English Version
English

آگاه بودن مهم‌تر از شاد بودن است.

 آگاه بودن مهم‌تر از شاد بودن است.

هشتمین جلسه از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی طارم با استادی ایجنت محترم مسافر احسان، نگهبانی مسافر محمدباقر و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه  "حرمت کنگره60،چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" پنج‌شنبه7 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان احسان هستم یک مسافر
خدا را شکر می‌کنم که خداوند توفیق این را به داد که امروز در این جلسه حضور داشته باشم و خدا را شکر می‌کنم که درهای کنگره باز است و چراغ آن روشن است که تک تک ما بتوانیم از نور آموزش‌های کنگره بهره‌مند بشویم و یاد بگیریم. به خاطر اینکه در دنیایی زندگی می‌کنیم که آگاه بودن خیلی مهم تر از شاد بودن است۔ اینکه یاد بگیریم که چطوری زندگی بکنیم و از پس مشکلاتمان بر بیایم خیلی مهمتر از این است که خوشحال باشیم و متوجه گذر زمان نباشیم .
در مورد دستور جلسه" حرمت کنگره ۶۰ چرا در کنگره ۶۰ رابطه کاری، مالی و خانوادگی ممنوع است؟ "هر کسی باید این سوال را از خودش بکند. جوابی که من برای خودم آوردم همین است که در حرمت کنگره ۶۰خواندہ میشود که:کنگرہ 60 مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخص با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ کند و چیزی که برای من مهم بود این بود که طرف حساب کنگره ۶۰ با افرادی هست که دردمند هستند. افرادی در کنگره حضور پیدا می‌کنند که در نهایت دردمندی قرار دارند. این افراد در اجتماعی که حضور دارند، بی‌نهایت قضاوت شده اند. این افراد در اجتماعی که زندگی می‌کنند بی‌نهایت دروغ شنیدند، بی‌نهایت مورد سنجش قرار گرفتند و باید در بستری قرار بگیرند که احساس آرامش کنند. در بستری قرار بگیرند که احساس امنیت بکنند. مهمترین دارایی ما در زندگیمان زمانی اتفاق می‌افتد و به مهم‌ترین دارایی هایمان می‌رسیم که: امنیت در زندگیمان برقرار باشد
شما تصور کنید در محله‌ای زندگی می‌کنید که پر از قاتل و پر از دزد و جانی است، آیا شب می‌توانید راحت بخوابید؟ نه. چه زمانی می‌توانید راحت بخوابید؟ زمانی که امنیت برقرار باشد. حرمت کنگرہ 60؛ اتفاقی است که آقای مهندس سال‌ها روی آن تفکر کرده‌اند. اینکه افرادی که اینجا می آیند در چه بستری آموزش بگیرند و در چه بستری قرار بگیرند و کار مسئولین برای حفظ این امنیت چیست ؟و به تمام مسئولین به گونه‌ای آموزش داده شده است که این بستر را بتوانند حفظ بکنند .افراد مصرف کننده وقتی وارد اینجا می‌شوند، به هیچ عنوان احساس ترس ندارند؛ به هیچ عنوان احساس این را ندارند که کسی دارد به آنها دروغ میگویند ؛ صداقت در بیان و کلام تک تک اعضای کنگره موج می‌زند۔ وقتی با راهنمایانشان مشکلاتشان را مطرح می‌کنند مطمئن هستند که او گوش شنواست ، صالح است و می‌خواهد به آنها راهکار بدهد و بلد است و دروغ نمی‌گوید. کنگره ۶۰ به واسطه این‌ها مقدس است. کنگره ۶۰ به واسطه شفادهی که دارد مقدس است. در لژیون ویلیام وایت به بچه ھا می‌گفتم: آدم زمانی که یک مشکلی دارد و یا بیماری دارد می‌خواهد برود پیش امام رضا ۵۰ ۵۰ است که مشکلش حل می شود. می گوید یا امام رضا: مشکل من اگر حل شود من می آیم مثلاً دست بوست و ۵۰۵۰ که اون مشکل توسط امام رضا حل بشود یا حل نشود ولی در کنگره ۶۰ کسی که وارد کنگره ۶۰ میشود، ۱۰۰% مطمئن است که درمان می شود و درمان در دل کنگره ۶۰ است. کسی که حرکت می‌کند امکان ندارد که درمان نشود. امکان ندارد فرد مصرف کننده و همسفری که درگیر مصرف مسافرش بوده است در کنگره ۶۰ قرار بگیرد و درمان نشود. امکان ندارد .
چه افرادی که با مصرف شیشه و تزریق وارد کنگره شدند و درمان شدند و در حال حاضر راهنما هستند. این نشان دهنده این است که کنگره ۶۰ خاصیت شفادهی دارد و آن فردی که در کنگره ۶۰ درمان می شود، خدا نگاهش می‌کند و دستش را می‌گیرد و این بسیار تا بسیار ارزشمند است. در مورد دستور جلسه زیاد صحبت نمی‌کنم و با اجازه آقا ناصر، بزرگ کنگره می‌خواستم راجع به تولد امین صحبت بکنم. من از سفر اول ایشان اطلاع ندارم و از آقا ناصر که راهنمایشان بودن در سفر اول، خاطراتشون رو حتماً تشریف بیاورند و بگویند ولی در مورد سفر دوم امین آدمی که آماده خدمت کردن باشد تصویر فیزیکی آن شخص  می شود یکی مثل امین" چرا؟ به خاطر اینکه خدمتگزاران در کنگره اینگونه هستند و سرشان درد می‌کند که یک کاری رو انجام بدهند. ما هر وقت هر وظیفه‌ای را به امین سپردیم خیالمان راحت بود که انجام می شود. وقتی می‌خواهیم در مورد یک جوان برومند و کسی که درمان شده صحبت کنیم: می‌توانیم امین را مثال بزنیم می‌توانیم بگوییم که اگر می‌خواهید درمان بشوی می شوی یکی مثل امین "من خیلی به امین افتخار می‌کنم و تولدش را تبریک می‌گویم و اگر با همین فرمان پیش برود بهترین جایگاه‌ها در کنگره و پیش خداوند نصیبش خواهد شد۔


گزارش تصویری جشن تولد اولین سال رهایی مسافر امین مرزبان نمایندگی طارم:



مرزبان کشیک مسافران: مسافر محرم
مرزبان کشیک همسفران: همسفر رقیه

خدمت گزاران سایت نمایندگی طارم
عکس: مسافر محمود راهنمای لژیون سوم 
تایپ : مسافر مهدی لژیون یکم
ویراستاری و ارسال: مسافر کامران لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .