English Version
English

حرمتها و قوانین برای همه وضع شده، و همه ملزم به رعایت آنها هستند

حرمتها و قوانین برای همه وضع شده، و همه ملزم به رعایت آنها هستند

ششمین جلسه  از دوره ششم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی دامغان با استادی راهنما مسافر امین، نگهبانی مسافر علی‌ اصغر و دبیری مسافر فتح الله با دستور جلسه " حرمت کنگره‌60،چرا روابط مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است " پنج‌شنبه 7تیر ۱۴۰۳ ساعت 16.30 آغاز به کار کرد.

 

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان امین هستم یک مسافر:
خدا را شاکرم که یک بار دیگر این توفیق قسمت من شد که در این جایگاه قراربگیرم و در مورد حرمت کنگره60 و جشن تولدهای امروز با شما صحبت کنم. دستور جلسه امروز دو قسمت دارد که قسمت اول: مربوط به حرمت کنگره 60 هست که دو بار خوانده می‌شود و از اهمیت خاصی برخوردار است و تک تک اعضای کنگره 60، موظف به رعایت این قوانین و حرمت ها در داخل کنگره هستند و بدانیم که ما در کنگره نمی‌توانیم سلیقه‌ای عمل کنیم؛ مثلا" من پیشکسوت کنگره هستم و بخواهم که یک سری از قوانین را به دلخواه خودم عمل کنم، یا اینکه من راهنمای لژیون خودم هستم و بخواهم بعضی از قوانین را فقط در لژیون خودم اجرا کنم، اصلا" اینطور نیست.حرمتها و قوانین برای همه وضع شده و همه ملزم به رعایت این چارچوبها در داخل کنگره هستند.جناب مهندس خیلی واضح و روشن در مورد حرمتها صحبت می‌کنند: مثل تلفن دادن و تلفن گرفتن، دروغ گفتن، رفت و آمد کردن،هرگونه خرید و فروش و معامله در کنگره کاملا" ممنوع است، اینهامواردی هستندکه جناب مهندس آنها را بارها تاکید کرده‌اند. چه در سفر اول و چه در سفر دوم، هیچکس حق رفت و آمد را در بیرون از کنگره حتی با برادر خود که در کنگره است ندارد.توجه داشته باشید که علت وضع تمام این قوانین این است که حال شخص مصرف‌ کننده روز به‌ روز بهتر و بهتر شود. تمام حاشیه‌هایی که در اطراف من هست به علت نقض همین قوانین می‌باشد که در کنگره برای من به وجود آمده است.جناب مهندس به روشنی، تمام خط قرمزها را مشخص کرد‌ه‌اند و همه برای این است، که یک سفر اولی بدون کمترین کنش، اضطراب و حاشیه به درمان برسد و همه باید قوانین را به طور کامل رعایت کنند.هیچکدام از ما نباید حرمت ها را به نفع خود دور بزنیم، شاید در آن لحظه شخص در راُس قرار داشته باشد ولی در ادامه این مطلب روشن می‌شود که چه کسی درست  و چه کسی غلط می‌گوید.به اعتقاد من کسی که در کنگره60 قوانین و حرمت ها را کامل رعایت کند نام او در کنگره جاویدان خواهد ماند و روز به روز چه خود فرد و چه اطرافیانش حالشان بهتر و بهتر خواهد شد.
اما در مورد دستور جلسه دوم، تولد یک سال رهایی مرزبانان محترم: امید و مهدی عزیز :

 

پیام تولد بابت امید عزیز:

امیدوارم با دریافت نیروی تفکر و تعقل از خداوند، بتوانی با نتیجه بسیار مطلوب به خط پایان برسی.

پیام تولد بابت مهدی عزیز:

اگر بوی گل یا چمن حقیقی باشد، نیاز به بیان نیست. در صدد ساختن برآیید، هر قدر که سخت باشد. کارتان در این حیات و حیات بعدی بسیار آسان خواهد شد.

 

 این عزیزان ازمحل پارک، سفر خودشان را آغاز و سختی‌ها را تحمل کردند و همچنان در پست سخت مرزبانی در حال خدمت و تحمل سختی‌ها هستند، به هردو این عزیزان تبریک و خدا قوت عرض می‌کنم چه خودشان و چه خانواده گرامی آنها، هر دو این عزیزان بسیار خوب بودند و کمترین حاشیه را داشتند هم امید و هم مهدی، و هر دو بدون اینکه من خواسته باشم که این دو نفر را با اصرار نگه دارم و با آنها برخورد خاصی کنم، سفر خوبی را داشتند. خیلی خوب و مرتب در پارک حاضر می‌شدند با اینکه شرایط پارک بسیار متفاوت و سخت بود، تمام 5سال راهنمایی من در شهر سمنان یک طرف و یکسال پارک طرف دیگر، شرایط فوق‌العاده سخت بود. رهجو در هفته یک جلسه می‌توانست با راهنما در ارتباط باشد و در این شرایط برقرار کردن حس بسیار مشکل بود و اینکه بتوانی رهجو را در مسیر درست نگه داری بسیار سخت بود و اینکه بتوانی آموزش‌ها را به درستی به رهجو انتقال بدهی بسیار مشکل بود ولی این دو نفر آمدند و با همه این شرایط و با تمام کم و کاستی‌هایی که در پارک بود و جلساتی که در روزهای سرد زمستان در پارک برقرار می‌شد آمدند و به درمان رسیدند. بدون اغراق افرادی که آمدند و در پارک به درمان رسیدند، به نظر من سطح آنها از سایر افراد بالاتر بود، سختی‌ها را به جان خود خریدند و صبر و تحمل کردند و امروز در حال بهره جستن از تلاش ها و کوشش های آن روزهای خود هستند.ممنون، از اینکه به حرف های من توجه کردید.

اعلام سفر مرزبان مسافر امید:
سلام دوستان امید هستم یک مسافر:
مدت زمان تخریب 16 سال، با سه گرم تریاک کشیدنی وارد کنگره‌شدم، مدت زمان سفر12ماه، راهنمای خوبم آقا امین هستند، روش درمان DST، داروی درمان شربت OT مدت رهایی: سیزده ماه و بیست روز یک سفر سیگار داشتم، به راهنمایی آقا امین، روش درمان DST ، داروی درمان آدامس نیکوتین، مدت رهایی: یازده ماه و بیست روز، ورزش در هر دو زمینه والیبال
آرزوی مرزبان مسافر امید:
قبل از ورودم به کنگره‌ آرزوی من درمان اعتیاد بود؛ در حال حاضر امیدوارم در امتحان راهنمایی پیش رو موفق شوم تا بتوانم قدم کوچکی برای رهایی مصرف کنندگان بردارم.

صحبتهای مرزبان مسافر امید:
ابتدا تشکر می‌کنم از بنیان محترم کنگره و ایجنت محترم آقا امین، که این بستر را برای ما فراهم کردند، تا با حضور در کنگره‌ 60 به درمان برسیم. از مرزبانهای قدیمی که در پارک خدمت می‌کردند تشکر می‌کنم.نکته مهمی که باعث درمان من گردید،رعایت همین حرمت و قوانین کنگره‌ بود.متشکرم

اعلام سفر مرزبان مسافر مهدی:
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر:
مدت زمان تخریب بیش از هفت سال، آنتی‌ایکس مصرفی دو گرم شیره‌ خوراکی، راهنمای خوبم استاد امین هستند، مدت زمان یازده‌ماه و هفده‌ روز سفر کردم، به روش DST داروی درمان درمان شربتOT، مدت زمان رهایی: سیزده‌ ماه و بیست روز یک سفر سیگار داشتم، آنتی‌ ایکس انواع دخانیات، به راهنمای آقا محمد جواد مدت زمان سفر: یازده‌ ماه و بیست و چهار روز، روش درمانDST و داروی درمان آدامس نیکوتین مدت زمان رهایی ده ماه، ورزش در هر دو زمینه فوتسال

 

آرزوی مرزبان مسافر مهدی:

آرزوی همیشه من درمان اعتیاد بود که به آن رسیدم، دیگر آنکه امیدوارم به زودی شعبه‌ شاهرود هم افتتاح شود.

صحبتهای مرزبان مسافر مهدی:
من در طول مدت زمان سفرم، سعی نمودم دستور جلسه امروز که حرمت نام دارد را به شدت رعایت نمایم. بطور مثال: چون تعداد ما که از شاهرود می‌آمدیم زیاد بود می‌توانستیم با یک خودرو به نمایندگی بیاییم، ولی به خاطر گوش به فرمان بودن و رعایت مقررات به تنهایی سفر می‌کردم. از مرزبانهای قدیمی و کلیه خدمتگزاران تشکر می‌کنم. مخصوصا" عزیزان در بخش دارویOT.


نگارش متن: مسافر علی لژیون یکم
تصویر بردار: مسافر احسان لژیون سوم
تهیه و تنظیم: راهنما مسافر امین رفیعی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .