English Version
English

در کنگره نباید هیچ رابطه مالی با هیچ کس داشته باشیم

در کنگره نباید هیچ رابطه مالی با هیچ کس داشته باشیم

ششمین جلسه از دورسوم سری جلسات هماهنگی لژیون سردار ویژه مسافران نمایندگی دکتر علیرضا(مبارکه) با استادی مسافر جهانگیر، نگهبانی مسافر پهلوان حسن و دبیری مسافر مسعود با دستور جلسه؛ " حرمت کنگره۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" در روز یکشنبه ۰۲ تیرماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۰  آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان جهانگیر هستم یک مسافر، در مورد دستور جلسه امروز با بگویم که با ورود به کنگره تاکید زیادی در مورد حرمت کنگره می‌شود و حتی در جلسات عمومی دو بار خوانده می‌شود و حتماً باید رعایت شود. ما در زمان مصرف تعادل درستی نداشتیم و با کوچکترین چیز به هم می‌ریختیم وقتی وارد کنگره می‌شویم نباید هیچ رابطه مالی با هیچ کس داشته باشیم. من در دوران مصرف اصلاً بخشش را بلد نبودم یا اگر انجام می‌دادم از خداوند چیزی طلب می‌کردم.

وقتی وارد لژیون سردار شدم اول سرداری را ثبت نام کردم ولی این بار هیچ چیز از خداوند طلب نکردم. من بعد از رهایی چند هفته ای به کنگره نیامدم ولی دیدم همه زندگی من تحت تاثیر قرار گرفته است. از آنجا فهمیدم کنگره و لژیون سردار برای من چه کارهایی انجام می‌دادند که من متوجه آنها نبودم. همیشه در لژیون سردار حالم خیلی خوب می‌شود. با اجازه راهنمای خودم اعلام می‌کنم که امسال می‌خواهم دنور شوم. از اینکه به صحبت های من گوش کردید از شما تشکر می‌کنم.

تایپ: مسافر محمد
عکس: مسافر مهرداد
تنظیم و ارسال: مسافر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .