English Version
English

در کنگره ۶۰ همه از یک چشمه سیراب می‌شوند

در کنگره ۶۰ همه از یک چشمه سیراب می‌شوند

ابتدا جناب مهندس راجع به جهان‌بینی و بعد در مورد مباحث فنی صحبت می‌کنند، بحث فنی مربوط به اعتیاد، روش‌ها و متدهای درمان است اکثر قدیمی‌های کنگره دوست دارند در مورد جهان‌بینی صحبت شود ولی مسافران در حال درمان هم باید با مباحث فنی آشنا شوند حدود ۱۶ هزار نفر تاکنون در کشور با روش کنگره ۶۰ و با روش دی اس تی و داروی اوتی درمان شده‌اند و خوشبختانه همه از یک چشمه سیراب می‌شوند و در سراسر کشور همه به‌طور یکسان آموزش لازم را می‌بینند، جناب مهندس بارها در مورد انسان صحبت کردند که انسان موجود پیچیده‌ای است و می‌توان گفت انسان جهان بسیار بزرگی است که هنوز نتوانسته در مورد جسم خود شناخت کافی داشته باشد.
درون جسم ما حدود ۳۵ هزار میلیارد سلول وجود دارد که جسم ما را تشکیل می‌دهد و ۶۰ برابر این سلول‌ها باکتری داریم که هر سلول مانند یک شهر است؛ هر گرم محتویات روده بزرگ برابر ۱۰ میلیارد باکتری است که بسیار سرنوشت‌ساز است ولی متأسفانه چون انسان دانش کافی ندارد برای خود مشکلات زیادی به وجود می‌آورد، انسان در مورد یک سری مریضی‌ها مانند اعتیاد، دانش کافی ندارد چه برسد به جسم خود.
در مورد روش‌های ترک زیادی صحبت کردیم که دریکی از این روش‌های ترک از داروی نالترکسون استفاده می‌شود که آسیب‌های زیادی را به قسمت‌های متعدد بدن وارد می‌کند و درمان غلط به تک‌تک سلول‌ها و باکتری‌های بدن آسیب می‌رساند و همه نمی‌توانند در درمان اعتیاد به ما کمک کنند و درمان درست را انجام بدهند تنها کسانی این توانایی رادارند که آموزش‌های کنگره را فراگرفته باشند.
ما در سال گذشته بالای ۸ هزار نفر را درمان قطعی کرده‌ایم و برای درمان اعتیاد آموزش‌های سلولی و مولکولی در لندن و معتبرترین دانشگاه‌ها انجام می‌گیرد به همین دلیل از درمان مطمئن هستیم، جناب مهندس مقالات و نامه‌های خودشان را به ادیتور می‌دهند و ادیتور کسی است که نامه‌ها را نگاه و بررسی می‌کند و تعداد نامه‌ها آن‌قدر زیاد شده است که کم‌کم تبدیل به کتاب می‌شوند.
اگر بخواهیم فرد معتاد را بدون دارو درمان کنیم مثل این است که ساختمانی را بدون مصالح بنا کنیم که این امر غیرممکن است و فرد مصرف‌کننده را فقط با داروی مناسب و با شناخت کافی می‌توانیم به درمان برسانیم و به فرد مصرف‌کننده یا باید مواد مصرفی‌اش را داد یا باید مواد طبیعی درونی بدن او را راه‌اندازی کرد که ما مواد درون فرد مصرف‌کننده را با کمک متد درست، کم‌کم راه‌اندازی می‌کنیم.
مثلث درمان از جسم، روان و جهان‌بینی تشکیل شده است، مصرف‌کننده مواد مخدر در اصل فرد بیماری است که باید دانست مشکل از کجاست و آدرس دقیق را بدانیم، ما در بدن خود صدها یا هزاران مدار داریم که در درمان اعتیاد نقش بسیار مهمی دارند، سیستم ایکس در مورد قسمت‌هایی که فرد بیمار مشکل دارد صحبت می‌کند و در اصل سیستم ایکس را برای مصرف‌کننده مطرح کردیم ولی بعدها متوجه شدیم که در مورد بسیاری از بیماری‌های دیگر هم کارساز است برای ۴ نوع سرطان کشنده از تئوری ایکس استفاده کردیم مثل سرطان خون، ام‌اس، صرع، سرطان سینه که در معتبرترین روزنامه‌های آمریکا به چاپ رسیده است.
جناب مهندس در مورد اضافه‌وزن فرمودند؛ اگر می‌خواهید وزن خود را پایین بیاورید اصلاً نیازی به پیکرتراشی و عمل‌های مثل عمل معده، عمل روده و برداشتن روده نیست زیرا این کار باعث ایجاد مشکلات متعدد و بیماری‌ها در بدن می‌شود.
هنوز زبان بدن را نمی‌شناسیم و با آن مانند یک‌تکه گوشت رفتار می‌کنیم اگر زبان بدن را متوجه شویم می‌توانیم خیلی از بیماری‌ها را درمان کنیم خوشبختانه در کنگره ۶۰ ما به‌آسانی وزن کم می‌کنیم و بخشی هم به‌عنوان آنتی ایکس یا ضد ایکس داریم یعنی وقتی سیستم ایکس هست آنتی ایکس هم در کنارش داریم مثل روز که در کنارش شب است و همان‌طور که روشنایی داریم تاریکی هم داریم و هر چیزی ضدش وجود دارد.
جناب مهندس در مورد بیش فعالی صحبت کردند و گفتند که چنین چیزی وجود ندارد چون الآن بچه‌ها تا کمی شلوغ می‌کنند می‌گویند بیش‌فعال است و انواع قرص‌ها را به او می‌دهند که باعث آسیب سیستم ایکس می‌شود.
آنتی ایکس یا ضد ایکس عبارت است از کلیه مواد مخدر، محرک، توهم‌زا، الکل و داروهای روان‌گردان، داروهای اعصاب و روان که به نحو صحیح مورد استفاده قرار نگیرد در سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌کند البته افکار منفی، ناامیدی، استرس، ترس، حرص خوردن، تجسس و بی‌خدایی نیز باعث تخریب سیستم ایکس می‌شود.
در آخر جناب مهندس فرمودند؛ برای درمان سیستم ایکس تلاش‌های زیادی کردیم که هیچ‌کدام از آن‌ها جوک، شوخی و بی‌پایه و اساس نبوده است و برای همه آن‌ها مدرک و سند داریم که تاکنون این مقالات در معتبرترین مجلات جهان به چاپ رسیده است.

نگارش: همسفر نرجس، راهنما همسفر فاطمه (لژیون پنجم)
ثبت: همسفر رها (خدمتگزار سایت)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .