English Version
English

مادر تمام بیماری ها دروغ گفتن است

مادر تمام بیماری ها دروغ گفتن است

سیزدهمین جلسه از دور یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی تخت جمشید شیراز با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» با استادی: همسفر نسرین، نگهبانی همسفر خدیجه و دبیری همسفر نجمه در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ رأس ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر محترم تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قراردادند که آموزش بگیرم. از خانم راضیه راهنمای عزیزم ممنونم که اجازه داد که این جایگاه را تجربه کنم.

دستور جلسه امروز «حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری، مالی  خانوادگی در کنگره ممنوع می‌باشد.»
حرمت کنگره در کارگاه دو بار خوانده می‌شود، یکی اول جلسه و دیگری آخر جلسه که ما باید به این حرمت‌ها احترام بگذاریم؛ چون حرمت‌ها باعث می‌شود که ما به آرامش برسیم. وقتی حرمت خوانده می‌شود، ما باید سکوت را رعایت کنیم. در حرمت‌ها گفته می‌شود که کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد، مقدس به خاطر این است که مسافرهایمان در اینجا به رهایی و حال خوش رسیدند. مکان امن بودن کنگره به این معنی نیست که ما وسایل شخصی را در کنگره بگذاریم و برویم و بگوییم کنگره امن است و نیاز مراقبت نیست. شما باید خودتان مواظب وسایل‌هایتان باشید. جناب مهندس می‌گویند: قرار نیست که در خانه هستی، در خانه را باز بگذاری بخوابی، پس دلیل نمی‌شود، چون امن است در خانه را نبندی. هرکسی خودش باید مواظب وسایل شخصی خودش باشد. مادر تمام بیماری‌ها دروغ گفتن است.

ما در کنگره آموزش گرفتیم که دروغ نگوییم. یک دروغ که می‌گویی ۱۰۰ تا دروغ دیگر باید بگویی تا آن دروغ اولی را محو کند. علیه کسی سرزنش کردن، ما در کنگره کسی را سرزنش نمی‌کنیم. پشت سر کسی تهمت نمی‌زنیم. حرف دیگران را قطع نمی‌کنیم و رعایت می‌کنیم. از لباس و پوشش مناسب استفاده می‌کنیم. از لباس‌های جلف استفاده نمی‌کنیم. سعی می‌کنیم پوشش سفید باشد و باید مرتب و تمیز باشیم. بدون هماهنگی پولی را به کسی قرض نمی‌دهیم؛ چون با قرض دادن حال و احساس خودمان خراب می‌شود و طرف دارد که پول را پس بدهد و باعث می‌شود که کنگره نیاید و دوباره به مواد برگردد. بدون مجوز راهنما تلفن دادن و تلفن گرفتن ممنوع است. تلفن زدن زیادی به راهنما ممنوع است و قرار نیست ۲۴ ساعته به راهنما زنگ بزنید و از احساس و حال خرابی‌ها بگویید و اگر کاری داری در جلسه باراهنما صحبت می‌کنید. این‌ها همه از موارد ضد ارزشی هستند که ما در کنگره یاد گرفتیم و اگر بخواهیم به حال خوب و آرامش برسیم، باید از همه موارد ضد ارزشی دوری‌کنیم و حرمت‌ها را رعایت کنیم. ممنون که به صحبت‌هایم گوش کردید.
تایپ: راهنما همسفر راضیه

ویراستاری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون هشتم)
ثبت و ارسال:همسفر فائزه رهجوی راهنما همسفر فاطمه(لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی تخت جمشید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .