English Version
English

حرمت‌ها بر اساس تجربه در طول زمان به وجود آمده‌اند

حرمت‌ها بر اساس تجربه در طول زمان به وجود آمده‌اند

سومین جلسه از دوره بیست و دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی اسبیکو، با استادی مسافر راهنما توکل، نگهبانی مسافر نورمحمد و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی و کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع است »، پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷آغاز به کارکرد.

 

خلاصه سخنان استاد:
 

 قبل از هر چیزی رهایی‌ مسافر غلام و مسافر نجات را تبریک می‌گویم خدمت جناب مهندس، راهنما، خانواده محترمشان و همه اعضای کنگره ۶۰، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را تبریک می‌گویم؛ چون به‌نوعی ما زیر مجموعه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و استان هستیم، سپاسگزارم از نگهبان و دبیر جلسه که این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. همان‌طور که عزیزان می‌دانید حرمت از حریم می‌آید، در ابتدای کار باید هویت افراد در کنگره ۶۰ محفوظ بماند. در کنگره به‌خاطر اهمیت و امنیت ذهنی که حرمت‌ها برای مسافران و همسفران محترم به‌وجود آورده‌اند حرمت کنگره دو بار قرائت می‌شود یکی ابتدای جلسه و یکی هم آخر جلسه است. یکی دیگر از حرمت ها این است که ما در هنگام خوانده شدن پیام سفر اول است، پیام سفر دوم است و چهارده ثانیه سکوت است، حرمت‌ها حرف نزنیم سکوت را رعایت کنیم و اگر خارج جلسه هستیم به داخل نیاییم و اگر داخل هستیم خارج نشویم. حرمت‌ها بر اساس تجربه در طول زمان به وجود آمده‌اند و به‌صورت قوانین در کنگره نوشته شده و اجرا می‌شوند. در کنگره ما مخالف دوستی نیستیم، دوست داریم دوستی در کنگره ۶۰ پابرجا بماند، یعنی کنار همدیگر باشیم و به درمان برسیم، هدف ما در اینجا فقط درمان اعتیاد است اگر حرمت‌هایی که جناب مهندس گفته است را اگر رعایت کنیم به درمان، رهایی و به آن حال خوب می‌رسیم اما اگر رعایت نکنیم مطمن به حال خوش نخواهیم رسید. بنده ۹ سال در خدمت آقا رضا هستم کسانی که در کنگره پابرجا مانده‌اند و خدمتگزار شده‌اند، تا حالا سابقه نداشته است که بخواهیم از همدیگر پولی قرض بگیریم، چرا؟ چون شاید آن نفری که پول گرفته یا حتی پول قرض داده است وقتی سر لژیون می‌نشیند مدام ذهنش مشغول باشد و امنیت ذهنی و روحی را نداشته باشد تا به درمان برسد و از آموزش‌ها جا بماند.

 من خودم به عینه دیده‌ام که دوستانی بوده‌اند قبلاً که حرمت‌ها را نگه نداشتند و رفتند با هم یک کاری شراکتی انجام دادند، بعد از مدتی با هم درگیر شدند و هر دو نفر از کنگره ترد شدند و به درمان نرسیده‌اند، ماهایی که در کنگره هستیم ان‌شاءالله آن حرمت‌ها را نگه می‌داریم که به نفع خودمان است. همان‌طور که جناب مهندس در سی‌دی آهن می‌فرماید؛ مسافر و همسفر که حرمت همدیگر را نگه می‌دارند مطمئناً به آن صلح و آرامش که کنگره ۶۰ عنوان می‌کند می‌رسند، هدف ما همین است که در کنار همدیگر با رعایت‌کردن حرمت‌ها به صلح و آرامش برسیم.

رهایی مسافر عبدالمجید لژیون یک

رهایی مسافر نجات لژیون پنجم

تایپ: مسافر علی لژیون سوم
عکس و ارسال: مسافر محمد لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .