English Version
English

ورود هیچ کدام از ما به کنگره اتفاقی نبوده است

ورود هیچ کدام از ما به کنگره اتفاقی نبوده است

اولین جلسه از دوره نهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی حافظ با استادی مسافر مازیار و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه “ حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است ؟ “ در روز چهارشنبه مورخ ۶ تیر ماه سال ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد ؛

سلام دوستان مازیار هستم  یک مسافر خدا را شکر می‌کنم که یک بار دیگر توفیق حاصل شد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و نگهبان جلسه و راهنمای محترم لژیون پنجم آقا داود تشکر میکنم .

دستور جلسه این هفته که خیلی مهم است درباره ( حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ ) می باشد، اگر از من بپرسید چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است می گویم که اگر بخواهیم یک نفر به درمان برسد باید همه ما درست سفر کنیم ، اگر بنده خطا کنم  نمی‌توانم کسی را درست  راهنمایی و هدایت بکنم .

دستور جلسه قبلی که وادی چهارم بود ، وادی چهارم به ما می‌گوید که تمام مسئولیت های  زندگی و اشتباهات خودمان را باید بپذيريم ، اولین چیزی که حرمت کنگره به ما  می گوید به خودتان دروغ نگویید وقتی دروغ می گوییم بعد از آن هزاران مشکلات درست می شود و دومی این است که در جلسه بدون اجازه گرفتن صحبت نکنید درست است که این مطلب برای کنگره نوشته شده است ولی باید بیرون از کنگره هم کاربردی کنیم .

بیرون از کنگره بارها پیش آمده است که بدون اجازه گرفتن حرف یکی را قطع کرديم و اینجا آمده ایم که درست زندگی کردن را یاد بگیریم، و برای همین باید جهانبینی را آموزش بگیریم و جناب مهندس هم فرمودند که همه مشکلات ما بخاطر نداشتن آموزش و جهانبینی درست است ، ما با اینکه می‌دانستیم مواد مخدر و سیگار مضر هستند ولی بخاطر نداشتن آموزش ، اطلاعات و آگاهی مصرف کردیم .

آقا روح الله جلسه قبل حرمت کنگره ۶۰ را خوب برای ما شکافتند که نباید فکر کنیم که دستور جلسات و حرمت ها فقط برای سفر اولی ها می باشد، البته فرقی نمی کند که ایجنت، مرزبان یا راهنما باشیم باید به اندازه خود و جایگاه خودمان رعایت کنیم و باید در نظر بگیریم که حکم ایجنت و مرزبان و راهنما و سفر اولی و سفر دومی باهم فرق می‌کند و اگر خطا کنیم باید تاوان بزرگی را پس بدهيم.

بنده در سفر اول موبایل خود را گم کردم به راهنمای خودم موضوع را بیان کردم و ایشان گفتند که مگر در کنگره نمی گویند که با سهل انگاری فضای امن کنگره را ناامن نکنید،  و من حواسم را جمع کردم که دیگر از وسایل شخصی خود به درستی مراقبت کنم ، جناب آقای مهندس هم فرمودند که درست است که در کنگره امنیت هست ولی باید خودمان مراقب لوازم شخصی باشیم .

کنگره ۶۰ را می توانیم یک کشور یا شهر کوچک در نظر بگیریم همان‌طور که بیرون از کنگره باید از  لوازم شخصی خودمان  مراقبت می‌کنیم و تابع قوانین باشیم، در کنگره هم باید به این صورت باشد، حرمت های کنگره به ما درس درست زندگی کردن را آموزش می دهد، در کنگره به هیچ عنوان بحث سیاسی نداریم، و هر چیزی که در دسترس ما هست حق نداریم برداريم و بیرون از کنگره ارتباط و یا زنگ زدن به همدیگر و راهنما را نداریم هر هفته سه جلسه در شعبات هستیم و هر سوالی داشته باشیم می توانیم اینجا مطرح کنیم.

چون بنده قبلآ مرزبان بودم با وظایف و اختیارات مرزبانی آشنا هستم ، خیلی ها هستند که بخاطر رعایت نکردن حرمت کنگره و  بعضی مسائل مانند سیگار کشيدن جلوی شعبه به کنگره آسیب می رسانند، و دودش به چشم کسی می‌رود که سفر می‌کند،  پس باید با مرزبانان که از ما می‌خواهند مثلا ( جلوی شعبات تجمع نکنیم و یا وقت کلاس از شعبه خارج نشویم ) همکاری کنیم.

باید یاد بگيريم  فارغ از اینکه بیرون هر جایگاهی داریم به همدیگر احترام بگذاریم و تایع قوانین کنگره باشیم ، جلسه گذشته بعد از اتمام کلاس بعضی دوستان در پارکینگ با هم صحبت می کردند شاید در اول فکر کنیم اتفاقی پیش نمی آید ولی در دراز مدت باعث مشکلات فراوانی خواهد شد و می‌دانیم که تغییرات در ما ذره ذره شکل می‌گیرد مثل دوران مصرف که می گفتیم من که معتاد نمی شوم ولی ابن اتفاق افتاد، این را هم باید بدانیم که ورود ما به کنگره اتفاقی نبوده است و هیچ اتفاقی اتفاقی اتفاق نمی افتد.

دریافت نشان ۳ ماه رهایی مسافر فرامرز راهنمای محترم  مسافر آقا حمید رضا.

دریافت نشان ۱ ماه رهایی مسافر علی راهنمای محترم مسافر آقا داود.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر ، عکس مسافر محمد صادق لژیون دوم.
بارگزاری ، ویرایش مسافر مهدی لژیون ششم.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .