English Version
English

اصولاً هر سازمان و نهادی برای پیشبرد اهداف خودش، نیازمند اجرای قوانین و مقرراتی است.

اصولاً هر سازمان و نهادی برای پیشبرد اهداف خودش، نیازمند اجرای قوانین و مقرراتی است.

یازدهمین جلسه از دوره پنجاه و یکم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی چالوس، با نگهبانی مسافر حامد، دبیری مسافر علی و استادی مسافر فرهاد با دستور جلسه " حرمت کنگره60، چرا روابط مالی، خانوادگی و کاری در کنگره60 ممنوع است؟ " پنجشنبه  هفتم تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان فرهاد هستم مسافر، سپاسگزار خداوند هستم که مجددا این فرصت را به من داد تا در این جایگاه بتوانم آموزش بگیرم، دستور جلسه در مورد حرمت کنگره60 است و در ابتدای نوشتار حرمت، یادآور مقدس و امن بودن کنگره60 می‌شود، منظور نوشتار حرمت کنگره60 از مقدس بودن، تقدس معابد و عبادتگاه ها نیست، مقدس از این بابت که انسانها به این مکان می آیند و از بند اعتیاد رها می شوند و این برایشان آنقدر ارزشمند است که می‌خواهند با ماندن و خدمتشان در کنگره60، یاری رسان دیگر انسان‌های دردمند شوند و عبادت هم چیزی جز خدمت به خلق نیست.



در قسمت بعد یادآوری امن بودن کنگره60 را می کند و اصولاً هر سازمان و نهادی برای پیشبرد اهداف خودش، نیازمند اجرای قوانین و مقرراتی است.
در کنگره 60 علاوه بر قوانین چهارچوبی به اسم حرمت وجود دارد که در واقع محافظی برای خودمان در برابر نیروهای مخرب داخلی و خارجی است.
وقتی کنگره60 با افرادی چون من و هزاران نفر مثل من روبرو است، زمان قبل از شروع سفرم در کنگره60، زمانی که یک مصرف‌کننده بودم و تمام کارهایم را بر مبنای مصرف مواد انجام می‌دادم برایم فرقی نمی‌کرد در چه راهی هستم، پس چیزی  فراتر از قوانین باید وجود داشته باشد تا از من  مصرف کنندِه مراقبت کند تا به درمان برسم، مادامی که حرمت را رعایت می کنم، گویی درون قلعه ای مستحکم قرار دارم که از آسیب ها در امان هستم.

تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر سینا
تهیه: مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .