English Version
English

گروه خانواده - ورود به هر مکانی مستلزم رعایت حرمت آن است

گروه خانواده - ورود به هر مکانی مستلزم رعایت حرمت آن است

سلام دوستان صدیقه هستم یک همسفر:

طبق فرمایش جناب مهندس حسین دژاکام: «حرمت یعنی حریم و هر چیزی یک حریمی برای خودش دارد» کنگره ۶۰ نیز دارای حرمت و حریمی می‌باشد و همه افراد باید به حریم یکدیگر احترام بگذارند و وارد حریم شخصی کسی نشوند و پایبند به رفتار و اعمال خویش باشند. طبق حرمت کنگره ۶۰؛ از انجام اعمال ضد ارزشی شامل دروغ گفتن، سرزنش کردن یکدیگر، حرف یکدیگر را قطع نمودن، الفاظ ناشایست بیان کردن، بدون اطلاع و هماهنگی هر گونه پولی را دریافت کردن یا هر گونه وجهی را تحت عنوان قرض و یا وام به هر شخصیت حقیقی و حقوقی پرداخت کردن، از لباس و پوشش نامناسب استفاده کردن، تلفن دادن و تلفن گرفتن، هر گونه ارتباطی بیرون از کنگره برقرار نمودن، خودداری فرمایید زیرا تمام این موارد از ضد ارزش‌ها می‌باشند و اگر همه افراد این‌ها را رعایت کنند در کنگره هیچ مشکلی به وجود نمی آید. و همچنین از هرگونه بحث‌های سیاسی و کارهای شراکتی و غیره در کنگره به دور باشیم و برای تشکر و قدردانی از افراد در کنگره ۶۰ فقط با دادن پاکت پول به پاس قدردانی از ایشان تشکر نماییم. زندگی به بندی بند است به نام "حرمت" که اگر آن بند پاره شود کار زندگی تمام است.

سلام دوستان زهرا هستم همسفر امین:
همانطور که آقای مهندس فرمودند: کنگره ۶۰ مانند کشتی است که در اقیانوس در حال حرکت است و این کشتی از قوانین دریانوردی منحصر به فردی پیروی می‌کند و اگر بخواهد در دریا تعادل خود را حفظ کند و دچار مشکل نشود افراد آن کشتی باید به این قوانین احترام گذاشته و آنها را به نحو احسنت اجرا کنند. کنگره ۶۰ هم دارای حرمتی است، بهترین مفهومی که بخواهم در مورد حرمت صحبت کنم، می گوییم حرمت از حریم می‌آید. هر چیزی یک حریمی دارد، وقتی می‌گویند چیزی حرمت دارد یعنی حریم دارد  مثل حریم یک خانواده، حریم یک چاه و یا حریم یک چاله که نمی‌توانیم نزدیک آن شویم، همه مسافران، همسفران درکنگره در امنیت کامل هستند و تمام حریم‌ها و حرمت‌ها رعایت می‌شود. آقای مهندس می‌فرمایند: کنگره 60 دارای امنیت بالایی است، هیچ سرقت و ناامنی در کنگره وجود ندارد، اما ما خودمان باید از وسایل شخصی خودمان مانند کیف، موبایل و ... مراقبت کنیم. در کنگره ۶۰ ما علیه هیچ کسی سرزنش نمی‌کنیم، هر کس با کسی مشکلی دارد برود و به خودش بگوید و مشکلش را حل کند نه اینکه پشت سر آن فرد بدگویی کند و یا او را قضاوت کند، پس ما در کنگره سخن بیهوده نمی‌خواهیم بشنویم. درکنگره حرف یکدیگر را قطع نمی‌کنیم حتی اگر دیدگاه و نظر اشتباهی را بشنویم، نباید وقتی کسی صحبت می‌کند حرفش را قطع کنیم. الفاظ ناشایست بیان کردن و حرف زشت زدن ممنوع است و یکدیگر را نباید مسخره کنیم. بدون اطلاع و هماهنگی هرگونه پولی را پرداخت کردن و دریافت کردن یا هرگونه وجهی را تحت عنوان وام یا قرض به شخصیت حقیقی و حقوقی پرداخت کردن در کنگره ممنوع می‌باشد و کنگره هیچ گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر:
حرمت کنگره یعنی حریم کنگره، نباید افراد با یک‌دیگر رابطه ای خارج از کنگره پیدا کنند، نباید وارد حریم هم شوند، مثل خانواده که حریم دارد و هرکسی نمیتواند وارد حریم خانه و زندگی شود. در کنگره ۶۰ اصطلاح پارتی‌بازی یا باندبازی وجود ندارد، در کنگره رشوه دادن وجود ندارد، باید همه چیز طبق قانون و یکی‌یکی پشت سر هم مراحل خودش را  طی کند و اصلا کسی به خودش اجازه نمی‌دهد که  برای کسی پارتی بازی کند و حق دیگر اعضا را ضایع کند. ارتباط داشتن بیرون از کنگره باعث رعایت نکردن قوانینی می‌شود که از مسائل ضد ارزشی تلقی می‌شود. نگهداری از لوازم شخصی به عهده خود فرد می‌باشد و به قول قدیمی‌ها مالت را سفت بگیر همسایه‌ات را دزد نگیر؛ کسی که نمی‌تواند از کیف و موبایلش مراقبت کند، چگونه می‌تواند از زندگی‌اش مراقبت کند؟

تایپ: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر محبوبه (لژیون اول)
ارسال: همسفر ناهید، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی قوچان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .