English Version
English

کنگره 60 مکانی است برای احیاء انسان

کنگره 60 مکانی است برای احیاء انسان

جلسه یازدهم از دوره پنجاه و سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان، با استادی راهنمای محترم مسافر محمد رضا، نگهبانی مسافر احمدرضا و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه «حرمت کنگره۶۰،چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمدرضا هستم مسافر. خدا را شاکرم که یک‌بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم و همچنین از جناب مهندس و خانواده محترمشان کمال تشکر و قدردانی رادارم که این بستر را فراهم نمودند.
من هم به‌ نوبه‌ی خودم انتخاب ایجنت جدید شعبه حسین آقا را هم به خودشان و هم به تک‌تک عزیزان تبریک عرض می‌کنم و عرض خدا قوت و خسته نباشید دارم خدمت آقا مجید ایجنت اسبق شعبه سمنان که آخرین جلسه عمومی است که در خدمت ایشان هستیم.
در خصوص دستور جلسه امروز (حرمت کنگره ۶۰)، کنگره مکان مقدس و امنی است که هر شخص با ورود به آن باید حرمت آن را حفظ نماید. در خصوص جمله‌ی اول که مکان مقدس و امنی است، دنیایی از حرف است و این قداست از کجا می‌آید؟ شما اگر هر NGO یا شرکت یا اداره‌ای را مراجعه کنید که کاری را انجام می‌دهد و هدفی را دنبال می‌کند یک‌سری قوانین را برای خودش وضع می‌کند. شرکتی که کوره‌ی ریخته‌گری دارد یک‌سری قوانین را دارد و یک سری حرمت‌ها و یک‌سری نکات ایمنی برای کارگرانش را رعایت می‌کند.
یک‌سری نکات ایمنی ملزم و الزامی است برای این‌که آن شخصی که آن‌جا کار می‌کند در امنیت باشد شما دارید در کارگاه ریخته‌گری کار می‌کنید اگر دستکش مناسب نداشتید یا لباس مناسب نداشته باشید ایجاد مشکل می‌کند و خود شما مقصرید. شما یک بیمارستان را در نظر بگیرید که خیلی محیط خاصی است و قرار است یک سری آدم‌ها در آن‌جا درمان شوند و بیماری جسمی آن‌ها خوب شود.
طبیعتاً آنجا هم یک سری قوانینی دارد از نگهبانی گرفته که قوانینی دارد تا اتاق عمل. در اتاق عمل همه‌چیز حساس است مخصوصاً اگر عمل، عمل چشم یا مغز باشد باید یک سری نکاتی را به‌شدت رعایت کنند مانند بهداشت و نوع لباس چون در آن‌جا جای اشتباه نیست و اولین اشتباه ممکن است آخرین اشتباه باشد.


خوب کنگره 60 کجاست کنگره 60 چیست را بارها می‌خوانیم کنگره 60 کجاست آیا گنکره 60 این ساختمانی که در آن نشسته‌ایم می‌شود کنگره 60 حالا اگر ما باشیم و این ساختمان نباشد و یا این ساختمان باشد و ما نباشیم اگر این ساختمان باشد ولی سفر اولی و سفر دومی در آن نباشد آیا این‌جا می‌شود کنگره 60؟ حالا بهترین ساختمان را هم داشته باشیم ولی سفر اولی نیاید سفر دومی نیاید خدمت گذار نیاید ولی این مکان خودش به‌قدر کافی مقدس است ولی زمانی این قداست و امنیت است که خودش را نشان می‌دهد که یک‌سری افراد می‌آیند داخل این مکان. افرادی که می‌آیند و خدمت می‌کنند و به دنبال یک هدف هستند.
هدف ما خیلی بالاتر از آن کارخانه و ادارات است. آن‌ها سر جای خودشان ولی ما در اینجا با جسم و روان افراد کارداریم که باحال خراب می‌آیند داخل و باحال خوب به بیرون می‌روند به این دلیل به این مکان مقدس گفته می‌شود و حال به نظر من اگر یک درخت حال شمارا خوب کند آن درخت هم موجود مقدسی است.
یکی از شاهکارهای جناب آقای مهندس وضع این قوانین و حرمت‌ها است که در جلسه دومرتبه قرائت میشود و هیچ‌کس جز آقای مهندس در آن دخل و تصرفی ندارد و اگر از آن تبعیت نکنیم حال خوش نصیب ما نمی‌شود. با انجام این حرمت‌ها در کنگره 60 امنیت به وجود می‌آید و در خیلی از NGO های دیگر بابیان الفاظ نادرست این امنیت وجود ندارد.
در کنگره 60 باوجود همسفران خیلی از حرمت‌ها باید رعایت شود. کنگره 60 مکانی است برای احیاء انسان و حتی در بیمارستان مهم‌ترین بخش cpr است چون محل احیاء است پس باید تمام قوانین در آن رعایت شود پس ما باید تمام قوانین و حرمت‌ها را رعایت کنیم تا اتفاقات خوبی در شعبه ما رخ دهد.

نگارش متن مسافر حسینعلی لژیون یازدهم مسافر حسن لژیون دوم
عکاس مسافر محمد لژیون دهم
ارسال خبر مسافر مهدی لژیون دهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .