English Version
English

قضاوتی که بدون آگاهی و اطلاعات کافی باشد جهالت است

قضاوتی که بدون آگاهی و اطلاعات کافی باشد جهالت است

جلسه هفتم از دوره چهل و چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی ستارخان به استادی مسافر داریوش، نگهبانی مسافر سهیل و دبیری مسافر حمیدرضا با دستور جلسه «قضاوت و جهالت» چهارشنبه 13 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکرم که در این جایگاه حضور دارم و خدمت می‌کنم. امیدوارم حال همهٔ عزیزان خوب باشد. دستور جلسه این هفته قضاوت و جهالت است. قضاوت در لغت به معنای کنکاش‌کردن و جستجوکردن در مورد مسائل شخصی دیگران است. قضاوتی که بدون آگاهی و اطلاعات کافی باشد جهالت است. زمانی که من وارد کنگره شدم، دستور جلسه قضاوت و جهالت بود. در طول سفر دائما همه را قضاوت می‌کردم و باحال خرابی وارد کنگره شدم. راهنما به من تذکر داد که اینجا برای قضاوت نیامده‌ای؛ بلکه برای درمان اعتیادت به کنگره وارد شده‌ای.

لباس سفید پوشیدن را قضاوت می‌کردم که بعدا متوجه شدم این لباس سفید برای نظم و دورکردن انرژی‌های منفی است. به‌مرور دانایی من بالا رفت و متوجه بعضی از مسائل شدم. قضاوت‌کردن انرژی مثبت ما را می‌گیرد و انرژی منفی را به ما بر می‌گرداند. ما باید مثلت جهالت را بشناسیم و در مقابل اضلاع مثلث دانایی را رشد بدهیم و در طول سفر جهان‌بینی خود را ارتقا بخشیم. استاد امین می‌فرماید زمانی که رهجو در مورد راهنمایش قضاوت می‌کند به رهایی نمی‌رسد، حتی اگر آن قضاوت را به زبان نیاورد. از خداوند سپاسگزارم که با کنگره 60 آشنا شدم و به این آگاهی رسیدم. از راهنمای عزیزم سپاسگزارم که اجازه خدمت در این جایگاه را به من دادند. از همه عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم خدمتگزار خوبی برای کنگره باشم.

تایپ: مسافر بهنام
عکس: مسافر منصور
بارگذاری: مسافر میلاد
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .