English Version
English

حرمت کنگره مانند یک دیوار امنیتی برای تک تک اعضا می‌باشد

حرمت کنگره مانند یک دیوار امنیتی برای تک تک اعضا می‌باشد

مشارکت همسفر فاطمه

مجموعه‌ای که بخواهد پابرجا باشد باید حرمت و قوانین آن حفظ شود. طبیعی است که کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد، حرمت و قوانین خاص خود را دارد. حرمت‌ها در هر جلسه دوبار خوانده می‌شود، این امر برای حفظ حرمت و احترام است چون کنگره بسیار تا بسیار مقدس است. حرمت کنگره مانند یک دیوار امنیتی برای تک تک اعضا می‌باشد.
رعایت قوانین برای همه افراد الزامی می‌باشد: دروغ گفتن، سرزنش کردن، حرف یکدیگر را قطع نمودن، غیبت کردن، لباس نامناسب پوشیدن و.... از موارد ضد ارزشی و ضد اخلاقی می‌باشد که باید حتما در کنگره رعایت شود.

کنگره ۶۰ مرزها و خطوط قرمزی را برای ما در نظر گرفته تا با خیال راحت به راهمان ادامه دهیم.
شاید این سوال برای شما پیش بیایید که چرا خارج از کنگره نباید رابطه مالی و خانوادگی داشته باشیم؟ حال باید بگویم، اگر کسی حرمت‌ها را زیر پا بگذارد و رابطه‌ کاری و خانوادگی خارج از کنگره داشته باشد، ناخودآگاه دچار مسائل و مشکلاتی می‌شود و این اختلاف باعث می‌شود، همان رابطه‌ خوبی هم که داشته‌اند از بین برود؛ باید به این مسئله ایمان کامل داشته باشیم و تک تک حرمت‌ها و قوانین را رعایت کنیم تا بتوانیم به رهایی برسیم.
منِ همسفر برای حفظ آرامش خودم و مسافرم باید طبق اصول و قوانین کنگره پیش بروم، آموزش‌ها را دریافت کنم و به آن نقطه از دانایی برسم و بتوانم در زندگی به اجرا در بیاورم.

 

مشارکت همسفر زهره

هر چیزی در هستی دارای حرمت و حریمی است. کنگره ۶۰ هم دارای قوانین خاصی می‌باشد که با رعایت نکردن این قوانین بیشترین صدمه را به خودمان خواهیم زد. حرمت دو بار در جلسه خوانده می‌شود، این امر برای حفظ حرمت و احترام است چون کنگره جایگاه بسیار مقدسی است.
اگر با اعضا ارتباط مالی و خانوادگی برقرار کنیم، از هدف و خواسته خود دور می‌شویم و به درمان نمی‌رسیم؛ ما با رعایت‌ نمودن این قوانین پایه‌های کنگره را مستحکم‌تر می‌کنیم.

اگر روابط مالی برقرار شود و من نوعی به کسی در کنگره بدهکار یا طلبکار باشم، این عمل باعث تنش شده و مانع حضور من در کنگره خواهد شد. علمی که تجربه‌ شده باشد، سندی بدون نقص است، پس من با استفاده از علم و آگاهی نهایت تلاش خود را خواهم کرد که به  قوانین احترام بگذارم و تک‌تک آن‌ها را اجرا کنم تا بتوانم در آرامش به آموزش‌های خود در این مکان مقدس ادامه دهم.

 

مشارکت همسفر نرگس

هر مجموعه یا جامعه‌ای برای بقا، رشد و توسعه خود نيازمند اين هست كه يك‌سری قوانين، حرمت‌ها را در درون خودش داشته باشد. اين حرمت‌ها و قوانين چه مواردی هستند؟ نکاتی هستند كه به مرور زمان درون آن جامعه تجربه شده‌ و بازتاب مثبت داشته‌ است و برای موضوعی، قانونی وضع شده است كه بايد انجام بشود يا نبايد انجام بشود.
در مجموع تک‌تک حرمت‌های کنگره ۶۰، با ظرافت و تفکری همه‌ جانبه تمام کانال‌هایی که ممکن است به نوع حضور و ارتباطات ما در کنگره آسیب برساند، را مسدود می‌نماید. ما با رعایت این حریم‌ها، می‌توانیم با خیال راحت و برای همیشه در جمع و کنار اعضا حضور داشته‌باشیم، با کسی دچار مشکل نشویم و از حضور در کنگره، بودن کنار اعضا لذت ببریم تا این مکان برای ما مثال بهشت حقیقی باشد که البته هست.

ما در کنگره زندگی می‌کنیم، رسیدن به رهایی و زندگی ما منوط به رعایت حرمت این سیستم است. حرمت کنگره رگ حیاتی ما می‌باشد، زمانی که رعایت می‌کنیم در این مجموعه زنده‌ایم، لذت می‌بریم و استفاده لازم را می‌بریم اما خدایی نکرده اگر حرمت‌ها رعایت نشود، گویی شخص رگ حیات خود را زده است و دچار نوعی مرگ تدریجی می‌شود و در انتها خود‌‌به‌خود از این جمع طرد می‌شود. فضای کنگره ۶۰ برای افراد حرمت‌شکن چنان سخت و سنگین می‌شود که قابل‌ تحمل نیست و همین مسئله فرد را از سیستم خارج و دور می‌نماید.
بنابراین حرمت‌ها محدودیت ایجاد نمی‌کند بلکه نگه‌دارنده و محافظت‌کننده ما در برابر آسیب‌ها می‌باشد.

 

رابط خبری: همسفر بهاره رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون دهم)
ویراستار: همسفر زهرا خدمتگزار سایت
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .