English Version
English

جسم انسان مانند جهان اکبر است‌

جسم انسان مانند جهان اکبر است‌

آقای مهندس در سی‌دی نامه ۵ فرمودند: جسم انسان مانند جهان اکبر است‌ و دارای پیچیدگی‌ها‌ی زیادی است؛ جسم انسان دارای ۳۵۰ هزار میلیارد سلول و ۶۰ برابر آن‌ها باکتری است که کار باکتری‌ها و سلول‌ها برای جسم انسان بسیار ضروری و مهم است.

نداشتن علم، آگاهی و اطلاعات در مورد جسم می‌تواند ضررهایی به جسم انسان بزند و حتی ممکن است بعضی از اطباء برای درمان بیماری‌ها دچار اشتباه شوند در حین اینکه برای درمانی که انجام می‌دهند، نشان نوبل هم دریافت‌ کنند.

انسان هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ساختمان جسم ندارد؛ اگر فرد جسم خود را بشناسد دست به عملی مانند پیکرتراشی نمی‌زند که مانند زردآلوی توخالی پوست خود را پیر کند؛ مانند کسانی که پیکرتراشی می‌کنند و برای زیبا شدن پوست خود دست به عمل‌های فجیعی می‌زنند که این‌ها نتیجه‌ جهل انسان‌ است؛ اما ما با حضور خود در کنگره۶۰ به‌خوبی و سهولت می‌توانیم، وزن کم کنیم و جسم‌ خویش را به تعادل برسانیم؛ راهکاری که بسیاری از انسان‌ها از آن بی‌‌خبر هستند.

مادران به جای اینکه شرایط را برای بازی و تخلیه انرژی فرزندشان محیا کنند به آن‌ها قرص می‌دهند و آن‌ها را در‌ آینده با مشکل مواجه می‌‌کنند؛ همچنین در ان‌جی‌اُهای دیگر هر روز باید خدا را بابت یک روز پاک‌ بودن شکر کنند و این نشان می‌دهد که سیستم ایکس آن‌ها هنوز به درمان نرسیده‌است.

دانشمندان آمریکایی و انگلیسی می‌گویند: ما هنوز با صراحت نمی‌توانیم بگوییم که اعتیاد درمان دارد؛ اما هم خودم به درمان رسیده‌ام و هم تمام افرادی که در کنگره۶۰ با روش دی‌اس‌تی سفر کرده‌اند به‌سلامتی کامل و تعادل رسیده‌اند و دیگر هرگز تمایلی به مصرف مواد مخدر ندارند و با این روش نه‌تنها ترک سیگار و کاهش وزن انجام گرفته‌است؛ بلکه درمان بیماری‌های چون( ام‌اس، سرطان سینه، زگیل تناسلی و...) با بررسی روی موش‌ها صورت‌ گرفته‌است. من دکتر نیستم؛ فقط یک محقق هستم که این موارد را با انجام آزمایش روی سلول‌ها و ژن‌ها در آمریکا و انگلیس به ثبت رسانده‌ام.

در کنگره۶۰، ۸هزار نفر امسال برای امتحان راهنمایی ثبت نام کرده‌اند که این رقم تا روز آزمون به ۹هزار نفر هم خواهد رسید؛ این افراد باید با تمام نکات فنی، جهان‌بینی، درمان و تمامی پروتکل‌ها آشنایی کامل داشته‌باشند و بدانند کسی که با مصرف چندین نوع مواد وارد کنگره می‌شود چگونه تحت درمان قرار بگیرد. باید اخلاق، رفتار و  نوع صحبت کردن فرد  بسیار خوب باشد که بتواند در امتحان قبول بشود و در طول خدمت افراد زیادی را به درمان برساند.

مصرف‌کنندگان شیشه که به خود و جامعه ضرر می‌رسانند؛ مصرف کنندگان کارتون‌ خواب که جا و مکان خاصی ندارند و مصرف‌کنندگانی که دکتر یا مهندس هستند و یا حتی درجات بالاتری دارند، همه نیاز به درمان دارند؛ زیرا سیستم ایکس آن‌ها آسیب دیده و مواد مخدر از رگ‌های مغز که بافت آن‌ها از چربی است عبور کرده و بر روی سیستم ایکس آن‌ها اثر گذاشته‌ است و مخدرهای طبیعی بدن را از حالت عادی خارج کرده‌است به تمام موادی که سیستم بدن را از حالت تعادل خارج می‌کند آنتی‌ایکس می‌گویند؛ مانند (الکل، مواد توهم‌زا، حشیش، کراک، تریاک و ...) همچنین افکار منفی مانند (ناامیدی، ترس، منیت، غیبت و‌ تجسس کردن) این‌ها همه می‌توانند در جسم و سیستم جسم انسان مداخله کنند در آخر اینکه نامه دارد خود به کتابی دیگر تبدیل می‌شود.

خلاصه سی‌دی نامه ۵
نویسنده: همسفر زهرا، رهجوی راهنما همسفر پریسا (لژیون یکم)
تایپ: همسفر نیلوفر (لژیون یکم)
ويراستار: همسفر راضیه (لژیون یکم)
عکاس خبری: همسفر محبوبه(لژیون یکم)
ارسال: راهنما همسفر زهرا (لژیون هفدهم)
همسفران نمایندگی سهروردی اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .