English Version
English

حرمت جزء نوشتاری است که دو بار خوانده می‌شود

حرمت جزء نوشتاری است که دو بار خوانده می‌شود

جلسه‌ نهم از دوره‌ سی و یکم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، شعبه اروند آبادان، با استادی مسافر محمود، نگهبانی مسافر میثم و دبیری مسافر محمود، با دستور جلسه « حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است و جشن تولد یکسال رهایی مسافر مهرداد » روز پنج‌شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

هفته مبارزه با مواد مخدر را به همه عزیزانی که در این راستا زحمت می‌کشند تا افراد مصرف کننده را به درمان برسانند تبریک می‌گویم و به خدمتگزاران کنگره ۶۰ که در مسیر راستی و خیلی جدی و محکم‌‌، در راه درست درمان قطعی اعتیاد دارند و خدمت می‌کنند که انسان‌ها را از تاریکی به طرف روشنایی برسانند خدا قوت می‌گویم.

دستور جلسه در دو قسمت می‌باشد، یک حرمت کنگره ۶۰ و چرا رابطه کاری و مالی ممنوع است و دوم تولد یک سال رهایی آقا مهرداد است. راجع به حرمت کنگره ۶۰‌، یک اتفاقی برای من در اوایل سفرم افتاد داشتم با گوشی صحبت می‌کردم و بعد یک موتوری آمد و گوشی را از من دزدید. تقریباً دو ماه سفر بودم و بعدش فکر کنم یک هفته یا دو هفته بعد از آن اتفاق دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ بود و جناب مهندس صحبت می‌کردند‌، در حرمت این را داریم که نگهداری و حفظ از وسایل خودمان در کنگره بر عهده خودمان است و برای من جالب بود چیزی که آقای مهندس می‌گوید علاوه بر اینکه داخل کنگره این آموزش‌ها را می‌گیرم بیرون از کنگره هم باید حواسم باشد و حتی گفتند، زمانی که می‌خواهید بیرون با تلفن صحبت کنید سعی کنید تلفن به طرف دیوار باشد که اگر موتوری آمد نتواند گوشی شما را بزند‌، و دیدم که حرمت جزء نوشتاری که دو بار خوانده می‌شود و بیشتر که با حرمت آشنا شدم، بحث پوشش مناسب است که آقای مهندس هم برای همسفران و مسافران تاکید کردند و احترام به پیشکسوتان است که دوره خدمتی آنها تمام شده است و احترام به این افراد برای من خدمتی واجب است. چون معقول است بعد از تحویل دادن خدمت، آن حس دلتنگی می‌آید باید سعی کنم نهایت عزت و احترام را برای آن شخص قائل باشم، حداقل مقداری از آن بار دلتنگی را از روی دوش آن شخص کمتر کنم.

در رابطه حرمت کنگره ۶۰ در بحث مالی من زمانی که مرزبان بودم، در قسمت نشریات یک تازه وارد آمده بود و یک نفر هم کنار نشریات ایستاده بود، پول برای تهیه پکیج تازه واردین همراه نداشتند، بعد گفتند: شما که آنقدر می‌گویید آقای مهندس خوب است چرا به این بنده خدا که پول ندارد پکیج رایگان نمی‌دهید، و مسئول نشریات توضیح دادند که ما در کنگره رابطه مالی نداریم و پولی به عنوان قرض یا وام به شخصی نمی‌دهیم. پیش آمده بود که خیلی‌ها برای خرید پکیج یا دارو آن مقدار پول برای تهیه نداشتند و نسیه دریافت کردند و به خاطر آن نسیه باعث شده بود که از کنگره دور بشوند. شخص زمانی که وارد کنگره می‌شود آن تعادل را ندارد که بخواهد تصمیم‌های درستی بگیرد و سعی کنند با هم دیگر همکاری یا بخواهند به هم دیگر پول قرض بدهند و در ادامه قطعا به مشکل بر می‌خورند. 

قسمت دوم دستور جلسه، تولد یک سال رهایی آقا مهرداد عزیز است، آقا مهرداد با مصرف روزانه ۶۰ سی سی "OT" وارد کنگره شدند و در زمان شروع آن مقدارِ پروتکل را که گفتم فکر می‌کردند دارم شوخی می‌کنم ولی بعد دید که خیر قضیه خیلی جدی است و همان را باید اجرا کند، کار خوبی که آقا مهرداد کردند از همان اول فرمان بردار بودند و سی دی‌ها را می‌نوشتند و الان هم جزء خدمتگزاران قسمت "OT" هستند و لژیون سردار شعبه اروند آبادان و شعبه ماهشهر شرکت کردند، امیدوارم که ایشان را در جایگاه کمک راهنمایی مشاهده کنیم، و بهترین ها را برای‌ ایشان آرزومند هستم و انشالله همیشه در جایگاه خدمتی پایدار باشد.

ممنونم از این که به صحبت های من توجه کردید.

اعلام سفر: سلام دوستان مهرداد هستم مسافر،با ۳۳ سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرین آنتی ایکس شیره، متادون، شربت تریاک، روش درمان دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، ۱۰ ماه و ۱۸ روز به کمک راهنمایی  آقا محمود سفر کردم، رهایی از مواد یکسال و ۲۹ روز، در ضمن

۳۴ سال تخریب سیگار داشتم، ۱۰ ماه ۶ روز به کمک راهنمایی آقا محسن سفر کردم، رهایی از نیکوتین ۱۰ ماه و ۱۵ روز، ورزش در کنگره والیبال 

آرزوی مسافر: از خداوند می‌خواهم هر شخصی وارد کنگره می‌شود سربلند و عاقبت به خیر شود.

سخنان مسافر:

سلام دوستان مهرداد هستم یک مسافر

خیلی خوشحال هستم که در این جایگاه قرار دارم. اولین بار در زندگی‌ام می‌باشد که به‌مدت یک‌سال بدون مواد توانستم زندگی کنم.

حضرت مولانا می‌فرماید؛ در خواب دوش پیری در کوی عشق دیدم

 با دست اشارتم کرد که عزم سوی ما کن

گر اژدهاست بر ره عشقی است چون زمرد از برق این زمرد هین دفع اژدها کن 

واقعا اعتیاد مثل یک اژده‌های هفت سر روی زندگی‌ام سرک کشیده بود یعنی روی هر قسمت از زندگی من که فکر می‌کنیم حتی می‌شد تصور کرد که مثلا حالا وضعیت مالی‌ام خوب است مشکلی ندارم اما در واقع از همان جا به من ضربه می‌زد و روی تمام زندگی من تاثیر گذار بود. با آمدن به کنگره نه تنها اعتیادم را درمان کردم. خیلی از ناراحتی‌ها و افسردگی‌ها و در خانه نشستن‌ها برطرف شدند، این‌جا دوستان خوبی پیدا کردم با عشق و محبتی که به من دادند واقعا آن اژده‌های هفت سر اعتیاد را از من دور کردند. انشالله این عشق را بی‌ دریغ بتوانم به دیگران انتقال بدهم. خیلی ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید.

تایپ مطلب: مسافر محمود لژیون هفتم، همسفر علیرضا لژیون هشتم 

ویرایش و ارسال مطلب: مسافر محمود لژیون هفتم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .