English Version
English

مشارکت مکتوب

مشارکت مکتوب

مشارکت مکتوب
دستور جلسه هفتگی قضاوت و جهالت
سلام دوستان حبیب هستم یک مسافر. قضاوت نشانه جهل است، جهل تفکر را می‌سوزاند و به تاریکی می‌برد.
جهل در صور پنهان اثر می‌گذارد و افکار و اندیشه منفی که آنتی ایکس محسوب می‌شود را از خود بر جای می‌گذارد اگر ما بتوانیم حرمت‌ها را اجرا کنیم دچار قضاوت و جهل نمی‌شویم.
من با آموزش‌های کنگره آموختم، قضاوت کردن به خاطر نداشتن آگاهی است. خیلی راحت قضاوت می‌کردم حکم صادر می‌کردم و این به خاطر این بود که در جهل و ضد ارزش‌ها غوطه‌ور بودم. متوجه شدم باید دانایی خود را افزایش داد.
آقای مهندس می‌فرمایند وقتی می‌خواهیم کسی را قضاوت کنیم باید مواظب فکر و اندیشه خودمان باشیم، گمان بد نداشته باشیم چون چیزی که باعث می‌شود قضاوت به وجود بیاید گمان بد است. گمان بد باعث تجسس می‌شود.
وادی پنجم را در زندگی روزمره خودمان باید عمل کنیم تا به قضاوت کردن دیگران نپردازیم. خدا را شکر می‌کنم که با آموزش‌های کنگره ۶۰ آشنا شدم، توانستم صور آشکار خود را و نیروی تخریبی و بازدارنده را کاملاً بشناسم تا بتوانم از ضد ارزش‌ها دوری‌کنم تا در جهت ارزش‌ها حرکت کنم.
کسی که در کنگره در زمان، مورد قضاوت قرار می‌گیرد مطمئناً آن شخص بر روی قوانین کنگره ۶۰ به‌درستی کارکرده است. با آموزش‌های کنگره آموختم نباید روی حرمت و قوانین پا بگذاری تا مورد قضاوت قرار نگیری به خاطر اینکه کنگره درراه مستقیم حرکت می‌کند و به راه خود ادامه می‌دهد.
خدا را شکر می‌کنم که عضوی از خانواده کنگره ۶۰ هستم که می‌توانم از آموزش‌های ناب و به‌روز کنگره برای بهتر شدن زندگی روزمره خود استفاده کنم.
با سپاس و تشکر فراوان مسافر حبیب لژیون یکم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .