English Version
English

انجام حرمت‌های کنگره ۶۰ سلیقه‌ای نیست

انجام حرمت‌های کنگره ۶۰ سلیقه‌ای نیست

سومین جلسه از دور بیست و یکم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی راهنمای محترم مسافر اسماعیل، نگهبانی مسافر نادر و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه "حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟ " روز چهارشنبه‌ ۶ تیر ماه ‌۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود. 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان اسماعیل هستم یک مسافر، خداوند را شاکر هستم که فرصتی شد که در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم، دستور جلسه این هفته حرمت می‌باشد. شاید سوال پیش بیاید که چرا باید حرمتها را حفظ نماییم و به آن احترام بگذاریم، به هر ساختاری که ما وارد شویم یک حریمی دارد حتی یک ساختار مافیایی، در نظر بگیرید که هر کسی در آن ساختار از یکسری حریم ها عبور کند مجازات و از گردونه خارج خواهد شد، حالا این حریم و حرمت که از اول هفته در مورد آن صحبت کردیم به چه درد ما می‌خورد، به نظر من تنها وکیل مدافع مصرف کنندگانی که خواستار درمان هستند آقای مهندس می‌باشد. ایشان همیشه نگران یک مصرف کننده است و حریم و حرمت‌هایی را گذاشته که بعضی نوشته شده و خیلی از آنها را هر چهارشنبه برای ما بیان می‌کنند و همه این‌ها برای حفظ ما می‌باشد. 

وقتی که در حریم رودخانه خانه بسازیم اولین آسیب به شخصی می‌رسد که در آنجا خانه ساخته است، کنگره هم به همین گونه است وقتی که از حریم‌ها رد شویم اولین ضربه را خود شخص می‌خورد، وقتی که کنگره‌۶۰ رابطه کاری، خانوادگی و مالی را منع کرده است و اینکه اگر من به کسی پول قرض بدهم و اگر آن شخص نتواند آن پول را پس بدهد اولین اتفاق این است که او دیگر به کنگره نمی‌آید پس همه این قوانین برای این است که ما در کمال آرامش درمان بشویم. کنگره اتفاقی را رقم زده که تمام دنیا در آن وامانده‌اند. پوشیدن لباس سفید ساعت ۵ سر کلاس حاضر شدن همه این‌ها قوانینی است که ما باید رعایت کنیم. 

کنگره مکان امنی است و این امنیت را من به وجود می‌آورم زمانی که من موبایل شخصی خود را در یک جایی جا می‌گذارم امنیت را از بین می‌برم و همه به یکدیگر به عنوان دزد نگاه می‌کنند با یک سهل انگاری من به خیلی از انسان‌ها ضربه می‌خورد. وقتی به کنگره می‌آییم تا درمان بشویم باید قوانین کنگره را نیز رعایت کنیم، انجام حرمت‌ها سلیقه‌ای نیست، هر کس با هر جایگاهی باید قوانین را رعایت کند، نوشتن سی‌دی یک قانون است همان‌طور که آقای مهندس می‌فرمایند: کسانی که سی‌دی‌ نمی‌نویسند کنگره نمی‌پذیرد، درمان در کنگره رایگان اتفاق می‌افتد و خیلی راحت می‌توانیم با رعایت حرمت‌ها به رهایی و حال خوش برسیم امیدوارم همه ما در این محیط امن حرمت‌ها را بپذیریم و آنها را رعایت کنیم، از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید متشکرم.

تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم 

عکس: مسافر رضا لژیون سوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .