English Version
English

دروغ، مادر تمام ضد‌ارزش‌ها است

دروغ، مادر تمام ضد‌ارزش‌ها است

سلام دوستان فریبا هستم یک همسفر     

قوانین کنگره،برای همه ما فرض و برای رسیدن به هدفمان لازم است؛ من برای بقای خودم باید به کنگره و حرمت‌های آن پایبند باشم و به آن‌ها احترام بگذارم. رعایت قوانین کنگره، باعث محکم‌شدن پیوند‌محبت بین اعضای کنگره می‌شود‌؛ با اجرای دقیق حرمت‌ها، به آرامش وصلح می‌رسیم؛ اگر حرمت‌ها رعایت نشوند، از هدف اصلی که همان درمان اعتیاد است منحرف می‌شویم.

در کنگره، روابط‌ مالی نیز،اصلا نباید داشته باشیم؛ گاهی ما دوست داریم به یکدیگر کمک کنیم، ولی راهش را بلد نیستیم و یا حتی ممکن است از روی تفکر نباشد؛ این مسئله گاهی باعث به‌وجود آمدن شراکت‌هایی می‌شود که باعث از بین‌رفتن خیلی از حرمت‌ها می‌شود دوستی‌ها را از بین می‌برد؛ ما باید توجه داشته باشیم که از مسیر آموزش منحرف نشویم.در نهایت این مکان مقدس و امن را تک‌تک ما با رعایت حرمت‌ها میسازیم.
 

سلام دوستان منیژه هستم یک همسفر

انسان، موجودی اجتماعی است و در زندگی خود با افراد مختلفی در ارتباط است؛ برای اینکه در این ارتباطات دچار آسیب، هم برای خودش و هم برای دیگران نشود یک سری چهارچوب‌ها و قوانین را باید رعایت کند.

حرمت در کنگره، آن‌قدر مهم است که دو‌بار خوانده می‌شود؛ به ما یادآوری می‌کند، اجرای قوانین و حرمت‌ها چقدر مهم  هستند؛ در ابتدای آن خوانده می‌شود که کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد؛ یعنی جایی که تمام  ما در راه‌ماندگان احیا می‌شویم و به آرامش و آسایش می‌رسیم و این در صورتی امکان‌پذیر است که قوانین را اجرا کنیم .

باید دانست که قوانین فقط مختص کنگره نیست؛ بلکه برای بیرون از کنگره نیز است. بارها شده که با عزیزترین فرد زندگیمان، ارتباط مالی و کاری داشتیم که بدون هیچ حساب و کتابی بودند و همین موضوع باعث می‌شد با مشکلاتی روبرو شویم؛ پس هر ساختاری دارای یک سری قوانین و حرمت‌‌های خاص خودش است که اگر رعایت نشود بی‌نظمی به‌وجود می‌آید؛ نتیجه‌ بی‌نظمی تخریب برای سیستم و خود فرد است.
 

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر

درمورد دستور جلسه، چرا درکنگره رابطه کاری و مالی ممنوع است؟ باید گفت، همان‌طور که در یک جامعه، یک شرکت و یا یک خانواده برای جلوگیری از هرج‌ومرج و داشتن امنیت و آرامش قوانینی وجود دارد، قطعاً مکانی مثل کنگره۶۰ هم، نیازمند حرمت‌ها و قوانین است؛ چراکه افرادی که به کنگره۶۰ مراجعه می‌کنند، مسافران و همسفرانی هستند که به واسطه اعتیاد و مصرف مواد مخدر، جسم و روان آن‌ها از تعادل مناسبی برخوردار نیست.

رعایت حرمت‌ها و قوانین در کنگره۶۰ و احترام به آن‌ها باعث می‌شود که ما در درمان موفق‌تر باشیم و به تعادل، احساس امنیت و آرامش برسیم. یکی از اصل‌های حرمت‌کنگره، دروغ نگفتن است که به قول آقای مهندس، دروغ، مادر تمام ضدارزش‌هاست و به نظر من دروغ، کلید  ورود به تاریکی‌ها است .

کلمه حرمت از حریم می‌آید و هر آنچه در حرمت گفته شده، برای این است که حریم این مجموعه حفظ شود و با رعایت‌کردن قوانین و حرمت‌ها آسیبی به خود و دیگران نزنیم.

رابط خبری: همسفر رقیه رهجوی راهنما همسفر شیرین (لژیون پنجم)
ویراستار و ارسال: همسفر زری رهجوی راهنما همسفر سودابه (لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی عمان سامانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .