English Version
English

حرمت‌ها،بهترین سپر دفاعی در سفر اول و سفر دوم

حرمت‌ها،بهترین سپر دفاعی در سفر اول و سفر دوم

جلسه‌ چهاردهم از دوره سیزدهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ مخصوص مسافران نمایندگی دلیجان با استادی راهنما مسافر محمد، نگهبانی مسافر رسول و دبیری موقت مسافر محمود،با دستور جلسه:«حرمت کنگره شصت،چرا روابط کاری،مالی و خانوادگی در کنگره شصت ممنوع است»،دوشنبه ۴خرداد ۱۴۰۳،ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

شکرگزار خداوند هستم. تشکر می‌کنم از آقای مهندس، خانواده محترمشان، کنگره دیده‌بانان وتمام خدمتگزاران کنگره ۶۰، به ویژه راهنمای خودم که من را از جهل و تاریکی درون خودم نجات داد. سپاسگزارم از نگهبان جلسه که بنده را برای جایگاه استادی دعوت کردند. خدا قوت می‌گویم چهارده جلسه نگهبانی از اصفهان تشریف آوردند. دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری ومالی در کنگره ۶۰ ممنوع است. داشتم فکر می‌کردم هر ساختاری که یک جا شکل می‌گیرد یا هر چیز با ارزشی که یک جایی باشد قطعاً یک نگهبانی دارد. خود خداوند فرمودند کتابی فرستادم (کتاب قرآن)و نگهبانانی بر آن گذاشتم. البته مکتوب شده همانطور که در وادی سیزدهم می‌گوید از قلم است؛ باید نوشته بشود که همان ضریب ۱۹ هست که کتاب قرآن را نتوانستند دست کاری کنند. یک کارخانه که یک جا کار می‌کند اتاق نگهبانی دارد، نگهبان دارد و هر جایی خود انسان یک حریم و حرمتی دارد که همان هاله تابان است که اجازه نمی‌دهد نیرو‌های منفی یا نیرو‌های مخرب که همان ترس و استرس واین چیزهاست وارد جسم ودرون انسان بشوند و انسان را از تعادل خارج کند. آقای مهندس قبل از اینکه کنگره ۶۰ را پایه‌گذاری کند و بنیان کنگره ۶۰ قوی بشود در گروه مشابه ما بوده است.

و می‌بینند که گروه خوبی هستند و فعالیت می‌کنند ولی یک جا‌هایی به یک سری از مشکلات برخورد می‌کنند.ایشان زمانی که کنگره ۶۰ را پایه‌گذاری کرده است حرمتی نوشته و در اختیار ما گذاشته است. مثلاً دیده است که آن‌ها در بیرون رابطه کاری دارند، رابطه مالی دارند که این مسائل در درونشان باعث مشکلاتی می‌شود.‌ایشان تصمیم گرفتند این مشکلات را در کنگره ۶۰ اصلاح‌سازی کند و طوری بتواند استاندارد‌سازی کند و تمام ما بتوانیم درصلح و آرامش ادامه بدهیم. می‌گویند که بهشت کجاست؟ جایی است که سلام والسلام؛ جایی است که انسان‌ها با هم کاری ندارند، یک سلام و است و والسلام. بهشت مکانی است که انسان‌ها هیچ حساب و کتابی با همدیگر ندارند. خب ما اگر می‌گوییم کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد واین امن بودن دست خود اشخاص آن نمایندگی و دست خود آن جمعیت یا خود آن سازمان است. حرمت کنگره ۶۰ بیست و پنج سال پیش نوشته شده است و مکتوب است از خود آقای مهندس. تنها نوشتاری است که پایین آن نگهبان کنگره ۶۰ خوانده می‌شود. خیلی از جا‌ها نوشته است کنگره ۶۰ اما در این نوشته:« نگهبان کنگره ۶۰» و نگهبان جلسه‌ای که در جلسه حضور دارد. امروز انتخابات نگهبانی داریم و این مسأله حرمت به قدری مهم است که دو بار در جلسات خوانده می‌شود وبرای صلح و آرامش خودمان است. چند روز پیش با آقای کاوریان راهنمای محترم صحبت می‌کردم و گفتم می‌دانید چرا مهندس این حرمت‌ها را قرار داده است؟ این حرمت‌ها برای این نیست که من دنبال این موضوع باشم که رهجو با چه کسی رفت از چه کسی شماره تلفن گرفت و تجسس کنم.

این حرمت برای این است که یک نفر اگر آمد و گفت فلانی از من پول گرفته است و پس نمی‌دهد بگوییم به ما چه مگر حرمت نداریم. اگر آمد گفت من فلانی را سوار ماشین کردم و فلش ماشین من را سرقت کرده است من می‌گویم به من چه مگر حرمت نداریم. برای شما مسافران چه سفر اولی چه سفر دومی بهترین سپر دفاعی است. یک نفر می‌آید از شما خواسته‌ای دارد به او می‌گویید من دوست دارم که کمک تان کنم ولی حرمت به من اجازه نمی‌دهد. بهترین سپر دفاعی برای یک سفر اولی و سفر دومی است در کنگره ۶۰ به واسطه این که به جان همدیگر نیافتیم. می‌ گوید این کار را برای من انجام بده، این پول را به من قرض بده، این گوشی را بده به من تماس بگیرم خیلی مسائلی هست که ما ورود در آن پیدا نمی‌کنیم. نباید هم ورود پیدا کنیم حرمت کنگره ۶۰ می‌گوید بر تمام اعضا فرض است.‌یک جایی می‌گوید هر شخصی با ورود به این مکان و‌یک جایی می‌گوید بر تمام اعضا فرض است. نباید به خودم بگویم چون سفر دومی شدم حالا می‌توانم با راهنمای خود ارتباط برقرار کنم نه اینطور نیست به مشکل بر می‌خوریم. من دیده‌ام من چون یازده سال است در کنگره هستم خیلی چیز‌ها را دیده‌ام که خیلی افراد خیلی از موارد را رعایت نکرده‌اند و طرد شده‌اند. گاهی اوقات در لژیون به رهجویانم می‌گویم اگر روزی دیدید من از شما خواسته‌ای دارم که خلاف حرمت هاست بروید سریع تغییر لژیون بدهید. مسیرتان را از من جدا کنید چون من وارد حواشی کنگره ۶۰ شدم. من به بچه‌ها می‌گویم حداقل ۵۰۰متر، ۱۰۰۰متر از کره زمین در شهرستان دلیجان برای خودتان امن بگذارید که وقتی وارد آن می‌شوید نه از کسی طلبکار باشید نه به کسی بدهکار باشید. نه از کسی بدتان بیاید نه کسی از شما بدشان بیاید. ما در کنگره ۶۰ چوب کار‌های خلاف قوانین را می‌خوریم یک مواقعی ولی بیایید حداقل ۵۰۰متر مکان برای خودت نگه دار که وقتی واردش می‌شوی حالت خوب بشود نه اینکه بدتر شود. سپاسگزارم از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید.

برگزاری انتخابات نگهبانی 

تایپ: مسافر جواد( لژیون دوم)

عکس و ارسال خبر:( مرزبان خبری )

نمایندگی دلیجان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .