English Version
English

با اجرای این حرمت ها باعث می شود کسی به ما صدمه نزند

با اجرای این حرمت ها باعث می شود کسی به ما صدمه نزند

امروز ششمین جلسه از دوره چهلم و یکم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ ویژه مسافران نمایندگی ابوریحان با استادی مسافر علی، نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه " حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" در روز چهارشنبه 6 تیر ماه 1403 راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود. 
خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر. خیلی خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش ببینم و خدمت کنم.

ما وقتی در هر مکانی وارد بشویم حرمت آن را حفظ کنیم  برای خود مان احترام خریدیم. و اگر حرمت آن مکان را نگه نداشتیم مجرم به حساب می آییم و فاصله بین مجرم و محرم یک نقطه می باشد.
 حرمت کنگره می گوید : کنگره مکان مقدس و امنی می باشد که هر شخص با ورود به آن باید حرمت آن را حفظ نماید. دلیل امن بودن کنگره به این معنا می باشد که شخص در اینجا احیا می شود و نباید این حریم را نقص کنید، اگر این کار را انجام دادید اسیب را خودتان میبینید.

مهندس دژاکام در سی دی که گوش داده بودم گفته بودند که رود خانه ها حرمت دارند و نباید به آن بیش از اندازه نزدیک بشوید و وقتی انسان ها به این حریم توجه نکنند و در حریم این رودخانه شروع به ساخت خانه کنند بعد از طغیان رودخانه باعث ویرانی خانه می شود.

حرمت کنگره می گوید: ما هیچ پولی را به عنوان قرض یا وام به هیچ یک از شخص حقیقی و حقوقی نباید بدهیم. این قبلا در کنگره اثبات شده است که با قرض دادن به شخص در کنگره باعث خراب شدن سفر مسافر می گردد.

پس این قوانین کمک میکند به همه افراد کنگره باعث تخریب و آسیب نشویم. اگر با کسی مراوده مالی نداشته نباشیم اختلافی هم پیش نمی آید.
مسئله بعدی در حرمت کنگره دروغ گفتن و یا علیه شخصی سرزنش کردن است. وقتی به راهنما اندازه مصرفی را دروغ بگوییم، باعث بر هم خوردن مراحل درمان می شود و خود شخص بیشترین آسیب را میخورد.

در آخر این حرمت ها یی که در کنگره خوانده می شود برای خودمان میباشد و با اجرای این حرمت ها باعث می شود کسی به ما صدمه نزند.

از این که به صحبت های من گوش دادید ممنونم.


مرزبان کشیک: مسافر هادی

تنظیم: مسافر مجتبی

عکاس: مسافر محمد رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .