English Version
English

اگر قوانین وجود نداشته باشد قطعا به مقصد نخواهیم رسید

اگر قوانین وجود نداشته باشد قطعا به مقصد نخواهیم رسید

جلسه اول از دوره سی‌ و یکم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی خواجو با استادی‌ راهنما مسافر عباس ، نگهبانی مسافر عباس و دبیری‌ مسافر مهدی با دستور جلسه « حرمت کنگره 60 چرا روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ » روز پنج‌شنبه 07 تیرماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان عباس هستم یک مسافر.
خداوند را شاکر و سپاسگزارم  این لطف شامل حال من شد در خدمت شما عزیزان باشم از آقای مهندس و راهنمایان بزرگوارم تشکر می‌کنم که اگر حال خوشی دارم و بنده لیاقت پیداکردم  به واسطه رهایی یک انسان دراین جایگاه قرار گیرم مدیون زحمات این عزیزان هستم.
در مورد دستور جلسه اگر بخواهم صحبت کنم، سیستم خلقت انسان به صورت مکانیزه و با برنامه‌ریزی بسیار دقیقی طراحی شده انسان از آغاز خلقت سر یک دوراهی قرار گرفت و پایان این مسیرها از همان ابتدا برای‌مان مشخص شده که هر مسیری را انتخاب کنیم با کمک نیروها به هدف معین برسیم.
یکی از این مسیرها ارزش‌ها و تقوا است که به آسایش، آرامش و صلح منتهی می‌شود و دیگری مسیر ضدارزش‌ها، فسق و فجور که ما را به سمت تاریکی‌ها و بیماری سوق می‌دهد.
حال برای این‌که انسان بتواند مسیر‌ها را تشخیص داده و انتخاب نماید، خداوند قوانینی را مقدر کرده است که به‌واسطه این قوانین و فرامین بتوانیم راه را از بیراهه تشخیص دهیم.
سیستم به صورتی طراحی شده که اگر به سمت ضدارزش‌ها حرکت کنیم برای ما معقول می‌باشد زیرا به زیباترین شکل ممکن به ما نشان داده می‌شود، درواقع از قوانین بزرگ الهی پیروی می‌کند. در مقیاس کوچک‌تر هر سازمان و سیستمی بخواهد به هدف خواصی برسد نیاز به یک‌سری قوانین دارد، اگر این قوانین وجود نداشته باشد قطعا به مقصد نخواهد رسید و ما در کنگره با اجرایی کردن قوانین و حرمت‌ها به هدف‌مان که درمان اعتیاد است می‌رسیم. با رعایت نکردن قوانین و مقررات نه تنها در کنگره بلکه هر کجا که باشیم با مشکلات بزرگی روبرو خواهیم شد.

دستور جلسه دوم:
اولین سال رهایی مسافر الله‌رحم.
الله‌رحم یکی از نمونه‌های بارز متد DST می‌باشد که نه تنها برای بیماری اعتیاد، بلکه ثابت می‌کند الگوی مناسبی است برای  باسازی سیستم ایکس و درمان خیلی از بیماری‌هایی که در دنیا لاعلاج می‌باشد. در زمان سفر دچار بیماری به نام بهجت بود که از زیرمجموعه‌های بیماری MS می‌باشد. داروهایی که مصرف می‌کرد فقط برای جلوگیری از پیشرفت بیماری بود و هیچ کمکی به درمانش نمی‌کرد به طوری که دکتر‌ها تشخیص داده بودند تا آخر عمر باید این داروها را استفاده کند.
به دستور آقای مهندس و مشورت دیده‌بان‌ها توانستیم با تیپر کردن داروها به نتیجه دلخواه که مصرف نکردن دارو هست برسیم. در آغاز و پایان سفر آزمایشی انجام شد، بهبودی حاصل نشد، با اجازه آقای مهندس دوره‌ درمان را ادامه دادیم بعد از رهایی دوباره آزمایش گرفتیم، به لطف خداوند علائمی از بیماری بهجت در جسم او وجود نداشت.
مدارک موجود را به تهران ارائه دادیم تا بتوانند به عنوان کیس‌ریپورت استفاده کنند که ثابت شود روش DST برای بسیاری از بیماری‌ها اثربخش می‌باشد.
اعلام سفر مسافر الله‌رحم:
آنتی‌ایکس مصرفی تریاک، شیره و قرص. روش درمان D.S.T با داروی OT. مدت سفر 15 ماه 16 روز. نام راهنما آقای عباس طاهری. مدت رهایی 14 ماه و 10 روز.  ورزش در کنگره دارت.
آرزوی مسافر الله‌‎رحم:
انشالله همه سفراولی‌ها به درمان و به جشن یکمین‌سال رهایی برسند.
سخنان مسافر الله‌رحم:
سلام دوستان الله‌رحم هستم یک مسافر.
مسیرهای زیادی را برای ترک اعتیاد امتحان کردم، همه آنها باشکست مواجه شد، در ادامه وارد کنگره 60 شدم، دوماه طول کشید تا وارد لژیون شوم. از بیماری‌ام به راهنما خبر دادم و ایشان گفتند ابتدا روی درمان بیماری اعتیاد تمرکز کن و بعد برای بیماری دوم اقدام می‌کنیم.
جلسه اول تازه‌واردین گفتند جلسه آینده قبل از شروع در کنگره حضور داشته باشم  که با توجه به ساعت کاری و بیماری که داشتم، تصمیم به استعفاء گرفتم. سپس درمانم را ادامه دادم. خداوند را شکر می‌کنم از هر دو بیماری توانستم رها شوم و به درمان برسم.
در پایان از راهنمایان بزرگوارم و تمام خدمتگزاران صدیق کنگره 60 تشکر می‌کنم.

تایپ: مسافر وحید لژیون دهم و مسافر بهزاد لژیون ششم
عکس: مسافر الیاس لژیون چهاردهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون پنجم

نمایندگی خواجو

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .