English Version
English

همه ما که وارد کنگره شده‌ایم در حال خروج از تاریکی هستیم

همه ما که وارد کنگره شده‌ایم در حال خروج از تاریکی هستیم

چهاردهمین+1 جلسه از دور چهل و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی شفا مشهد، با استادی مسافر مسلم، نگهبانی مسافر سعید، دبیری مسافر محمود با دستور جلسه "حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟ " روز پنج‌شنبه 7 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت 17  آغاز به کار نمود.

سلام دوستان مسلم هستم یک مسافر،
با بیش از۱۵سال تخریب وارد کنگره شدم، با مصرف انواع آنتی ایکس، آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره وتریاک،
مدت یازده ماه و ده روز سفر کردم به روش DST، داروی درمان شربت OT، با راهنمایی مسافر عباس از لژیون دوم شفا، ورزش در کنگره والیبال، رهایی 14ماه دو روز.

از نگهبان جلسه، ایجنت، گروه مرزبانی و راهنمای خوبم عباس آقا تشکر می کنم که اجازه دادند در این جایگاه آموزش بگیرم. دستور جلسه، حرمت کنگره ۶۰ می باشد، یکی از حرمت های کنگره پرهیز از دروغ گویی است مثلاً راهنما می گوید ۳سی سی شربت بخورم ولی من بیشتر می خورم. همه ما که وارد کنگره شده‌ایم در حال خروج از تاریکی هستیم و قطعاً هنوز موارد ضد ارزشی و منفی زیادی داریم وقتی خودمان می‌دانیم که انسان‌های متعادلی نیستیم پس از ما برای هم دوست و رفیق در نمی‌آید و مضرات رفت و آمد و معامله دربین انسان‌هایی که به تعادل نرسیده‌اند بسیار زیاد می باشد.

به طور کلی وقتی در چنین وضعیتی هستیم هیچگونه نکته مثبتی برای همدیگر نداریم، فقط راهنما که به تعادل رسیده است و خودش این مسیر را طی کرده است می‌تواند به ما کمک کند ما حتی اندازه سر سوزن نمی‌توانیم به همدیگر کمک کنیم چرا که  خودمان در گمراهی و سردرگمی قرار داریم، اگر برای کسی نسخه بپیچیم قفلی بر قفل‌های او اضافه کرده‌ایم و او را بیشتر گمراه می‌کنیم، به طور خلاصه زمانی، دوستی، رفاقت و رابطه کاری مفید و معنادار است که طرفین انسان‌های متعادلی باشند تا برای هم مفید واقع شوند. به عنوان مثال وقتی بخواهم از  دیگر رهجوها پول قرض بگیرم بجای اینکه بگویم چند ماهه پس می دهم مجبورم بگویم یک هفته ای پس می دهم تا بتوانم قرض بگیرم، وقتی بعد از یک هفته نتوانستم قرضم را پس بدهم، از نگاه های او خجالت می کشم و به کنگره نمی آیم و از درمان باز می مانم .

پس بهتر است که حرمت کنگره ۶۰ را محترم بشماریم و به آن عمل کنیم. آنقدر حرمت کنگره ۶۰ اهمیت دارد که در جلسات دو بار خوانده می شود تا اگر کسی دیرتر آمد برایش تکرار شود. قبل از ورود به کنگره با دوستانی که چندین سال با آنها بودم با هر لفظ بدی سخن می گفتم ولی الان با آموزش های کنگره متوجه شدم این الفاظ بدرد من و درمانم نمی خورد. تلفن دیگر رهجو ها به درد من نمی خورد پس نباید تلفن بدهم یا بگیرم. در انتها مجددا از راهنمای عزیزم عباس آقای حاکمی کمال تشکر را دارم که علاوه بر درمان راه و روش درست زندگی کردن را به من آموخت.

در ادامه انتخابات نگهبانی جلسات پنجشنبه ها برگزار گردید که مسافر محمدرضا با رای حاضرین برای انجام این خدمت انتخاب شدند، به ایشان تبریک می گوییم و برایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

مرزبان خبری مسافر رحیم

صوت مسافران امیر لژیون1 علی اصغر لژیون19

تایپ مسافران عطا لژیون18 محمدرضا لژیون10 احمد لژیون 5

عکاس مسافران حسین لژیون 1 مسعود لژیون 15

ارسال خبر مسافر امید لژیون 14

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .