English Version
English

سیستم ایکس چیست؟

سیستم ایکس چیست؟

مسائل فنی؛ در مورد روش درمان اعتیاد است‌.

بارها راجع به اینکه انسان موجود پیچیده‌ای هست، صحبت کردیم. بعضی اوقات می‌گویند؛ تمام کهکشان‌ها جهان اکبر و انسان، جهان اصغر است؛ اما به‌ تصور من انسان به دلیل پیچیدگی، جهان اکبر است.
جسم انسان از ۳۵ هزار میلیارد سلول، تشکیل‌شده و حدود ۶۰ برابر این تعداد، باکتری داریم که این نشان‌دهنده سیستم حساب‌شده و برنامه‌ریزی دقیق جسم انسان است.
سلول‌ها مرکزی به نام میتوکندری دارند که مرکز تولید انرژی و نیرو برای سلول‌ها است. اگر سلول‌ها قدرت انرژی را از دست بدهند؛ بر روی مدارهای بسیار متعددی؛ از جمله دوپامین اثر می‌گذارد و در آن‌ها تخریب ایجاد می‌کند. انسان مواقعی که مواد را به صورت ناگهانی یا سقوط آزاد قطع می‌کند؛ شوک مخربی به جسم خود وارد می‌کند. این روش غلط است؛ زیرا سیستم‌های آسیب‌دیده، ترمیم نشده‌ و فرد مصرف‌کننده در تعادل نیست؛ برای همین می‌گویند اعتیاد درمان ندارد. دانشمندان آمریکایی و انگلیسی برای درمان از لغت cure که به‌ معنی درمان قطعی است، استفاده نمی‌کنند و از لغت treatment که به‌ معنی بهبودی است، استفاده می‌کنند.
برای درمان یک فرد معتاد به مواد مخدر، محرک یا الکل؛ بایستی قسمت‌های تخریب‌شده فیزیولوژی او با داروی مناسب‌ترمیم گردد. اگر یک فرد معتاد را بخواهیم بدون دارو در زمان مناسب درمان کنیم، موفق نخواهیم شد؛ مانند اینکه ساختمان مخروبه را بدون استفاده از مصالح ساختمانی‌ترمیم کنیم. باید مواد مناسب به مصرف‌کننده بدهیم تا مصرف کند تا مواد طبیعی بدنش راه‌اندازی شود.
مثلث درمان اعتیاد؛ جسم، روان و جهان‌بینی است. در قسمت جسم، سیستم‌ ایکس انسان دچار آسیب می‌شود.

سیستم ایکس چیست؟ به مجموعه ناقل‌های عصبی یا نوروترانسمیترها، هورمون‌های درون‌ریز و برون‌ریز و مدیاتورهای بیوشیمیایی دیگر و تأثیر متقابل آن‌ها بر یکدیگر و بر سایر اعضاء و جوارح بدن، گفته می‌شود. این تأثیرات متقابل تا حدودی برای انسان شناخته شده و در مواردی همچنان ناشناخته است.

ما اگر زبان بدن را بفهمیم، می‌توانیم تمام بیماری‌ها، لاغری، چاقی، سیگار، قلیان، هروئین و... را درمان کنیم.
ما واژه‌ای به نام آنتی‌ایکس داریم. کلمه آنتی به معنای ضد و آنتی ایکس؛ یعنی ضد بدن است. افکار منفی، استرس، ناامیدی، ترس، آشفتگی روحی و روانی و همچنین الکل، سیگار، قلیان، تریاک، هروئین و ... مخرب هستند و روی سیستم ایکس اثر تخریبی دارند.
درون مغز، سدی وجود دارد و به هرچیزی اجازه ورود نمی‌دهد؛ زیرا مغز، مرکز فرماندهی بدن است. موادمخدر، الکل و ... از این سد خونی می‌توانند عبور کنند. بافت سیستم دفاعی مویرگ‌ها از چربی است؛ بنابراین در چربی حل‌شده و وارد مغز می‌شوند و در سیستم‌های بدن مداخله می‌کنند؛ سپس جایگزین مخدرهای طبیعی بدن می‌شوند و سیستم را از تعادل خارج می‌کنند.
از تعادل خارج شدن سیستم ایکس به هر دلیلی، پایه و اساس اکثر بیماری‌های مزمن جنسی، جسمی و روانی که تاکنون غیرقابل درمان تشخیص داده شده‌اند، است.
همه چیز درون سیستم ایکس است که با بازسازی و ترمیم این سیستم، بیماری‌هایی مانند؛ اسکیزوفرنی، سرطان و MS قابل درمان است.

تایپ: همسفر مژگان رهجوی راهنما همسفر صدیقه (لژیون هفتم)
ویراستاری، تنظیم و ارسال: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فرزانه (لژیون بیستم)
همسفران نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .