English Version
English

حرمت‌ها، قوانین کنگره۶۰ را بیان می‌کنند

حرمت‌ها، قوانین کنگره۶۰ را بیان می‌کنند

جلسه هفتم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران شعبه دانیال اهواز با استادی راهنما مسافر عزیز، نگهبانی مسافر عطا و دبیری مسافر ناصر با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی و کاری و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟ در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد؛

سلام دوستان عزیز هستم یک مسافر در کنگره ۶۰ رابطه کاری و مالی و خانوادگی ممنوع است، همانطور که آقای مهندس فرمودند کنگره ۶۰ مانند کشتی است که در اقیانوس در حال حرکت است و این کشتی از قوانین دریانوردی منحصر به فردی پیروی می‌کند و اگر بخواهد در دریا تعادل خود را حفظ کند و دچار مشکل نشود افراد آن کشتی باید به این قوانین احترام گذاشته و آنها را به نحو احسنت اجرا کنند در کنگره ۶۰ جدا از بحث قوانین حرمت‌ها و چهارچوب‌هایی راهم تعریف کردند که این حرمت‌ها در قالب نوشتار در طول جلسه خوانده می‌شود. تمامی نوشتارهای کنگره فقط یک بار در جلسات خوانده می‌شود ولی نوشتار حرمت‌ها دوبار در جلسات خوانده می‌شود و این بیانگر آن است که رعایت و پیروی از این حرمتها و قوانین از اهمیت بالای برخوردار است. حرمت‌ها، قوانین کنگره ۶۰ را بیان می‌کنند. به من می‌گوید که جایگاه من کجا است و باید چگونه رفتار کنم هر چیزی باید یک حد و مرزی داشته باشد که خوشبختانه در کنگره ۶۰ این مرزها به واسطه حرمت‌ها مشخص گردیده است. حرمت‌های کنگره ۶۰ می‌گوید «دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن، غیبت کردن الفاظ ناشایست بیان کردن در جلسات بدون اجازه سخن گفتن، حرف یکدیگر را قطع کردن تلفن دادن و تلفن گرفتن و هرگونه پولی را در قالب قرض و یا وام به هر شخصیت حقیقی یا حقوقی پرداخت کردن، ممنوع است» من باید در هر شرایطی به این حرمت و قوانین پایبند باشم تا از مسیر درمان خودم خارج نشوم.

من باید در کنگره عمل صالح انجام بدهم ولی این عمل صالح نباید ظاهری باشد یعنی من به عنوان یک راهنما اگر رهجویی سی‌دی‌های خود را نمی‌نویسد و منظم و سر وقت به کنگره نمی‌آید و در جلسات عمومی و جلسات لژیون حاضر نمی‌شود امکان دارد چند باری و شاید یک ماه اول چشم پوشی کنم ولی با تکرار این امر باید عذر آن را بخواهم در غیر این صورت من عمل صالحی انجام ندادم و هرچه می‌کنم ظاهری است و رهجو کم کم از مسیر درمان خارج می‌شود و نتیجه حاصل نمی‌گردد همانطور که می‌دانید عمل صالح عملی است که به خیر ختم گردد و نتیجه مطلوبی را داشته باشد.

از دیگر حرمت‌های کنگره ۶۰ پوشش و لباس مناسب است... من نمی‌توانم با تیشرت و یقه باز و چند تا انگشتر و گردنبند از اینجور وسایل در کنگره حضور داشته باشم و دیگر اینکه در کنگره ۶۰ بحث سیاسی کردن ممنوع است چون به دلیل عقاید مختلف باعث می‌شود که افراد از همدیگر دور شوند ما به اینجا آمده‌ایم که اعتیاد خود را درمان کنیم و غیر از آن کار دیگری بر ما جایز نیست. اینکه به صحبت های من گوش دادید از همه‌ی شما سپاسگزارم.

 

گروه سایت نمایندگی دانیال اهواز 

عکاس و تایپ؛ مسافر فرهاد لژیون ششم 

ارسال؛ مسافر محمد لژیون پانزدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .