English Version
English

حرمت های کنگره حد ومرز را به من نشان می‌دهد.

حرمت های کنگره حد ومرز را به من نشان می‌دهد.

جلسه اول از دوره نهم سری جلسات کارگاهی آموزشی عمومی نمایندگی شوشتردر روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۷ با دستور جلسه "حرمت ‌کنگره،چرا رابط کاری مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" به استادی کمک راهنمامسافر اکبر ونگهبانی مسافر امیدو دبیری مسافر محمد حسین ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان اکبر هستم مسافر. خداوند را شاکر هستم که امروز در این مکان خدمت گذار هستم.دستور جلسه امروز حرمت کنگره است حرمت از حریم می آید شما در هر مکانی قرار بگیرید می‌بینید برای خودش یکسری حریم های قائل شده است کنگره هم دارای یکسری حرمت ها و حریم های است که باید رعایت شوند تا بتوانیم به هدفمان برسیم.
اولین مسئله در حرمت ها می‌گوید کنگره مکان مقدس و امنی میباشد .چرا؟  چون مارا از تاریکی به سمت رو شنای می‌رساند مارا از اعتیاد به سمت سلامتی میرساند و اینها نیاز به مکانی دارند که برای ما ارزشمند باشد ما با رعایت حریم ها در واقع به خودمان کمک میکنیم زمانی که ما در مورد دیگران تجسس نکنیم خودمان آرامش داریم مهمترین مسئله ای که در کنگره به من کمک میکند صداقت هست باید سعی کنم صادق باشم ودروغ نگویم باید با راهنمای خودم در مورد همه چیز صادق باشم تا راحت تر سفر کنم وگرنه همه چیز برای من دشوار خواهد شد‌.


حرمت های کنگره حد ومرز را به من نشان می‌دهد و کمک می‌کنند ما درکنار همدیگر بتوانیم با صلح و آرامش آموزش بگیریم اگر شخصی نتواند حرمت های کنگره را رعایت نکند قطعا به درمان هم نخواهد رسید . داشتن روابط مالی کاری یا خانوادگی بیشترین آسیب را برای یک مسافر به همراه خواهد داشت انشالله که بتوانیم با حفظ حرمت های کنگره. قدر دان این مکان مقدس و امن باشیم . ممنون از اینکه به حرف های من گوش کردید.

تایپ و ویرایش : مسافرمسعود لژیون مرزبانی 

گروه سایت نمایندگی شوشتر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .