English Version
English

مقابله با ترس‌های خود

مقابله با ترس‌های خود

«یا خیرُ الرّازقین»

سخنان ماندگار مهندس دژاکام: «اگر بدانیم که هستان، جایشان را به نیستان، که هست خواهند شد، می‌دهند؛ همه قضایا متفاوت خواهد شد.»

سلام دوستان فهیمه هستم همسفر محمد حسین
مسافر من با بیش از ۱۵ سال تخریب وارد کنگره شدند، با انواع آنتی‌ایکس‌، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی روزانه ۷۰ سی‌سی متادون، ۱۱ ماه و ۱۴ روز سفر کردند به روش DST، داروی درمان شربت OT، راهنمای توانمند ایشان آقای مجید شورابی، راهنمای خوب خودم خانم آتنا، الان هم به یاری خداوند و دستان پر مهر آقای مهندس ۲ سال و ۴ ماه است که آزاد و رها هستیم.
قبل ورود به کنگره گمان می‌کردم، اگر در مورد شخص یا مسئله‌ای اطلاعاتی داشته باشم، می‌توانم او را مورد قضاوت قرار بدهم و حکم صادر کنم، اکثراً متوجه می‌شدم اطلاعاتی که داشتم، درست نبوده و من مرتکب اشتباه می‌شدم! چون هر شخصی، مسائل را به گونه‌ای عنوان می‌کرد که به نفع خودش باشد!
زمانی‌که وارد کنگره شدم، واژه «قضاوت و جهالت» را در کنار هم دیدم، سی‌دی مربوطه را گوش کردم؛ وادی پنجم را مطالعه کردم، متوجه شدم چه‌قدر کار من اشتباه بوده‌ است به‌جای این‌که تمام انرژی و زمانم را صرف آموزش و برطرف کردن نواقص خود کنم، مدام در حال قضاوت دیگران بودم که نه تنها سودی برایم ندارد، بلکه باعث حال‌ خرابی هم می‌شود!
خدا را شکر با آموزش‌های کنگره، توانستم آموزه‌های خود را بیشتر کنم، از دانایی به دانایی موثر برسم (البته نه در همه موارد) ان‌شاءالله بتوانم در تمام مسائل، این کار را انجام دهم، البته که شیطان و نیروهای منفی هیچ‌وقت بیکار نیستند و تلاش خود را برای گمراهی انسان انجام می‌دهند.
خدا را شکر ما به یک منبع قوی و راستین متصل هستیم، خیلی خوشحالم، توانستم از قضاوت‌هایی که راجع به عضویت در لژیون سردار داشتم، عبور کنم؛ آن‌ها همه شگرد نیروهای منفی بود! پولی برای عضویت در لژیون سردار نداری! اگر عضو بشوی و نتوانی پول را پرداخت کنی آبرویت می‌رود! اعضای لژیون سردار، پول، طلا و پس‌انداز دارند و... اما با ترس‌ خود مقابله کردم، در این راه قدم گذاشتم و به قول عزیزان اصلاً متوجه نشدم که چه‌طور پرداخت کردم؟
عطار بزرگ، می‌فرماید:
«تو پای به راه در نِه و هیچ مپرس
خود راه بگویدت که چون باید رفت»
خدا را شکر برکتش را در زندگی مشاهده می‌کنم؛ ان‌شاءالله سالیان سال؛ بتوانم در این لژیون، جایگاه‌های مختلف خدمتی را تجربه کنم؛ هر کاری انجام دهم باز خدمت به خودم است.
امیدوارم جشن گلریزان امسال، شاهد شکوه، عظمت و بخشش بیشتری از عزیزان، باشیم.

نويسنده و تایپ: راهنما همسفر فهیمه (لژیون هشتم)

ویراستار: همسفر مینا، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون ششم) و همسفر معصومه، رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون یک)

ارسال: همسفر اعظم، رهجوی همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .