English Version
English

تقدیر بر‌مبنای نامه پیشین است

تقدیر بر‌مبنای نامه پیشین است

در سی‌دی «آهن» که مربوط به نوشتار تاریخ ۷۵/۳/۳ و با عنوان «رازهای نهان» می‌باشد، جناب مهندس فرمودند: در بُعد زمان بعضی از مسائل تقدیر و فرمان الهی است پس نباید خوف یا ترس داشته باشید؛ زیرا اگر در ظاهر بد هم باشد ممکن است پرده‌ای از رازهای نهان را برای ما باز کند.

در روزگار امروز ما خدا ناباورها خودشان را متجدد و باشعور می‌دانند در حالی که ما راجع به ذات خداوند اصلاً اطلاعی نداریم و تنها از روی صفات الهی می‌توانیم به شناخت خداوند پی‌ببریم‌. طبقات آسمان مثل طبقات یک ساختمان است و بالای هر طبقه‌ای طبقه دیگر قرار دارد هر چه بالاتر برویم از نظر علم و دانش، سیستم قوی‌تر و محکمتری وجود دارد. هر انسانی با اعمال خودش، خودش را خراب می‌کند و این اعمال شماست که شما را مجازات می‌کند یا برعکس، هر کسی باید جوابگوی اعمالش باشد.

خداوند در سوره حدید می‌فرماید: «همانا ما بر شما آهن را نازل کردیم» آهنی که امروز در زمین داریم توسط شهاب سنگ‌ها آمده یا از جاهای دیگر بر زمین نازل شده است زیرا خورشید با مقدار گرمای بسیار زیادش قادر به تولید آهن نیست و زمین هم نمی‌تواند از خودش چیزی مثل آهن تولید کند. در قرآن در جای دیگر می فرماید: شما را از علق یا خون بسته آفریدیم یا در سوره واقعه از واقعه‌ای که در پیش آمدنش شکی نیست سخن به میان می‌آید‌ یعنی؛ یک واقعه بعضی چیزها را آباد و بعضی چیزها را خراب می‌کند. کتاب آسمانی بر‌مبنای دانش و آگاهی انسان‌ها نازل شده است و اگر سوءاستفاده‌ای از آن می‌شود ربطی به‌خود کلام الله ندارد.

اگر در سیستم خلقت نیروی منفی حذف شود زندگی تمام می‌شود. راجع‌به وقایع گذشته نباید هیچ تأسفی داشته باشیم فقط باید از آن‌ها درس بگیریم اما ما دائم تاسف می‌خوریم‌. زندگی ما برمبنای خواست، تقدیر و فرمان الهی است. تقدیر نیز بر‌مبنای نامه پیشین من است یعنی؛ هر کاری که دیروز انجام داده‌ام در زندگی امروز من تاثیر دارد. ما در بُعد زمینی و زمانی از چیزی نبایستی خوفی داشته باشیم چون تقدیر و فرمان گاهی چنین است همان‌طور که وجود اعتیاد در زندگی ما پرده از یک‌سری رازها برداشت و در نتیجه ما آموزش گرفتیم.

این عملکرد ما است که مشخص می‌کند چه کسی با ما چگونه رفتار کند. این ما هستیم که برای خود حریم در نظر می‌گیریم چقدر به ما احترام گذاشته شود پس همه‌جا به عملکرد خودمان نگاه کنیم این یک حس است که ما چه می‌خواهیم. حس را نمی‌شود پنهان کرد زیرا؛ حقیقت در اعمال و در ادامه نقاب از رخ بر‌‌می‌گیرد. ما آینده یکدیگر هستیم و آینده‌ما راهنمای ما است و همچنین نوع رفتار ما با راهنما. راجع‌به مسائل منفی فکر نکنید زیرا مانند کابوس‌هایی هستند که با فکر کردن و تمرکز روی آن‌ها، آن‌ها را تقویت می‌کنید. اگر حس‌های منفی دارید نگویید من این چنین هستم. آقای مهندس فرمودند: آیا تا به حال شنیده‌اید من بگویم خسته‌ام یا دارم خیلی سختی می‌کشم؟! افسردگی، غم و ناامیدی مانند باتلاقی است که شما را به درون خودش می‌کشد. به یاد خدا و نیروهایی باشید که از آن‌ها انرژی دریافت می‌کنید. به‌کسی که انرژی شما را می‌گیرد فکر نکنید. هر کسی که باشد! بلکه به چیزی فکر کنید که به شما قدرت می‌دهد. رازهای نهان وجود دارد. تصفیه و پالایش در تمام مسائل بسیار مهم است و این شما هستید که تعیین کننده هستید. هر مشکلی که بود یک نیم نگاهی به اعمال خودتان داشته باشید که خودتان چه کرده‌اید؟!

رابط خبری: راهنمای تازه‌واردین همسفر فرشته
نویسنده: راهنمای تازه‌واردین همسفر سمیه
ویراستار: همسفر عفت رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون هفتم)
ارسال: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون پنجم)
همسفران نمایندگی وحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .