English Version
English

اگر قضاوت کنیم، بی شک قضاوت می‌شویم

اگر قضاوت کنیم، بی شک قضاوت می‌شویم

سومین جلسه از دوره سی و هشتم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی نیما یوشیج بهشهر به استادی مسافر سینا، نگهبانی مسافر ایمان و دبیری مسافر ابوالفضل با دستور جلسه"قضاوت و جهالت" روز سه شنبه 12 تیر ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
سلام دوستان سینا هستم یک مسافر.
خداوند را شاکرم که در جمع شما دوستان هستم، از جناب مهندس بنیان کنگره ۶۰ برای فراهم نمودن این بستر سپاسگزارم که اکنون در این جایگاه قرار دارم از زحمات و آموزش‌های ایشان است. من در کودکی به‌دلیل بروز یک بیماری ناچار به مصرف داروهای اعصاب و روان شدم و حدود ۱۲ سال این دارو را استفاده کردم. من در ابتدا به عنوان همسفر وارد کنگره شدم ولی بعد از صحبت و مشاوره با راهنمای تازه‌واردین متوجه این موضوع شدم که من خودم مسافر محسوب می‌شوم و باید مسیر درمان را طی نمایم، زمانی که قرص را مصرف نمی‌‌کردم بر سر دوراهی رفتن و ماندن قرار می‌گرفتم ولی اکنون در کنگره به درمان رسیده‌ام و از این بابت خیلی خوشحالم.
در باب دستور جلسه در مورد قضاوت و جهالت باید بیان کنم این دستور جلسات فقط مختص به کنگره نیست و در جامعه هم کاربرد دارد چون ما در کنگره آموزش گرفته‌ایم و در مسیر درست قرار گرفته‌ایم، مسیر درست هم مانند جاده پیچ در پیج است، بالا و پایین دارد در این جاده باید به موقع سرعت بگیریم و در وقتش از سرعت خود کاهش دهیم و در مسیر درست گام برداریم، در کنگره جمله اول ندانی را بدان، تا بدانی را بدانی، برای من بسیار جمله جالبی است.
در بیرون شاید عده‌ای در مورد کنگره قضاوت نادرست داشته باشند و زمانی که وارد کنگره می‌شویم و بعد از سه جلسه مشاوره کم‌کم در مورد کنگره و روش درمان آن مطلع می‌شویم، در بیرون از کنگره جسم، روان و جهان‌بینی ما در زمان مصرف مواد ضربات زیادی خورده که با آموزش‌های صحیح کنگره به تعادل می‌رسد و درمان می‌شود؛ بعد اتمام سفر اول وارد سفر دوم و خودشناسی می‌شویم و همچنین سفر سوم که از رسیدن خود تا قدرت مطلق می‌باشد.
من در در کنگره حس خوبی دارم و امروز قبل از جلسه از انرژی بالایی برخوردار بودم، در کنگره از قضاوت‌های بیهوده پرهیز می‌کنیم و انگشت اشاره به سمت یکدیگر نمی‌گیریم چون همانطور که جناب مهندس فرمودند: هرچه کنی به خود کنی/ گر همه نیک و بد کنی، اگر دیگران را قضاوت کنیم بی‌شک دیگران هم ما را قضاوت می‌کنند، خیلی خوشحالم در کنگره هستم و امیدوارم همگی کنار خانواده خوشحال باشند.

تایپ: مسافر حسین
عکس: مسافر محمدباقر
بارگذاری: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .