English Version
English

مستلزم رسیدن به آرمش رعایت حرمت‌ هاست.

 مستلزم رسیدن به آرمش رعایت حرمت‌ هاست.

دهمین جلسه از دوره ششم لژیون سردار نمایندگی عمان سامانی شهرکرد به استادی راهنمای محترم آقا سجاد، نگهبانی دنور محترم مسافر ایوب و دبیری مسافر جعفر با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰،  چرا رابطه کاری و خانوادگی در کنگره ممنوع است»  روز یکشنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان سجاد هستم، مسافر.

از نگهبان و دبیر جلسه و همچنین از شما بابت حضور گرمتان تشکر می‌کنم.

دستور جلسه این هفته "حرمت کنگره‌۶۰" است، که در هر جلسه دو بار، یکی ابتدا و دیگری انتهای آن خوانده ‌می‌شود و این پیام را به من می‌رساند که مستلزم رسیدن به آرمش رعایت حرمت‌ هاست. این حرمت از باید و نبایدهایی تشکیل شده است، که به عنوان مثال می‌توان به عدم برقراری ارتباط با دیگران خواه حضوری باشد خواه تلفنی اشاره کرد. آقای‌مهندس می‌فرمایند: کنگره مانند بیمارستان است و شما فقط برای درمان به بیمارستان می‌روید برای پیدا کردن کار، پیدا کردن دوست، پیدا کردن همکار و شریک که به آنجا نمی‌روید. مقصود از آمدن به کنگره فقط و فقط درمان است درمان روح، جسم و یا یک درمان کلی. با برقراری ارتباط، مخصوصاً ارتباط مالی ممکن است یکی از طرفین رو به نابودی پیش برود و از کنگره خارج شود.

آقای مهندس همیشه می‌فرمايند: اگر کسی نزد من می‌آمد و می‌گفت: به شخصی پول دادم و پول من را پس نداد، جواب می‌دادم: کار خوبی کرد، نوش جانش. حرمت یعنی حریم، رودخانه حریم دارد، جاده حریم دارد، خانه حریم دارد. گفتار، رفتار و کردار ما نشان دهندهٔ شخصیت ماست. من با عدم استفاده از الفاظ نامناسب و شوخی نکردن، اجازه ورود دیگران را به حریم خودم نمی‌دهم. حرمت‌ها و قوانین باعث نگه داشته شدن کنگره شده است. اگر اینجا ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر نشسته‌اند در اردو نزدیک به ۶۰۰ نفر و از همهٔ استان‌ها آمده بودند. در ضمن هر کدام دارای خلق و خوی متفاوتی بودند ولی هرگز اتفاقی یا حادثه‌ای رخ نداد کسی با صدای بلند صحبت نکرد. گاهاً در مجلس‌های عروسی دعوا و نزاع می‌شود‌ و عامل اصلی این اتفاقات اکثرا مصرف کننده‌هایی هستند که دچار "منیت" شده‌اند.

گاهاً در من "شِرک" به وجود می‌آید و من برای خودم شریک قائل می‌شوم. نیرو‌های منفی و شیطانی از نظر مالی به تو پیشنهاد‌هایی می‌دهند و تو آن‌ها را اجابت می‌کنی. تو می‌خواهی پول‌دار شوی، راه را به تو نشان می‌دهند و کمکت می‌کنند. پس نیروهای منفی و شیطانی برای رشد من دست به همه کار خواهند زد. به قول آقای امین: در قرآن ذکر شده‌است ما خواسته‌های شما را اجابت می‌کنیم، اگر سریع اجابت شد، شما با شیطان آشنا شده‌اید و به جهنم ورود کرده‌اید.

از همه شما تشکر می‌کنم که به صحبت‌های من توجه نمودید. 

نگارنده: مسافر علی لژیون نهم

ویراستار: مسافر امیر حسین لژیون نوزدهم

تنظیم: مسافر کیارش

ارسال: مرزبان خبری مسافر جعفر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .