شناخته شده است و مصرف این دارو همانند پنی‌سیلین، در برخی از افراد ایجاد حساسیت نموده و منجر به مرگ شخص می‌شود،استفاده از این دارو بعنوان ماده مخدر در کشور آمریکا بسیار متداول هست که آمار مرگ‌ومیر زیادی را بهمراه دارد این در حالی است که با صرف هزینه‌های زیاد آزمایشگاهی هنوز نتوانسته اند، راه درمان این ماده مخدر را پیدا کنند.
استاد می‌فرمایند: جهت جلوگیری از آسیب‌های غیرقابل‌جبران استفاده از داروهای مخدر صنعتی قوی ، به دولتمردان پیشنهاد می‌شود، با دادن کوپن تریاک به این افراد ، اقدام به راه حل منطقی نمایند.
خوشبختانه کنگره60 موفق به دستیابی راه درمان کلیه مواد مخدر گردیده است ،حتی آمفتامین که در بازار به نام شیشه شناخته می شود در کنگره قابل درمان می‌باشد و این درحالی است که در تمام سطح دنیا با اختصاص بودجه‌های کلان  به بخش آزمایشگاهی ، هنوز اقدام قابل توجهی در زمینه درمان مواد مخدر صورت نگرفته‌است.
در زمینه تحقیقات سیستم ایمنی بدن ،مربوط به کلیت اولسراتیو و وندهیلینگ(مربوط به بهبود زخم تمام بیماری‌ها) موفق به دریافت گواهینامه از انجمن ایمنی‌شناسان آمریکا شدیم.
بر اساس تحقیقات انجام شده ،دلیل بروز بیماری‌ها ناشی از اختلال در ژن‌ها می‌باشد بعنوان مثال در سرطان سینه خارج شدن بیان تعدادی از ژن‌ها از تنظیم دلیل بیماری می‌باشد.
انجام تحقیقات آزمایشگاهی برروی انواع سرطان‌ و رسیدن به نتایج علمی بسیار عالی و بدست آوردن گواهینامه‌های متعدد، دلیل بر درمان این نوع بیماری‌ها با روش Dst نمی‌باشد و درصورت قطعی شدن آزمایش‌ها به درمان می‌پردازیم.


تهیه و تنظیم مسافر سیامک لژیون دوم 

با احترام 

مرزبان خبری مسافر جعفر 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .