English Version
English

سی‌دی آهن

سی‌دی آهن

عنوان مطلب رازهای نهان است و برای تاریخ ۱۳۷۵/۳/۳ است، هر موضوع به‌جای خود هم تقدیر است هم فرمان الهی. سیستم الهی یک سیستم طبقه‌بندی‌شده است و ما در مورد رأس این سیستم که الله هست چیزی نمی‌دانیم؛ یعنی ذات خداوند را نمی‌دانیم چه هست فقط صفاتش را می‌دانیم، بالای هر طبقه خلقت یک‌طبقه دیگر قرار دارد که اطلاعاتش به پایین منتقل می‌شود و در طبقات بالاتر از علم و دانش بیشتری برخوردار هستند.

دستورات خداوند برای بهتر زندگی‌کردن توسط پیامبران برای ما فرستاده شده است، در سوره حدید (آهن) می‌گوید آهن را برای شما نازل کردیم که در آن آسیب سختی است؛ ولی سودهای فراوانی است برای مردم. زمین نمی‌تواند از خودش چیزی درست کند خورشید هم نمی‌تواند و فقط هیدروژن را می‌سوزاند و تبدیل به هلیوم می‌کند و مرکز خورشید ۱۵ میلیون درجه سانتی‌گراد است؛ ولی برای تولید آهن ۵۰۰ میلیون درجه سانتی‌گراد حرارت لازم است و آهن به‌وسیله شهاب‌سنگ‌ها به زمین آمده است و در سوره واقعه از کهکشان و سیاره‌ها و تکه‌تکه‌شدن آنها صحبت می‌کند.

ما بر هیچ‌چیز جسم خودمان تسلط نداریم و جسم خودمان را نمی‌شناسیم و در مقابل بسیاری از بیماری‌ها علیل هستیم پس عاقلانه این هست که بگوییم ما نمی‌دانیم نه اینکه بگوییم قبول نداریم. نباید راجع به وقایع گذشته تأسف و تأثر بخوریم؛ چون هر موضوع در جایگاه خودش هم تقدیر است هم فرمان الهی.

زندگی ما بر مبنای سه چیز است: خواست، تقدیر و فرمان الهی، تقدیرنامه پیشین ما است، در زندگی از هیچ‌چیز نباید بترسیم؛ زیرا تقدیر و فرمان الهی است و با بد بودن و خوب‌بودن آن کار نداریم؛ زیرا ممکن است بد بودنش پرده از روی یک سری رازها  برای ما بردارد.
سختی و مشکل برای ما به وجود می‌آید در عوض یک چیزی به ما می‌آموزد و اگر شخص به شما بدی می‌کند معلم شما است و به شما آموزش می‌دهد و در عوض آن بدی خیلی چیزها را می‌فهمیم. باید به کارهای خودمان نظر بیندازیم و کلاهمان را قاضی کنیم هر کدام از ما یک حریم داریم و باید خودمان آن را حفظ نماییم، مشکلی برایمان پیش می‌آید به کارهای خودمان نگاه کنیم و شروع کنیم به تصفیه و پالایش خودمان باید ببینیم به‌خاطر اعمال خودمان است یا اعمال خویشاوندان.

قشر زیادی از افراد کنگره ۶۰ کسبه هستند و آنهایی که جهان‌بینی را خوب یاد گرفتند وضع مالی آنها ذره‌ذره خوب شده است؛ چون با مردم خوب رفتار کردند و فهمیدند وعده خداوند دروغ نیست و با مردم حقه‌بازی نمی‌کنند. وقتی رفتار خلافی انجام می‌دهیم خودمان را خراب می‌کنیم، پس ‌کارهای ما به اعمال و رفتارمان بستگی دارد ما همه آینه همدیگر هستیم، راهنمای شما آینه شماست.

هر حقیقتی را نباید بیان کرد؛ چون ممکن است ایجاد بحران کند و مشکل ایجاد کند باید در جایگاه خودش بیان شود، برخی مسائل را نباید به‌صراحت بیان کرد؛ چون مثل میوه نرسیده است، هر حرفی را می‌خواهیم بزنیم باید ببینیم می‌شود بیان کرد یا خیر و شرایط را بسنجیم. در مورد مسائل منفی فکر نکنیم؛ چون مثل سایه‌هایی هستند که وجود دارند و با فکر کردن به آنها تقویتشان می‌کنیم، اگر یک شخص قطب منفی است در موردش اصلاً حرف نزنیم و فکر نکنیم.

باید در صراط مستقیم پیش بریم و به مسائل مثبت فکر کنیم، بدترین سم مهلک ناامیدی است، انسان همیشه باید امیدوار باشد و افسردگی و ناامیدی مثل یک باتلاق است.
و در آخر به یاد خداوند و نیرویی باشید که از آن انرژی می‌گیرید.

نگارش و تایپ: همسفر فرشته، راهنما همسفر اعظم (لژیون ششم)
ویرایش: همسفر ناهید، راهنما همسفر زهرا (لژیون پنجم)
تنظیم و ارسال: همسفر فرشته (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی زنجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .