English Version
English

جلسه هماهنگی تازه‌واردین با حضور دستیار محترم دیده‌بان

جلسه هماهنگی تازه‌واردین با حضور دستیار محترم دیده‌بان

در خصوص جلسه مذکور که به استادی دستیار محترم دیده‌بان آقای منصور ولیخانی و حضور ایجنت محترم آقای مجید اعتباریان و راهنمایان محترم تازه واردین با دستور جلسه * چگونگی رفتار و جذب تازه‌واردین *در تاریخ 1403/04/12 برگزار شد، به شرح ذیل تقدیم حضورتان می گردد.

خلاصه سخنان استاد:

سی‌دی‌ها را باید به روز باشید و سی‌دی‌های هفتگی‌ را بنویسید. سرنوشت هر نمایندگی بستگی به راهنمای تازه‌واردین و افراد تازه‌وارد دارد. بی‌نهایت نسبت به ساختاری که چیدمان شده است، سرنوشت نمایندگی بستگی به تازه‌واردین دارد. هر نمایندگی را اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم و عیوب آن را پیدا کنیم دوباره برمی‌گردیم به قسمت تازه‌واردین و راهنمای تازه‌واردین؛
کار ما یک کار گروهی است و باید گروهی عمل کنیم، در مسائل تک روی نکنیم. اگر راهنمای تازه‌وارد هنرمندانه پیش برود، حتماً جلسهٔ بعد تازه‌‌وارد به شعبه می‌آید. در بعضی از شعب می‌بینیم که ۹ نفر ورودی داشته‌اند، در جلسه دوم هم ۹ نفر و در جلسه سوم همان ۹ نفر حضور داشته‌اند. ولی یک سری شعب دیگر هستند که ۳ نفر تازه‌وارد در جلسه اول حضور داشتند و در جلسه سوم هیچ‌کدام از آن‌ها به شعبه نیامده‌اند. پس کار راهنمای تازه‌واردین خیلی حساس است وخیلی تأکید شده‌ وقتی فردی وارد کنگره می‌شود با دنیایی از اضطراب است و باید به این نکته خیلی دقت داشته باشید.

آقای اشکذری دیده‌بان تازه‌واردین فرمودند: من موقعی که می‌خواستم وارد کنگره بشوم به مدت دو هفته روبروی آکادمی می‌ایستادم و نگاه می‌کردم که آیا افراد بر‌می‌گردند؟ خودمان را هم در نظر بگیریم با دنیایی از ناراحتی‌ها، نگرانی‌ها، شکست‌ها وارد کنگره شدیم و اولین کسی که به پیشواز تازه‌وارد می‌رود راهنمای تازه‌واردین می‌باشد. تمام بچه‌های تازه‌وارد چون سرشار از حس منفی هستند، کوچک‌ترین چیزها و نقاط ضعف را به چشم می‌بینند. در یکی از شعب یک تازه‌‌وارد شروع کرده بود به داد و بیداد کردن که هیچ کسی من را دوست ندارد، حالا دلیل این عمل چه چیزی بود؟ این که راهنمای تازه‌واردین به ایشان فرموده بودند که برود سر لژیون‌ها و هر کسی را که دوست دارد انتخاب کند و چون ظرفیت چند تا از راهنماها تکمیل بوده و همان موقع که ایشان می‌رفته بالا سر لژیون راهنما شال خودش را می‌بندد آن شخص شروع کرده بود به سر و صدا کردن و گفته بود همه این جا با من بد هستند. ببینید که تازه‌واردین چه قدر حساس هستند، یعنی حساسیت تا این حد؛ راهنمای ایکس باید شال خودش را وقتی ظرفیتش تکمیل است ببندد که با چنین مشکلاتی روبرو نشویم.

همگی ما باید به روز باشیم، سایت را چک کنیم، با دیسیپلین خاص بیاییم در شعبه که فرد تازه‌وارد واقعاً آن را متوجه شود که آن حس عشق، عقل و ایمان راه‌اندازی شده است. با آن حس رهجو را جذب کنیم. آقای اشکذری فرمودند: تا کنون پیش نیامده که به رهجویی مشاوره بدهم و او را راهنمایی کنم و جلسات بعدی به شعبه نیاید. این نیاز به یک هنرمندی و جدیت خاصی دارد که ما در مسیر پیدا می‌کنیم. ما پیمان بسته‌ایم و نظم اساس کار کنگره ۶۰ می‌باشد. ما باید همیشه مواظب باشیم که تازه‌وارد نپرد، همه ما این جا جمع شده‌ایم که یک نفر را احیا کنیم و در ادامه یه خانواده را احیا کنیم.

نگارش و ارسال:مسافر عباس لژیون 5

تقدیم به نگاه زیبایتان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .