English Version
English

حرمت کنگره برای ارتقاء شخصیتی و پیشبرد اهداف سیستم

حرمت کنگره برای ارتقاء شخصیتی و پیشبرد اهداف سیستم

نهمین جلسه از دوره سی‌وسوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی نیمایوشیج بهشهر، به استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری مسافر باقر با دستور جلسه "حرمت کنگره 60چرا رابطه کاری، مالی وخانوادگی، در کنگره ممنوع است ؟" روز پنجشنبه 7 تیرماه  ۱۴۰۳ ساعت 17 آغاز به‌ کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر، در ابتدا از جناب مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزارم که این بستر را برای درمان افراد رنج کشیده فراهم نمودند، از راهنمای درمان خودم که در طول سفر چراغ راه من بودند تشکر می‌کنم و همچنین از کلیه خدمتگزاران شعبه، ایجنت محترم و گروه مرزبانی کمال تقدیر و تشکر را دارم.‌

در ابتدای ورود به کنگره در ذهن من سوالاتی پیش آمده بود که آیا جای مناسبی برای درمان آمده‌ام یا خیر؛ ولی راهنمای تازه‌واردین در سه جلسه مشاوره باعث دلگرمی و جذب من به کنگره شدند. در باب دستور جلسه اگر صحبت کنم باید بدانیم که حرمت از حریم یا احترام می‌آید و از دو جنبه، ارتقاء شخصیتی من و دیگری حفظ محیط با پیشبرد اهداف سیستم کنگره به حساب می‌آید. هر فردی که حرمت را رعایت کند و به آن احترام بگذارد باعث ارتقاء شخصیت خود می‌شود و از ضدارزشها دوری می‌کند. در ابتدای ورود به کنگره این‌گونه آموزش گرفتم که با لباس سفید در جلسات حضور داشته باشم و طبق قوانین از دروغ گفتن و سرزنش کردن دیگران دوری نمایم؛ کسانی که در کنگره به درمان می‌رسند به نوعی ضامن سلامتی بقیه افراد هستند چون رفتار و برخورد ما برای دیگران می‌‌تواند یک الگوی مناسب باشد، احترام به پیشکسوتان و راهنمایان یکی از موارد اساسی و واجب در کنگره می‌باشد و امیدوارم همگی به‌طور صحیح حرمت کنگره را حفظ نماییم و به آن عمل نماییم.

تایپ: مسافر حسین 

عکس: مسافر محسن 

بارگذاری: مسافر محمد باقر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .