English Version
English

وجه تمایز کنگره ۶۰ وجود قوانین و حرمت‌هاست

وجه تمایز کنگره ۶۰ وجود قوانین و حرمت‌هاست

امروز مفتخریم از طرف گروه سایت پارک شهدای شهرداری در خدمت ایجنت محترم نمایندگی سلمان فارسی مسافر میثم عزیز باشیم و با ایشان به گفت و گو بپردازیم. در ابتدا از طرف گروه سایت از ایشان بابت فرصتی که در اختیار ما قرار داده‌اند بسیار سپاسگزاریم. 

 

لطفاً به رسم کنگره خود را معرفی کنید؟

سلام دوستان میثم هستم یک مسافر.

 آخرین آنتی‌ایکس مصرفی: شیره 

مدت تخریب ۱۴ سال 

روش درمان D.S.T

داروی درمانOT

مدت سفر: ۱۲ ماه و ۲ روز 

 راهنما: آقای علیرضا هویدا

مدت رهایی ۵ سال و ۷ ماه و ۲۶ روز

ورزش در کنگره ۶۰: راگبی

 

۲. در رابطه با تاثیر پارک و ورزش کردن در روند یک سفر توضیح بفرمایید؟

 

زمانی که ما به کنگره ۶۰ می‌آییم متوجه میشیم که روند درمان ما باید بر سه مقوله جسم روان و جهان بینی صورت بگیرد.

جسم ما علاوه بر شربت OT به پارامترهای دیگری مانند خواب منظم،پرداختن به یک ورزش و... نیازمند است.

زمانی که به شخصه برای بار اول به پارک آمدم بسیار برایم جالب آمد که چه نیرویی می‌تواند ۵۰۰ نفر انسانی که قبلاً مصرف کننده بودند را توانسته است به ورزش مشغول کند.

ذره ذره متوجه شدم یکی از ارکان اصلی درمان، ورزش در پارک کنگره ۶۰ است و یک شوق را می‌تواند در بدن فرد مصرف کننده ایجاد کند.

از طرفی دیگر یک ناامیدی در فرد مصرف کننده وجود دارد که با ترشح مواد شبه افیونی که به واسطه ورزش ترشح می‌شود آن را سرکوب کرد،و باعث می‌شود شور و شوق و شادی و یک خودباوری در شخص شکل بگیرد و آن جسم و روان از دست رفته را که به واسطه مواد مخدر تحلیل رفته است را بازیابی کرد.

 

 

۳. در رابطه با دستور جلسه این هفته حرمت کنگره ۶۰ بفرمایید؟

 

به اعتقاد من آن چیزی که وجه تمایز بسیار قوی و یک فاصله بسیار زیادی را علاوه بر مبحث درمانی در مقوله‌های اخلاقی، اجتماعی و جهان بینی در فرایند قوانین زندگی در کنگره با دیگر ان جی اوها و دیگر سازمان‌ها ایجاد می‌کند مبحث رعایت حرمت ها و قوانین است.

نظم و انضباط را حرمت‌ها می‌تواند ایجاد کند، حرمت‌ها می‌تواند یک حریمی را ایجاد کند که مسافر را در محلی پر از آرامش و امنیت تا پایان سفر همراهی کند. حرمت‌ها به واسطه تلاش آقای مهندس دژاکام وگروه دیده‌بان‌های محترم با توجه به تحقیقات وسیع در سال‌های اخیر ایجاد شده است و این حریم و حرمت‌ها است که ما را در کنگره ماندگار می‌کند و به ما یاد می‌دهد که چطور باید از خودمان محافظت کنیم با رعایت این حرمت‌ها می‌توانیم یاد بگیریم که چطور در محلی که ۵۰۰ نفر دور هم جمع می‌شوند به حریم شخصی دیگران احترام گذاریم و با آرامش و آسایش دور هم زندگی کنیم. این حرمت‌هاست که باعث می‌شود یک سفر اولی تا پایان سفرش هیچ خدشه‌ای بر خود نبیند.

 

۴. نقطه قوت سفر خودتان را در چه می‌بینید؟

 

استاد امین می‌فرمایند که شرط خروج از تاریکی‌ها فرمانبرداری است و من فکر می‌کنم از همان ابتدا که توانستم وارد کنگره شوم و متوجه شوم که در چه مکانی قرار گرفتم با فرمانبرداری از راهنمای محترمم آقای هویدا و دیگر مسائلی که برای من به عنوان فرمان تعیین شده بود آنها را یک به یک اجرا کردم، نظم و انضباط را در واقع با آشتی کردن با خودم به زندگیم بخشیدم در واقع نظم و انضباط و فرمانبرداری را یکی از نقطه قوت های سفر خود می‌دانم.

 

۵. یک خاطره جالب از در کنگره بودن بفرمایید؟

 

از خاطرات جالبی که من در کنگره ۶۰ دارم آنقدر که تخریب به واسطه مواد مخدر بر من ایجاد شده بود، تا چند ماه در ورزش بدمینتون سایه توپ را می‌زدم به جای توپ، تا چندین ماه توان اینکه توپی که از بالای سر می‌خواستم بزنم را نداشتم جالب است بدانید که من مشکلات قلبی و ریوی نیز داشتم و هیچ موقع به خود نمی‌دیدم که روزی بتوانم به درستی ورزش کنم بنده مقام سوم بگمینتون در همان سال اول کسب کردم با اینکه با رقبای بسیار قوی روبرو شدم.

 

۶. در رابطه با ورزش راگبی کنگره ۶۰ اصفهان بفرمایید؟

 

در ارتباط با ورزش راگبی کنگره ۶۰ اصفهان،بنده افتخار این رو داشتم که از اولین روزی که به همت بلند والای دیده‌بانان محترم آقای صدیقی و آقای سلامی و همچنین سرمربی محترم راگبی آقای ایمان افروز که توانستند ورزش راگبی را به اصفهان بیاورند توانستم از روز اول در خدمت ایشان باشم از روزای طفولیت ورزش راگبی در اصفهان.

و افتخار می‌کنم و خداوند را شاکرم که دبیر ورزش راگبی از ابتدا شدم و در کنار جناب آقای ایمان افروز توانستم آموزش‌های بسیار خوبی را دریافت کنم. زمانی که ثبت نام ورزش راگبی شروع شد بالای ۲۰۰ نفر برای ثبت نام داوطلب شدند اما رفته رفته تعداد ۴۰ نفر که متناسب این ورزش بودند در این مسیر باقی ماندند. این افراد ماندند و ایستادگی کردند و الحمدالله رب العالمین توانستن افتخار خوبی را برای شهر اصفهان و کنگره ۶۰ اصفهان کسب کنند. تازه در ابتدای راه هستیم و افتخارات بسیار زیادی در انتظار ما است. چند نفر از عزیزان توانستند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند. چند نفر از عزیزان توانستند کاپ اخلاق را دریافت کنند و خیلی از این قبیل مسائل را توانستیم در کنار همدیگر کسب کنیم. ورزش راگبی اصفهان روز به روز در حال رشد است. هنوز نمی‌توانیم در مورد پتانسیل آن در کنگره ۶۰ صحبت کنیم ما از دوران طفولیت وشیر خوارگی به دوران اوایل تغذیه رسیدیم و باید حرکت کنیم انشاالله تا بتوانیم آنچه را که شایسته راگبی به خصوص شهر اصفهان است را به نمایش در بیاوریم.

 

۷.اگر مطلبی هست که فکر می‌کنید جا مانده به عنوان سخن آخر بفرمایید؟

 

در آخر از شما و خدمتگذاران سایت و همچنین ایجنت محترم پارک شهدای شهرداری آقای خاشعی و همچنین از رأس و ریشه کنگره ۶۰ آقای مهندس دژاکام عزیز و خانواده محترمشان و دیگر اساتید که به گردن بنده حق دارند تقدیر و تشکر را به جا می‌آورم. من هرچه را که دارم از زندگی دوباره‌ام در کنگره ۶۰ دارم.

 کنگره ۶۰ با درمان ایکس و نیکوتین و همچنین تغذیه سالم و همچنین تشویق در مقوله ورزش و ریکاوری جسم توانسته است من را بارها و بارها به خود اصلیم برگرداند و دوباره من را احیا و زنده کرده است.

 

در آخر من نیز از طرف نمایندگی پارک شهدای شهرداری اصفهان از شما راهنمای محترم بابت اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید و به خوبی به سوالات ما پاسخ دادید صمیمانه تشکر می‌کنم و از خداوند توفیق روزافزون مسئلت دارم.

 

مصاحبه و ارسال مطلب: مسافر احسان

نگارش و ویرایش مطلب: مسافر مهدی

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .