English Version
English

آموزش در جمع صورت می گیرد

آموزش در جمع صورت می گیرد

سلام دوستان فرهادهستم یک مسافر
آخرین آنتی ایکس  مصرفی شربت متادون
روش درمان DST
داروی درمان OT
راهنمای  مسافر امیرمحمدی
مدت سفر 13 ماه ۱۱ روز
مصرف روزانه 2\1 سی‌سی

با توجه به سی دی آهن باید خدمتان عرض نمایم که مطلب این سی دی رازهای نهان می‌باشد و جناب آقای مهندس در این سی دی فرمودند که هر چیزی که برایمان رخ می‌دهد تقدیر و فرمان الهی می‌باشد، ما در مورد هر اتفاقی که درگذشته برایمان افتاده است هیچ تعصبی نداریم چون همان‌طور که گفته شد فرمان الهی و تقدیر ما است، ما نباید از هیچ موضوعی بترسیم چون یک فرمان الهی است و نباید در مورد بد بودن آن شکایت بکنیم اگرچه آن موضوع ازنظر ما بد باشد ولی گره از رازهای نهان بازمی‌نماید.

اکثر ما انسان‌ها از ذات خداوند چیزی نمی‌دانیم و آن را درک نکرده‌ایم چون جهان آفرینش بسیار بزرگ می‌باشد، سیستم الهی یک سیستم حساب‌شده است که دارای نظم و نظام خاصی است.
ما شاید صفات خداوند رو بدانیم ولی از ذات آن خبر نداریم، خداوند نه زاده شده و نه می‌زاید و نیازمند کسی یا چیزی نیست، ما نباید در مورد کارهای گذشته تأسف بخوریم که چرا اینکار را انجام داده‌ایم یا چرا این‌طوری شده است، جواب همه این سؤالات این است که این‌یک تقدیر است ما باید با این کارها اعمال خودمان را در نظر داشته باشیم، رفتار و کردار خودمان را درست کنیم تا نتیجه معکوس بدهد و چنانچه اگر جواب بد بدهد به گردن دیگران نی اندازیم.

 جناب مهندس  فرموده اند : آموزش در جمع صورت می‌گیرد ما باید از افکار منفی دوری‌کنیم، امیدوار باشیم، در کارهایمان به خداوند توکل کنیم و به قدرت مطلق ایمان داشته باشیم. در کلام‌الله سوره (حدید) گفته‌شده است که ما آهن را برای شما فرستادیم و برایش سود و ضرر مضاعف قراردادیم، زمین قادر به تولید کردن آن نبود و دمایی که برای تولید آهن نیاز است، پانصد میلیون درجه سانتی گراد می‌باشد، به همین دلیل به‌وسیله شهاب‌سنگ به زمین فرود می‌آید.
در سوره واقعه آمده است که وقتی یک واقعه‌ای رخ می‌دهد در آن هیچ دروغی نیست.
و زمانی که اتفاق می‌افتد زمین می‌لرزد یا شکسته می‌شود، کوه‌ها شکافته می‌شود و همه‌چیز به‌شدت ریز می‌شود، زیرا سیستم الهی حساب‌شده و دقیق است و روی همه‌چیز نظارت دارد.

نویسنده : مسافر فرهاد رهجوی راهنما مسافر امیر (لژیون ششم)

ویراستاری وارسال :  مرزبان خبری مسافر علیرضا 

مسافران نمایندگی صفادشت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .