English Version
English

در دوران مصرف، صفت جهالت در من بصورت آشکار وجود داشت

در دوران مصرف، صفت جهالت در من بصورت آشکار وجود داشت

جلسه یازدهم از دور نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی امام قلی خان به استادی مسافر سعید و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه *  قضاوت و جهالت  * در روز یکشنبه 1403/04/10راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان سعید هستم یک مسافر
خدا را شاکر و سپاسگزارم که توانستم امروز در این جایگاه قرار بگیرم. ازاستاد خوبم و تمام خدمتگزاران شعبه تشکر میکنم که کمک میکنند تا یک سفر اولی به درمان برسد.

در مورد دستور جلسه قضاوت و جهالت باید بگویم که در دوران مصرف، صفت جهالت در من بصورت آشکار وجود داشت و نادانی و جهالت من در آن دوران بسیار زیاد بود. بعنوان مثال در خیابان هم که راه می رفتم مردم را مورد قضاوت قرار میدادم که این، نوعی از جهالت است، باید گفت که این دستور جلسه بسیار مهم میباشد. زمانی که سی دی قضاوت و جهالت جناب مهندس و سی دی قضاوت استاد امین را گوش میدادم، متوجه عمق فاجعه در وجود خود شدم. این سی دی ها کمک زیادی به من کرد تا بتوانم از جهالتی که در آن قرار گرفته بودم بیرون بیایم و از تاریکی ها کم کم فاصله بگیرم.

قضاوت در مورد دیگران به ما مربوط نمی شود، زیرا در این صورت از خودمان غافل خواهیم شد. من دارای عیب های بسیاری هستم که در درجه اول باید عیب های خودم را برطرف کنم. یکی از کارهای ضد ارزشی که انجام میدادم این بود که هزاران عیب  روی دیگران میگذاشتم و باعث می شد که عیوب خودم را دیگر متوجه نشوم و این کار تخریب بسیار زیادی بر خلق خوی من داشت. قضاوت مربوط به کسی است که چندین سال درس آن را خوانده و در جایگاه قضاوت کردن قرار دارد و در این تصمیم، افراد دیگری از جمله وکیل مدافع، دادستان و.... به او کمک میکنند. هنگام قضاوت کردن به صحبت های طرفین گوش خواهد داد و به مدارک و شواهد توجه می نماید تا بتواند قضاوت خوبی را انجام دهد ولی ما خودمان هم وکیل مدافع و هم شاکی  و هم قاضی می شدیم و در نهایت قضاوت و حکم را اجرا میکردیم و تخریب این کار به زندگی خودمان بازمی گشت، چون باعث می شد که از خودمان غافل شویم و روز به روز بیشتر در تاریکی فرو رویم.

مدت زیادی نیست که وارد سفر دوم شده ام و مطالب زیادی است که با شرکت در این جلسات از شما دوستان یاد خواهم گرفت. خودتان و جناب مهندس را تشویق کنید.

آبدارخانه

خدمتگزاران قسمت نشریات

مرزبان کشیک

تایپ:مسافر علیرضا و مسافر محمدعلی

ویراستاری و ارسال مطالب:مسافر عباس

تقدیم به نگاه زیبایتان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .