English Version
English

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند

جلسه سیزدهم از دور سوم جلسات لژیون سردار با استادی همسفر فرزانه نگهبانی دنور راهنما همسفر الهام و دبیری راهنما همسفر زهرا با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه‌ کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» روز دوشنبه (4تیرماه سال 1403) رأس ساعت ۱۴ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان فرزانه هستم یک همسفر، از ایجنت محترم و نگهبان لژیون سردار که به من اجازه خدمت در این جایگاه را دادند.
دستور جلسه "حرمت کنگره ۶۰" همه شما عزیزان این دستور جلسه را بهتر از من می‌دانید. یک بیت معروفی از لسان‌الغیب، حضرت حافظ است که می‌فرمایند،
هر که شد محرم دل در حرم یار بماند
هر کس این کار ندانست در انکار بماند

حرم، حریم یا حرمت یعنی؛ مرز یا جایگاه.  من در کنگره آموزشی که گرفتم، این است که اگر بخواهم در این مکان مقدس ماندگار باشم و از آن بهره‌ ببرم، باید حرمت آن را حفظ کنم؛ اگر من این حرمت را حفظ نکنم، در هر جایگاهی که باشم قطعاً از کنگره به بیرون پرتاب می‌شوم. همه شما عزیزان استاد من هستید؛ ولی می‌توانم خدمت شما عرض کنم که حرمت کنگره را زمانی می‌توانید حفظ کنید که زمان ورود به کنگره، بدانید همه‌چیز در کنگره ۶۰، حساب‌وکتاب دارد و این مکان صاحب دارد و در آن هیچ کاری بدون حساب‌وکتاب نیست.

طبیعت برای ما بهترین الگو است و می‌شود از آن درس گرفت؛ اگر ما خسارتی به طبیعت وارد کنیم، قطعاً طبیعت آن خسارت را به شکل دیگری به ما وارد می‌کند، یا اگر به طبیعت و یا موجودات هستی خدمت کنیم، برکت آن به زندگی ما برمی‌گردد. در سیستم کنگره، اگر در مسیر باشید و حرمت و قوانین را رعایت کنید، به‌هیچ‌عنوان از دایره آن به بیرون پرتاب نمی‌شوید. من خودم را کاملاً می‌شناسم و از صور پنهان خودم آگاهی دارم؛ اگر باصداقت در کنگره قدم بردارم قطعاً کنگره من را در مسیر خودش که صراط مستقیم است هدایت می‌کند. آقای مهندس دریکی از سی‌دی‌ها از کلام‌الله روایت می‌کردند که اگر در صراط مستقیم حرکت کنید، هر قدمی که برمی‌دارید، قدم‌هایتان گل‌باران می‌شود؛ امّا در صورتی این برای ما اتفاق خواهد اُفتاد که در مسیر باشیم و از فرمان‌های قدرت مطلق تخطی نکنیم و حرمت‌ها را رعایت کنیم. در ‌کل برای ماندگار بودن در کنگره باید حرمت و قوانین آن را رعایت کنیم و بدون چون‌وچرا فرمان‌بردار باشیم؛ تا همیشه در این حلقه محبت جایی داشته باشیم و بتوانیم آموزش بگیریم و در ادامه آموزش بدهیم.

آقای مهندس می‌فرمایند رابطه کاری، مالی و خانوادگی نداشته باشید؛ حتماً یک تفکر پشت آن هست و آن این است که ما تجربیات تلخی که در دیگر انجیوها اتفاق افتاده را تجربه نکنیم و کنگره برای ما واقعاً یک مکان اَمن باشد، همراه با پیوند محبت بین افراد.

اولین بار در جشن گل‌ریزان بود که من با لژیون سردار آشنا شدم و هنگامی‌که استاد جلسه فرمودند؛ شاید دیگر فرصتی نباشد که در این امر بزرگ مشارکت کنید، حسی به من می‌گفت؛ که باید در این کار سهیم شوم و خدا را شاکرم که عضو لژیون سردار شدم و توفیق پیدا کردم که به‌اندازه یک آجر سهمی در پیشرفت کنگره داشته باشم و باوجود مشکلات زیادی که داشتم، این کار را انجام دادم و همیشه حضور استاد سردار را در جلسات حس می‌کنم و بسیار حال خوبی دارم و از آن روزبه بعد اتفاقاتی شبیه معجزه در زندگی‌ام رخ داد و مشکلاتم یکی پس از دیگری به‌راحتی حل شدند.
از شما عزیزان که به صحبت‌های من توجه کردید سپاسگزارم.

تایپ: راهنما همسفر زهرا، دبیر لژیون سردار
ویرایش و عکس: همسفر مهتاج رهجو راهنما همسفر مرضیه
ارسال: راهنما همسفر الهام، نگهبان لژیون سردار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .