English Version
English

انواع ترک‌ها را تجربه کردم

انواع ترک‌ها را تجربه کردم

با راهنمای محترم آقای علی بختیاری به خاطر زحمات بی‌وقفه ایشان در این سال‌ها گفتگویی داشتیم که توجه شما را به آن جلب می‌کنم.

به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان علی هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک، روش درمان DST، داروی درمان OT ، مدت 10 ماه و شش روز با راهنمای عزیزم آقا وحید سفر کردم و در حال حاضر آزادی از بند اعتیاد 8 سال و سه ماه و ده روز، در ضمن سفر سیگار داشتم 6 سال و هفت ماه و شش روز، در ادامه سفر جونز دارم با وزن ۹۶ کیلوگرم وارد لژیون شدم و مدت 2 ماه و ده روز با راهنمایی آقا علیرضا با کاهش وزن 8 کیلوگرم سفر می‌کنم.

از چه زمانی خواستار رهایی از بند اعتیاد شده‌اید و با کنگره ۶۰ چگونه آشنا شده‌اید؟
در عید سال ۹۳ بود که به شهرستان قزوین سفر کرده بودم. در آنجا با کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر آشنا شدم و با مطالعه آن خواسته درون بنده تقویت شد. وقتی‌که کتاب را مطالعه کردم حال خودم را در آن حس می‌کردم و این باعث تشویق من برای درمان شد و پس از تعطیلات عید در تاریخ 19 اردیبهشت 93 وارد کنگره ۶۰ شدم و سفر خودم را آغاز کردم.

چه روش‌هایی برای ترک و درمان اعتیاد خود امتحان کرده‌اید؟
انواع و اقسام ترک‌ها را همانند دیگر مصرف‌کنندگان تجربه کردم ازجمله سقوط آزاد (قطع ناگهانی)، ترک با شربت متادون انواع قرص‌‌ها، ترامادول، B2 و شربت سوخته که همه این ترک‌ها ناموفق بود، یک سال هم ترک بودم اما از نظر روانی و ذهنی درگیر بودم و دوباره به مصرف مواد مخدر رجوع کردم.

همسفر در طول سفر چه تأثیراتی روی سفر اول و خدمت شما داشته است؟
بنده در سفر اول همسفر نداشتم چون همسفر من با شرایط کنگره آشنا نبود اما در تولد اولین سال که با همراه خانواده به کنگره آمدند، از آنجا به بعد همسفرم با بنده همراه شد؛ درواقع همسفر بال پرواز مسافر است و امروز بنده در کنار ایشان احساس آرامش و آسایش می‌کنم و خدمتگزار هستند.

در چه جایگاه‌هایی خدمت کرده‌اید و در حال خدمت هستید؟
بنده طبق قانون کنگره ۶۰ در اواخر سفر اول با میکروفون گردانی و مهمانداری شروع کردم و در ادامه سلسله‌مراتب خدمت‌های کنگره از ابتدا به‌عنوان دبیر، نگهبان جلسه و راهنما تازه واردین به مدت چهار سال، مرزبانی، ایجنت دو دوره و  به مدت 4 سال و پنج ماه راهنما و در حال حاضر راهنمای درمان سیگار هستم و در حال خدمت در شعبه حافظ هستم.

با احترام به تمام جایگاه‌های خدمتی، کدامیک از جایگاه‌هایی که اشاره کرده‌اید بیشتر دوست داشته و از آن بهره بیشتری برده‌اید؟
درواقع هرکدام از جایگاه‌های کنگره ۶۰ شرایط و خاصیت خودش را دارد؛ از تک‌تک آن‌ها لذت برده‌ام اما در بین آن‌ها که الآن هم در ذهنم مانده‌ است، جایگاه راهنمای تازه واردین به مدت 4 سال حس و حال خوبی داشتم.

در کلام آخر اگر صحبتی دارید بفرمائید؛
تشکر می‌کنم از شما و عزیزان قسمت سایت که خالصانه زحمت می‌کشید از تمامی خدمتگزاران کنگره ۶۰ سپاسگزارم مخصوصاً شعبه حافظ لطف پروردگار بود که امروز توانسته‌ایم به خودمان و انسان‌های دیگر خدمت کنیم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی دارم و امیدوار هستم که انسان‌هایی که مصرف‌کننده هستند مسیر کنگره ۶۰ برایشان باز و هموار بشود تا بتوانند بیایند و به درمان برسند و از خداوند متعال برای جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان طول عمر باعزت خواستارم.
از تمامی اعضای شعبه حافظ به خاطر زحمات بی‌وقفه سپاسگزاری و قدردانی می‌کنم.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر مسافر میلاد لژیون پنجم.
ویرایش مسافر محمد صادق لژیون دوم.
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .