English Version
English

مطالب و سی‌دی‌های کنگره مسیر درست را به ما نشان میدهند

مطالب و سی‌دی‌های کنگره مسیر درست را به ما نشان میدهند

جلسه یکم از دور سی و ششم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره۶۰ نمایندگی شیخ بهایی اصفهان با استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر عماد با دستور جلسه "قضاوت و جهالت" در روز سه‌شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ برگزار گردید.

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر
تشکر می‌کنم از راهنمای عزیزم آقا مهدی که الان در جلسه حضور ندارند و تشکر می‌کنم از راهنمای ویلیامم  آقا سینا ابدالی و همه‌ی عزیزان که به من کمک کردند تا امروز این جایگاه را تجربه کنم.
من همیشه دوست داشتم در تنهایی خودم باشم ولی امروز در این جایگاه بین شما عزیزان هستم و بابت آن از خداوند سپاس‌گزارم. خیلی شنیده بودم که می‌گفتند مطالب و سی‌دی‌های کنگره مسیر درست را به شما نشان می‌دهد و من کم‌کم این را متوجه شدم.
در همین یکی دو روز که قرار شد در خدمت شما باشم و مجبور شدم که در خودم کنکاش کنم که کجا به من قضاوت و جهالت آسیب زده است به این داستان رسیدم که حدود ده سال پیش کنگره یک راهپیمایی داشت از ورزشگاه تختی تا میدان امام، با یکی از دوستانم رفتیم و صبحانه را خوردیم و با آن‌ها شروع به راهپیمایی کردیم ولی از پوششمان مشخص بود که ما کنگره ای نیستیم، وقتی به میدان امام رسیدیم شخصی که سخنرانی می‌کرد، صحبت از نگهبان و دیدبان و مرزبان می‌کرد و من به دوستم گفتم انگار این‌ها می‌خواهند به جنگ بروند، این قضاوت من باعث شد که من ده سال از آموزش‌های کنگره محروم شوم و فکر کردم که همه‌ی دستور جلسات مربوط به این است که من اول به خودم و بعد به دیگران، دوستان و اطرافیانم آسیب نزنم، وقتی که من قضاوت می‌کنم و تشخیص نادرست می‌دهم و نمی‌توانم درست تصمیم‌گیری کنم و مجبور می‌شوم یک مسیری را تا عمق تاریکی بروم برای برگشت از تاریکی پوست من کنده می‌شود و تاوان آن قضاوتی که انجام داده ام را می‌دهم.
من حدود دوازده هم لژیونی دارم، اگر در موردشان قضاوت کنم که این درمان می‌شود، این چرا چشم‌هایش قرمز است، آن یکی چرا چرت می‌زند، شاید شیفت شب بوده که چرت می‌زند، یا ممکن است بی خوابی کشیده که چشمانش قرمز است آنجا حس می‌کنم که همه دارند مصرف می‌کنند و باعث می‌شود انرژی من گرفته شود.
در مورد این موضوع می‌توان چندین جلد کتاب نوشت که چه اتفاقی می‌تواند از مسیر درست منحرفم کند و حس هایم را آلوده آلوده سازد، نیاز من است که قضاوت کنم ولی قضاوت‌ها برحسب تشخیص و دانایی من باید باشد.

ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید

نگارش: مسافر فرزاد لژیون۱۴
ویراستار: مسافر عباس لژیون۲۵
ارسال مطلب مسافر رسول 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .