English Version
English

حرمت احترام به خود است

حرمت احترام به خود است

 

 

جلسه‌ی چهارم از دوره‌ی بیست و هفتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی مرزبان مسافر حسین، نگهبانی مسافر محمدباقر و دبیری مسافر هدایت با دستور جلسه «حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» روز چهارشنبه 6 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.
خلاصه سخنان استاد:



دستور جلسه امروز حرمت، احترام و یکسری از قوانینی که در کنگره وجود دارد. به عقیده من این قوانین و حرمت‌ها نه‌تنها در کنگره بلکه بیرون از کنگره هم بسیار مهم است.
زمان مصرف، مواد باعث شده بود که بسیاری از حرمت‌ها را رعایت نکنیم. مثال دروغ بگوییم از الفاظ ناشایست استفاده کنیم بین حرف دیگران ورود کنیم.
ولی در کنگره زمانی که وادی‌ها توی دستور جلسه هفتگی می‌آید متوجه می‌شویم که همه در ذهن و ناخودآگاه ما بوده


آقای مهندس با توضیحات و عکس‌هایی که برای ما گذاشته است باعث شده که ما خود را بشناسیم و در صراط مستقیم قرار بگیریم. زمانی که ما دروغ نمی‌گوییم حالمان خوب است. وقتی‌که راست می‌گوییم اگر چندین بار هم از ما سؤال شود همان را تکرار می‌کنیم اما زمانی که دروغ می‌گوییم مجبور می‌شویم چندین دروغ دیگر بگوییم.
رابطه مالی هم در کنگره ممنوع است. در نوشتار حرمت هم گفته‌شده هرگونه پولی دریافت و پرداخت کردن تحت هر عنوان ممنوع است. زمانی که یک سفر اولی یا کسانی که چندین سال در کنگره هستند حرمت را گوش می‌دهند متوجه می‌شویم که در این رابطه یک اتفاق برای آنها افتاده است؛ و درس عبرتی می‌شود که دیگر آن کار را انجام ندهیم.
خدمت کردن در کنگره بسیار لذت‌بخش است. زمانی که بدونه چشم‌داشت و منت در کنگره خدمت می‌کنیم حالمان بسیار خوب می‌شود. وقتی‌که حرمت را رعایت می‌کنیم و در صراط مستقیم قرار می‌گیریم اتفاقات بسیار خوبی برای ما رقم می‌خورد.
خدمت کردن باعث زنده شدن نفس‌ها می‌شود.
روز رهایی یکی از بستگانم خیلی خوشحال و حالم خوب شد. یاد حال آقای مهندس افتادم که هفته‌ای چند ده نفر رهایی می‌دهد
تنظیم ارسال مسافر نصرالله

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .