English Version
English

قضاوت و جهالت

قضاوت و جهالت

نهمین جلسه از دور نهم  کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی باغستان کرج با استادی مسافر پیمان ، نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه قضاوت و جهالت روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد .

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان پیمان هستم یک مسافر ، از نگهبان و دبیر جلسه سپاسگزار هستم و از راهنمای عزیزم تشکر می کنم که اجازه دادند تا این جایگاه را تجربه کنم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم .
دستور جلسه این هفته ( قضاوت و جهالت ) می باشد ، زمانی که به من اعلام شد که قرار است استاد جلسه باشم ابتدا به گذشته خودم نگاهی کردم  در واقع من در این صفت بد ، قضاوت کننده را با خود یدک می کشیدم  ، به نظر من شخصی که قضاوت می کند در صور پنهان خود جایگاه یک متهم مضطرب را دارد ، شخص خودم زمانی متوجه استرس و اضطراب هایم شدم  که همیشه منتظر بودم که دیگران نسبت به من و عملکردم  چه قضاوتی می کنند ، من همیشه نگران این موضوع بودم .
زیرا خودم همیشه دیگران را مورد قضاوت قرار می دادم و این کلام مهندس عزیز که می فرمایند ، از هر دستی که می دهی از همان دست میگیری در این موضوع صدق می کرد و به واسطه همین من وارد خیلی از کارها نمی شدم واگر هم می شدم قطعا از استرس قضاوت دیگران آن کار را خراب می کردم  ، زمانی که ما نسبت به دیگران حس بدی داریم صد درصد از جنس همان موضوع در ما وجود دارد اکثر اوقات که من دیگران را مورد قضاوت قرار می دادم .
هیچ گاه از خودم سوال نمی کرذم که از کجا می دانی و متاسفانه متوجه نمی شدم که در صور پنهان من چه اتفاقی می افتد و آن موضوع در من رشد می کرد و خوشبختانه ما در کنگره به این علم می رسیم استاد امین می فرمایند که اگر ما به تاریکی های درون خود پی ببریم نیمی از راه را طی کرده ایم ، و کار نیرو های منفی این است که ما متوجه نشویم که چه اتفاقی برای  ما رخ می دهد و ماهیت نیرو های منفی این است .
نکته ای دیگر ، اگر ما بخواهیم برای ادامه ی مسیرمان از تایید دیگران انرژی بگیریم همیشه مورد قضاوت دیگران قرار می گیریم و نباید مورد تایید بودن را اولویت خودمان قرار دهم و در آخر خدا را شاکرم که در کنگره 60 حضور دارم و آموزش می گیرم ، از این که به صحبت های من توجه کردید از شما ممنونم

تایپ : همسفر علی لژیون یکم

تنظیم وارائه : مرزبان خبری مسافر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .