English Version
English

رکن اصلی کنگره 60رعایت حرمت هااست

رکن اصلی کنگره 60رعایت حرمت هااست

جلسه چهاردهمین از دوره بیست پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی عطار نیشابوری با استادی همسفراکرم و نگهبانی همسفرمحبوبه و دبیری همسفرراضیه با دستور جلسه «حرمت کنگره 60 چرا رابطه کاری ومالی وخانوادگی در کنگره ممنوع است» دوشنبه 4 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰، قوانین و روابط کاری و مالی هست همه ما میدانیم که خود. کلمه حرمت، از حریم می‌آید، هر چیزی در هستی حریم و قوانینی دارد مثل خانواده، رودخانه، شهر، در کنگره هم قوانینی وجود دارد چراکه کنگره به هیچ ارگان نظامی وابسته نیست پس خودش نیز قوانین مستحکمی دارد چه بسی یک فرد مصرف‌کننده که می‌تواند یک خانواده یک شهر و یک جامعه‌ای را مورد آزار قرار بدهد پس چگونه در کنگره همین‌قدر منظم و مرتب، بدون هیچ مشکلی به درمان و آرامش می‌رسد دلیلش همین حرمت‌ها و قوانین است که هر کس آن را رعایت کند به هیچ مشکلی برنمی‌خورد و من موارد آن را برای شما توضیح خواهم داد هر شخص با ورود به کنگره باید این قوانین را رعایت کند اولین مورد آن دروغ گفتن است که اگر ما درکنگره باکسی خرده‌حسابی نداشته باشیم و وظایف رهجو بودنمان را درست و به نحو احسن انجام بدهیم مجبور نمی‌شویم که دروغ بگوییم. دومین مورد سرزنش کردن است من اکرم اگر مشکلی باکسی دارم باید این را به خودم بگویم که زندگی و عملکرد دیگران به من ارتباطی ندارد و بلعکس پس من اگر مشکلی باکسی دارم مستقیماً باید با خود او صحبت کنیم هرگز نباید پشت سرش حرف بزنیم.

مورد سوم حرف یکدیگر را قطع نمودن است که خیلی وقت‌ها ما با الفاظی مثل وسط کلامتان جواهر یا شکر حرف دیگران را قطع می‌کنیم و خودمان شروع به سخن گفتن می‌کنیم که آقای مهندس بیان می‌کنند این کار درست نیست که وسط سخنان دیگران برویم و حرف آن‌ها را قطع کنیم خیلی کار نادرست و ناشایستی است. مورد چهارم الفاظ ناشایست بیان کردن است که برای شوخی کردن و خندیدن یک قومیت و یا یک افراد خاصی را مورد تمسخر قرار می‌دهیم که شوخی کنیم و بخندیم که خود آقای مهندس هم می‌فرمایند که شوخی کردن شخصیت آدم را پایین می‌آورد و شخص این اجازه را به دیگران می‌دهد که هرگونه رفتاری را با شخص کنند. مورد پنجم بدون اجازه سخن گفتن است که چه در جلسه عمومی و چه لژیون حتماً اجازه بگیریم و بعد صحبت کنیم. مورد ششم بحث سیاسی نمودن است ما می‌آییم کنگره که آموزش بگیریم که جهان‌بینی خود را افزایش بدهیم نمی‌آییم که بحث سیاسی کنیم. مورد هفتم این است که بدون هماهنگی هیچ‌گونه پول، وام به هر شخصیتی نباید داده بشود باید حتماً هماهنگی شده باشد مورد هشتم پوشش مناسب است هر وقت حرف از پوشش می‌شود فکر ما ناخودآگاه به سمت پوشش خانم‌ها می‌رود ولی آقای مهندس می‌فرمایند حرف من این بار با پوشش آقایان هست که باید پوشش آن‌ها مناسب باشد پیراهن آستین‌بلند سفید داشته باشند. خیلی آراسته و منظم به کنگره بیایند.

مورد نهم: بدون مجوز راهنما هرگونه شماره گرفتن و رفت‌وآمد با یکدیگر ممنوع است در کنگره اجازه نداریم با یکدیگر رفت‌وآمد داشته باشیم تا به مشکلی برمی‌خوریم سریع باراهنما تماس بگیریم. مورد بعدی هم رفت‌وآمد است که رهجو باراهنما نمی‌تواند رفت‌وآمد داشته باشد خارج از شهر برود و با سهل‌انگاری و عدم مراقبت از لوازم شخصی خود نباید فضای امن کنگره را ناامن و مسموم کنیم پس خودمان نیز باید مراقب وسیله شخصی خود باشیم چراکه کنگره در برابر وسایل شخصی ما هیچ مسئولیتی ندارد چه بسی فردی که نمی‌تواند مراقب لوازم شخصی خود باشد چگونه می‌تواند از زندگی خود نیز مراقبت کند .
ممنون از شما

معرفی همسفر محبوبه برای تشکیل لژیون

معرفی کاندیدای نگهبانی

عکاس:مرزبان خبری همسفر انسیه
تایپ ویرایش :همسفراسماء
نمایندگی همسفران عطار نیشابور

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .