English Version
English

مشارکت مکتوب همسفران

مشارکت مکتوب همسفران

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر؛
همان‌طور که می‌دانیم هر جا و مکانی دارای حرمت و احترامی هست کنگره ۶۰ نیز روی حرمت استوار است، سپاس‌گزارم از آقای مهندس که چه‌قدر آگاهانه این حرمت‌ها را  قرار دادند تا آرامش و آسایش بین مسافران و همسفران برقرار باشد.
ریشه حرمت از حریم گرفته شده است که باعث می‌شود حریم خود را بدانیم، این حرمت‌ها ما را محدود نمی‌کند بلکه در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند و شکستن حرمت جز آسیب زدن به خود ما چیز دیگری در پی ندارد.
اولین مورد که آقای مهندس به آن اشاره کردند و فرمودند: دروغ است که مادر تمام ضدارزش‌هاست، دومین مورد سرزنش کردن است چون این‌ کار ویران کننده است. و آن‌قدر این حرمت‌ها مهم است که درجلسات کنگره دو مرتبه توسط نگهبان خوانده می‌شود.
روزی که من وارد کنگره شدم معنی این کلمات رو نمی‌فهمیدم و درک نمی‌کردم ولی الآن به عنوان یک سفر دومی باید بگویم کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد و درک می‌کنم چه‌قدر مسائل مهمی هستند.
روابط مالی، کاری و خانوادگی درکنگره ممنوع است. وقتی من بخواهم درکمال آرامش خود را درمان کنم باید با خیال راحت به کنگره بیایم، چون داشتن حساب و کتاب یعنی از دست دادن آرامش و این باعث می‌شود از آموزش فاصله بگیرم.
در آخر از راهنمای خوبم خانم معصومه عزیز تشکر می‌کنم.

سلام دوستان سمانه هستم همسفرمعین ؛

هر چیزی یک حرمتی دارد و باید حریم و حرمت معین؛آن حفظ شود. به طور مثال، ستون‌های زیر یک سقف اگر خیلی به هم نزدیک شوند یا از هم خیلی دور شوند سقف پایین می‌آید. بنابراین حریم و حرمت یعنی اینکه اندازه را نگه‌داریم.هر یک از موارد نوشتار حرمت کنگره ۶۰ به منِ رهجو یادآوری کرده و آموزش می‌دهد که می‌توانم تمام نیروهای منفی که درون مرا، به یک ویرانه تبدیل کرده‌است را با عملی کردن آموزش‌ها آرام‌آرام و به مرور زمان بیرون کنم به همین جهت باید بتوانم هر کدام از این قوانین را در زندگی خود اجرایی کنم. چون عملی کردن هر کدام از بندهای نوشتار حرمت می‌تواند کلیدی برای قفل‌های زنگار بسته زندگی من باشد و به وسیله آن‌ها می‌توانم راه و روش زندگی خود را روشن و شفاف سازم تا با آرامش در این جهان و جهان‌های دیگر به حیات خود در بهترین حالت ممکن ادامه دهم.

تمامی قوانین کنگره با توجه به تجربیات و تحقیقات کامل و اندیشه های ژرف آقای مهندس به وجود آمده‌است و رعایت آن برای تمامی رهجویان، الزامی است.

سلام دوستان فرشته هستم همسفر احمد،
دستور جلسه؛ حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟
حرمت کنگره ۶۰ و قوانین آن بسیار مهم هستند زیرا بدون در نظر گرفتن آن‌ها هرج و مرج و ناهنجاری به وجود می‌آید و این قوانین هستند که ما را به طرف مسیر اصلی هدایت می‌کنند، به ما شخصیت و هویت می‌دهند و ما را از قرار گرفتن در معرض حوادث طبیعی و غیر طبیعی حفظ می‌کنند.
همه ما می‌دانیم پیشگیری بهتر از درمان است پس بهتر است از عمل نکردن به حرمت‌ها و قوانین پیشگیری کنیم تا مجبور نباشیم که بعدا تخریب‌هایی که از بی‌توجهی به این قوانین به ما وارد می‌شود را درمان کنیم.
حرمت از فعل حرام گرفته شده است؛ یعنی اگر انسانی حرمت را زیر پا بگذارد در اصل دچار فعل حرام شده است که باعث به وجود آمدن یک‌سری مشکلات در مسیر شخص می‌شود و باعث تخریب و به‌ هم خوردن سفر و هدف شخص شود.
اوایل حضور در کنگره، قوانین و حرمت‌ها برای ما کمی عجیب به نظر می‌رسد اما وقتی در مسیر آموزش‌ها قرار می‌گیریم متوجه می‌شویم که تمام قوانین و حرمت‌ها برای داشتن امنیت و طی کردن یک سفر خوب لازم است.
رابطه مالی، فامیلی و کاری از مواردی است که رعایت نکردن آن باعث ایجاد وقایع تلخ و ناکامی در فرد بیمار می‌شود و باعث ایجاد تخریب در او و فاصله گرفتن از کنگره می‌شود که این‌ها همه موانعی بر سر راه درمان انسان می‌باشد.
به عنوان مثال؛ اگر شخصی در کنگره از شخص دیگری درخواست پول به صورت قرض یا وام نماید و آن شخص از دادن پول امتناع کند باعث ایجاد دلخوری بین آن‌ها می‌شود و اگر هم آن پول را به او بدهد و آن شخص نتواند پول را پس بدهد باز هم باعث ایجاد ناراحتی و دلخوری بین آن‌ها می‌شود و این‌ها باعث می‌شود که شخص حس بدی نسبت به کنگره و اعضای آن پیدا کند یا هم وقتی دو نفر از اعضای کنگره شماره تلفن خود را در اختیار هم‌دیگر قرار می‌دهند و خارج از کنگره با هم تماس می‌گیرند و ارتباط دارند ممکن است خواسته‌ها یا حرف‌هایی بین آن دو صورت بگیرد ک باعث دلخوری آن‌ها از هم‌دیگر و دلسردی آن‌ها از کنگره شود و باعث بدنامی کنگره نیز شود.
بنابراین به این نتیجه می‌رسیم برای این‌که بتوانیم در کنگره به درستی سفر کنیم و بدون دغدغه و در کمال آرامش و امنیت به درمان برسیم لازم و ضروری است که به قوانین وحرمت‌های کنگره عمل کنیم.

سلام دوستان آرزو هستم یک همسفر؛
در این دستورجلسه به مهم‌ترین بخش از کنگره ۶۰ یعنی قوانین و حرمت‌های آن می‌پردازد، حرمت از حریم می‌آید و هر جایی و هر مکانی که می‌بینید استوار است و اعضای آن آرامش دارند بدانید حریم در آن‌جا حفظ شده درکنگره هم نگهداری از حرمت‌ها خیلی مهم و اساسی است برای همین است که حرمت کنگره دو بار خوانده می‌شود و در هنگام خواندن آن باید سکوت رعایت شود، یک سری قوانینی بیان می‌شود که باید از انجام آن‌ها بپرهیزیم، مانند دروغ گفتن که جناب مهندس آن را مادر تمام ضدارزش‌ها می‌نامد، علیه شخصی سرزنش کردن و حرف یکدیگر را قطع نمودن و....
مسئله دیگر رابطه کاری و مالی است که در کنگره ممنوع شده، چون اگر بین افراد پولی به قرض گرفته شود امکان دارد برای پس دادن آن به مشکل بخورد و برای رو در رو نشدن با فرد ترک کنگره بکند، جناب مهندس هیچ حرفی و قانونی را بی‌دلیل نمی‌گذارد، برای هر کدام از قوانین یک دلیل منطقی و قانع کننده‌ای دارد به همین خاطر کنگره را یک مکان مقدس و امن می‌نامد، امیدوارم همه ما بتوانیم از حرمت‌های کنگره پیروی کنیم تا سفری با آرامش و آسایش پشت سر بگذاریم.

سلام فاطمه هستم همسفر محمود؛
به نام خالق مطلق که آفرینندهٔ تمام زیبایی‌هاست.
هر مکانی و هرجایی حریم و شرایط خاص خود را دارد که اگر این حرمت‌ها حفظ شود هیچ مشکلی پیش نمی‌آید، اما اگر این حرمت‌ها نادیده گرفته شود مشکلات فراوانی برای شخص و آن مکان به‌وجود می‌آید.
کنگره ۶۰ هم حرمت‌هایی دارد افرادی که وارد کنگره ۶۰ می‌شوند باید این حرمت‌ها را حفظ کنند.
حرمت‌های کنگره ۶۰:
دروغ گفتن، الفاظ ناشایست بیان کردن، بدون هماهنگی تلفن دادن و تلفن گرفتن، بحث سیاسی کردن، علیه شخص دیگر سرزنش کردن و هرگونه ارتباط بیرون از کنگره برقرار نمودن، در جلسات بدون هماهنگی سخن گفتن، از لباس و پوشش نامناسب استفاده کردن و......همه‌ این‌ها از موارد ضدارزشی و یاضداخلاقی محسوب می‌شود. بر تمامی اعضا فرض است که  این حرمت‌ها را محترم شمارند و بر مسئولین هم واجب است از وقوع این امر جلوگیری کنند.
حرمت‌ها در جلسات دو بار خوانده می‌شود این نشان دهنده  اهمیت موضوع است، هر رهجو وظیفه دارد تا حرمت و قوانین کنگره را رعایت کند تا باعث تداخل در نظم کنگره نشود انشالله ک بتوانم با رعایت این حرمت‌ها و قوانین ذره‌ای از وظایف خود را انجام دهم.
متشکرم از این که به من وقت مشارکت دادید.

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر؛
نفس کشیدن در هوا و در سرزمین کنگره بسیار لذت بخش است  چون ساختار و بنیان آن از ریشه و با عشق ساخته شده است مسافر یا همسفر بودن فرقی ندارد اما نکته مهم این است که هر کس که وارد کنگره می‌شود انتخاب می‌شود مستلزم خوب شدن و رهایی و به عنوان یک انسان متعادل زندگی کردن یک سری قوانین دارد اگر حرمت‌ها و قوانین نباشد کنگره غیر قابل کنترل می‌شود حرمت‌ها و قوانین کنگره ۶۰ مثل چهارچوبی است که از ما محافظت می‌کند و هر کسی که وارد کنگره می‌شود باید این حرمت‌ها را رعایت کند خیلی راحت و با آرامش به درمان می‌رسند. کنگره مثل اقیانوس خیلی بزرگ است، دو دسته انسان وجود دارد دسته اول در اقیانوس شنا می‌کنند و روزی خسته خواهند شد  دسته دوم کسانی هستند در این اقیانوس شناور هستند این دسته با امواج حرکت می‌کنند و با عشق کارهای خود را انجام می‌دهند آن عشق آن فهم باعث می‌شود که کار خود را با عشق انجام دهند همه ما دوست داریم که حفاظت و حمایت شویم اجرای این حرمت‌ها و قوانین باعث می‌شود تا خداوند ما را یاری دهد. در کنگره فهمیدم که مشکلات برای همه وجود دارد و یاد گرفتم که چگونه با آن‌ها کنار بیایم. بنابراین حرمت کنگره ۶۰ جز نگهدارنده و محافظت کننده ما در برابر آسیب‌ها چیز دیگری نیست.
  ممنون و متشکرم

سلام دوستان زهراهستم همسفرعلی؛
جناب مهندس می‌گویند: پیشگیری اولین قدم درمان است. حرمت کنگره ۶۰ حتی از قوانین هم مهم‌تراست و هم در اول جلسه و هم در آخر جلسه خوانده می‌شود. کنگره مکان مقدسی است به این خاطر که همه افراد در آن به رهایی و پاکی می‌رسند و از مصرف مواد که یک عمل شیطانی است دست برمی‌دارند. و مکان امنی است ولی باید مواظب و مراقب وسایل خود باشیم. دروغ گفتن ما در همه فسادهاست. دروغ گفتن، حرف یک‌دیگر را قطع کردن، سرزنش کردن، الفاظ ناشایست بیان کردن، بدون اجازه سخن گفتن، رابطه مالی برقرار کردن، لباس و پوشش نامناسب، تلفن دادن و تلفن گرفتن همه ازنکاتی هستند که درکنگره ۶۰ ممنوع شمرده شده‌اند. ممنون ازوقت مشارکت‌تون

ویرایش: خدمت‌گزاران سایت نمایندگی بیرجند

ارسال خبر: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر عاطفه( لژیون سوم )

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .