English Version
English

حرمت کنگره۶۰ یعنی تمام علوم و فنون

 حرمت کنگره۶۰ یعنی تمام علوم و فنون

 

به نام قدرت مطلق الله


سلام دوستان مسلم هستم راهنما و یک مسافر


مقاله‌ای در مورد حریم و حرمت کنگره۶۰
حرمت کنگره۶۰؛ اول بدانیم که کنگره۶۰ یعنی چه؟ یعنی از نیستی به هستی،  از خواب به بیداری،  از لَختی و سستی به اراده‌ و استحکام،  از نادانی و ناآگاهی به‌ دانایی و آگاهی که اگر فقط معنی این دو کلمه را بخواهیم تفسير کنیم (دانایی و آگاهی) خود کتابی‌ می‌شود هزاران صفحه؛ پس حرمت کنگره۶۰ یعنی تمام علوم و فنون؛ در یک کلام پر است از محتوای راهکارهای صحیح زندگی و انسانیت، حال شما به من بگویید که چگونه مقاله‌ایی در  ده خط درباره این همه از همه چیز من بنویسم؟! لذا باید در  این رابطه و این مهم بگویم که آیا من در سطحی از دانایی و علم قرار دارم‌ که‌ بتوانم حتی به زبان ساده و دانش ناچیز این حقیر در علم کنگره بنویسم، فقط در حد من این است که توضیح در مورد برداشتم از حرمت کنگره۶۰ در چند خط بنویسم.

وقتی که نگهبان جلسه حرمت کنگره۶۰ را می‌خواند و می‌گوید که(کنگره) مکان مقدس و امنی می‌باشد؛ یعنی چه؟ مکان مقدس یعنی جایی که حضور خداوند متعال یا قدرت مطلق الله در آن پررنگ است و  وقتی خداوند در این مکان حضور پررنگ دارد باید بسیار تا بسیار همه موارد را رعایت کند؛  باید پاک و بی‌آلایش بود، فقط شنونده، فقط و فقط سکوت‌ و احترام، باید شنید و درک کرد و هر سؤالی پیش می‌آید، در خود آن جواب را دارد. امن است چون باز به حضور حضرت دوست می‌رسیم که‌ آنجاست، پس امن است. جایی که نور خدا در آن پرتو می‌افکند، نبايد دروغ گفت،  کسی را سرزنش کرد، حرف دیگری را قطع کرد و از کلمات ناپسند جلوگیری کرد. 

ما در این مکان باید بشنویم. و اگر حرفی برای گفتن داشتیم؛ در این وضعیت نبودیم لذا آمدیم که بیاموزیم، آنچه که نمی‌دانستیم، پس بحثی با کسی نداریم. برای مسائل مادی نیامدیم،  پس حق پول دادن و گرفتن به هیچ‌ وجه نداریم.  تلفن دادن و گرفتن نداريم. و باید پوششمان آراسته و مناسب با اين مکان مقدس باشد و به مسئولین اين جایگاهِ با ارزش احترام بگذاریم و از لوازم و هرچه لازم است در کار کنگره به‌ همراه داريم محافظت نماییم. این مختصرترین نوشتاریست که توانستم بنویسم.

سلام دوستان رسول هستم یک مسافر

هر مؤسسه‌ای و هر ارگان و شرکت دولتی و یا خصوصی برای خود یکسری ضوابط و قوانین و مقرراتی دارد که باید به آنها احترام گذاشته شود و حریم آن وقتی حفظ می‌شود که کليه اعضا به شئونات آن پایبند باشند و حرمت‌ نگهدارند. برای اینکه این اتفاق درست و صحيح انجام شود و افراد آن مجموعه بتوانند به درستی و به نحو احسن و منظم و مرتب به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند. این خواسته زمانی اتفاق می‌افتد که افراد آن مجموعه حریم و حرمت آن را حفظ نمایند. یعنی مراعات قوانین و مقررات و رعایت نظم‌، انضباط و احترام؛ یک رهجو نباید دروغ بگوید؛ باید با خود و راهنما صادق باشد.

کسی را سرزنش نکند یعنی از کسی عیب‌جویی نکند. بدون اجازه سخن نگوید؛ یعنی بین صحبت‌های دیگران حرف نزند و بحث سیاسی نکند. پولی به عنوان قرض يا وام به هر شخصیت حقیقی و حقوقی نپردازد؛ چون ممکن است به مشکل برخورد کند. از لباس نامناسب استفاده نکند و بدون مجوز راهنما شماره تلفن به دیگران ندهد و نگیرد.  هر گونه ارتباطی بیرون از کنگره از کارهای ضدارزشی و ضداخلاقی می‌باشد پس برتمام اعضا واجب است حریم امن کنگره را مسموم و ناامن نفرمایند؛ تا کنگره بتواند به اهداف خود که درمان اعتیاد است نائل آيد.

کنگره مکانی امن است که هر شخص بايد حریم و حرمت آن را حفظ کند؛ دروغ گفتن، علیه کسی سرزنش کردن، حرف يکديگر را قطع نمودن، الفاظ ناشایست بیان کردن، در جلسه بدون اجازه سخن گفتن،  بحث سیاسی کردن،  بدون هماهنگی پولی را پرداخت کردن و یا وجهی را در قالب وام يا قرض به هر شخصیت حقیقی و یا حقوقی پرداخت کردن،  از لباس و پوشش‌ نامناسب استفاده‌ کردن و بدون اجازه راهنما تلفن دادن و تلفن گرفتن و هر گونه ارتباطی بيرون از کنگره برقرار نمودن از موارد ضد ارزشی و ضد اخلاقی است و بر تمام اعضا فرض است فضای امن کنگره را ناامن و مسموم نفرمایند.

در پايان هر مؤسسه‌ و ارگان خصوصی و يا دولتی یک حریمی دارد که باید شئونات آن حفظ شود و برای اینکه این اتفاق درست و صحيح انجام شود کليه افراد آن مجموعه موظف هستند که به قوانين آن احترام بگذارند و رعايت نمایند تا آن مجموعه و ارگان و شرکت بتواند به درستی و به نحو احسن و منظم و مرتب به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد. این خواسته زمانی اتفاق می‌افتد که افراد آن مجموعه حریم و حرمت آن را حفظ نمایند؛ یعنی مراعات قوانین و مقررات و رعایت نظم و انضباط و احترام به یکدیگر است.

نوشته: راهنمای محترم مسافر مسلم و مسافر رسول ل۳

تایپ: مسافر ناصر ل۴

ویراستار: مسافر رامین ل۴

تنظیم و ارسال: مسافر ابراهیم ل۴

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .