English Version
English

به‌سوی روشنایی

به‌سوی روشنایی

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان مریم هستم همسفر
من از جناب مهندس و خانواده‌ی محترم ایشان تشکر می‌کنم که برای افراد خواهان رهایی از تاریکی، ظلمت و جهل، چراغ راه شدند تا ایشان را به‌سوی نور و روشنایی دانش رهنمون نمایند.
جناب مهندس جهان‌بینی را با استفاده از آیات کلام‌الله، راحت و روان به ما آموزش می‌دهند تا بدانیم؛ فقط حرکت در صراط مستقیم، ما را به هدف می‌رساند؛ تا بتوانیم خودمان را، در واقع دنیای درون و بیرون، صور آشکار و پنهان خود را بهتر بشناسیم.
اینکه ما از روز الست وجود داشتیم؛ الان در این دنیا هستیم و زندگی می‌کنیم. وقتی می‌خوابیم زندگی دیگری را تجربه می‌کنیم که با بیداری ما کاملاً متفاوت است و به خواست خداوند نمی‌توانیم آن را به یاد بیاوریم؛ مگر قسمت‌های مختصری از آن را.
به ما آموختند: می‌توانیم در ذهن خود بهترین هدف و خواسته را تصور کنیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم. یا این‌که با مرگ هم نابود نمی‌شویم و در حلقه های دیگر آفرینش به زندگی خود ادامه می‌دهیم.
همیشه باید درحال تصفیه و پالایش نفس خود باشیم؛ از آموزش‌های ناب کنگره ‌استفاده کنیم و سطح دانایی خودمان را بالا ببریم و به دانایی موثر تبدیل کنیم تا بتوانیم درک کنیم که بهشت یا جهنم، مکان خاص و مشخصی ‌نیست که ما را به آنجا ببرند؛ اگر من الان حال خوبی داشته باشم و با دنیا و اطرافیانم در صلح و آرامش باشم؛ دربهشت هستم و تاریکی‌های وجود من، در جنگ بودن با اطرافیانم و حرکت‌ در مسیر ضدارزش‌ها همان جهنمی‌ست که با نادانی‌ برای خودم می‌سازم. اگر لحظه ‌را دریابم، زنده هستم؛ ‌در غیر این‌صورت فقط یک مرده‌ی متحرک هستم.
وقتی که اذن من صادر شد که به کنگره بیایم؛ عده‌ای از دوستانم به من می‌گفتند: مگر تو مصرف‌کننده شده‌ای؟ مواظب باش از راه منحرف نشوی؛ ولی خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که اذن من را هم صادر کرده بود که به کنگره۶۰ بیایم و آموزش بگیرم؛ از دنیای تاریک و پر از افکار منفی درون خودم، به‌سوی نور دانایی و آرامش، حرکت کنم تا بتوانم این آموزش‌ها را در زندگی‌ام کاربردی کنم و خودم را پیدا کنم.
از خانم مریم، راهنمای عزیزم خیلی ممنونم که در طول سفر اول همراه من هستند؛ واقعاً خیلی به من کمک کردند؛ به لطف خدا و با راهنمایی‌های این عزیز، حال خوبی را تجربه می‌کنم؛ امیدوارم همیشه سلامت باشند.

نویسنده: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر مریم(لژیون یکم)
ویرایش و ارسال: همسفر سکینه رهجوی راهنما همسفر مریم(لژیون یکم)
مرزبان خبری: همسفر نسیم
همسفران نمایندگی دامغان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .