English Version
English

درمان جسم با یادگیری زبان بدن

درمان جسم با یادگیری زبان بدن

بارها در مورد پیچیده بودن انسان‌ها صحبت شده و حتی می‌توان گفت تمام کهکشان‌ها جهان اکبر و انسان جهان اصغر می‌باشد، به تصور من انسان جهان اکبر است. جسم انسان متشکل از سی‌وپنج هزار سلول و شصت برابر این سلول‌ها از باکتری می‌باشد که سیستم حساب‌ شده‌ای است. با انجام آزمایش‌های متعدد در حد مولکولی و سلولی به این نتیجه رسیدیم که مخرب‌ترین نوع درمان، درمان نالوکسان و نالتروکسان است. هر یک از این سلول‌ها مانند یک شهر، یک جهان و کهکشان به نیرو نیاز دارد و این نیروگاه میتوکندری نام دارد که بر روی دوپامین، سروتونین و مدارهای بسیار متعددی اثر گذاشته و در آن‌ها تخریب ایجاد کرده به همین دلیل فرد مصرف‌کننده به مصرف مواد تمایل دارد و به دلیل قطع نادرست مواد در حالت تعادل نیست و با این‌که سیستم‌ها به درستی فعالیت نمی‌کنند؛ ولی هم‌چنان به حیات خود ادامه می‌دهند به همین دلیل گفته می‌شود، اعتیاد درمان ندارد.

برای درمان فرد مصرف‌کننده که مصرف مواد از نوع مخدر، محرک و یا الکل دارد باید بخش‌های تخریب‌شده فیزیولوژی او با داروی مناسب ترمیم شود و اگر بخواهیم، فرد معتاد را بدون در نظرگرفتن داروی مناسب، زمان و دوز مناسب درمان کنیم قطعاً با شکست مواجه خواهیم شد، در مرحله اول مطرح شد که اعتیاد در قسمت جسم مشکل ایجاد کرده و برای دستیابی به تعریف صحیح به مدل مناسب نیاز داشته که بر مبنای آن مدل برداشت‌های خود را مانند مدل پاداش دوپامین مطرح می‌کنیم، چند سال پیش گفته شد؛ دوپامین شخص با مصرف موادمخدر افزایش یافته و او را سرحال می‌کند که مدار پاداش است به‌عنوان‌مثال؛ با انجام هر کار خوب او دوپامین تولید شده و سرحال و سرخوش می‌شود؛ ولی امروزه بحث ما فقط مدار پاداش و دوپامین نیست، بلکه صدها و هزاران مدار است که ما تنها با اندکی از آن‌ها آشنایی داریم.

من بر مبنای اطلاعات آگاهی و تجربیات میدانی در طول ۲۶ سال به یک مدل یا یک فرضیه دست یافتم و نام آن را فرضیه سیستم‌ایکس نامیدم که این سیستم در مورد بسیاری از بیماری‌های دیگر نیز مفید است، سیستم‌ایکس چیست؟ به مجموعه‌ای از ناقل‌های عصبی یا نوروترانسمیترها، هورمون‌ها، غدد درون‌ریز و برون‌ریز و یا مدیاتورها، سیستم‌ایکس گفته می‌شود و این تأثیرات تا حدودی برای انسان هم شناخته و هم ناشناخته هستند. افراد ساده‌ای با انجام رژیم و عمل‌های نادرست برای کاهش وزن به بدن خود آسیب وارد می‌کنند درصورتی‌‌که ما در کنگره به سهولت و آسانی وزن را کاهش داده و با یادگیری زبان بدن، جسم خود را درمان می‌‌کنیم.

مطلب دیگر آنتی‌ایکس یعنی ضد است، به کلیه موادمخدر، محرک، توهم‌زا، الکل، داروهای اعصاب و روان که به نحو صحیح استفاده نشده و در سیستم‌ایکس تخریب ایجاد می‌کند آنتی‌ایکس گفته می‌شود، البته تمام افکار منفی، مشکلات روحی و روانی را نیز شامل می‌شود، از آن‌جایی که مواد توهم‌زا و الکل از سد خونی مغز عبور کرده قادر به مداخله در عملکرد سیستم‌ایکس می‌باشد در نتیجه ریشه کلیه بیماری‌های جسمی، جنسی و روانی عدم تعادل در سیستم‌ایکس است.

نویسنده؛ همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر مینا (لژیون بیست‌و‌سوم)
ویرایش؛ رابط خبری همسفر فریده رهجوی راهنما همسفر مینا (لژیون بیست‌و‌سوم)
عکس، ویراستاری و ارسال؛ همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوازدهم)
نمایندگی همسفران سلمان فارسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .