English Version
English

حرمت در کنگره ۶۰ از اهمیت بالایی برخوردار است

حرمت در کنگره ۶۰ از اهمیت بالایی برخوردار است

سلام دوستان زهرا هستم همسفر

هرمجموعه یا حتی؛ هرفردی بخواهد کنار کسی باشد یا مجموعه‌ای که بخواهد پابرجا بماند؛ باید حرمت و قوانین مربوط به آن حفظ شود. طبیعی است کنگره هم که مکان مقدسی است حرمت و قوانین خودش را داشته باشد. وقتی کسی بخواهد حرمت‌ها را زیرپا بگذارد، باعث ایجاد خلل در سیستم می‌شود. مثلا کسی که ارتباط خانوادگی و خارج از کنگره برقرار کند، باعث می‌شود دونفر ناخودآگاه دربعضی از مسائل شخصی هم وارد شوند و ممکن است در این میان دچار مشکلاتی شوند که باعث شود حال هر دونفر بد شود و همان ارتباط سالمی که می‌توانستند در چهارچوب قوانین داشته باشند را از دست بدهند. من به این مسئله ایمان دارم که تک‌تک قوانین و حرمت‌هایی که درکنگره وجود دارد برای این است که به من همسفر کمک کند تا بتوانم به‌رهایی و درمان برسم.

سلام دوستان معصومه هستم همسفر

وقتی در جلسات کنگره ۶۰ حاضر شدم متوجه شدم که حرمت کنگره ۶۰ دوبار توسط نگهبان جلسه خوانده می‌شود. این موضوع و تکرار آن نشان‌دهنده این است؛ حرمت کنگره ۶۰ از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مطالبی که درحرمت کنگره گفته می‌شود این است که رابطه کاری، مالی و خانوادگی ممنوع است و اين مسئله در ابتدا برای من موضوع ساده‌ای به‌نظر می‌رسید؛ اما زمانی‌که به‌واقعیت موضوع پی بردم، متوجه شدم که رعایت قوانین و حرمت کنگره باعث تداوم حضور من در کنگره می‌شود. مثلا اگر به کسی پول قرض بدهیم یا بگیریم ممکن است همین مسئله باعث ایجاد مشکل شود و ما از آمدن به کنگره منصرف شویم و یا اینکه نباید در مسائل کاری و یا خانوادگی باهم ارتباط داشته باشیم؛ زیرا بعد ازمدتی اگر بامشکل مواجه شویم باعث ایجاد کدورت بین ما می‌شود. کنگره مکان مقدسی است و جای هیچ‌گونه قهر و کینه نیست؛ پس من موظف هستم حرمت کنگره را رعایت کنم تا حضورم در کنگره تداوم داشته باشد و به‌حال خوش برسم.

سلام دوستان زهرا هستم همسفر

حرمت در کنگره ۶۰ از اهمیت بالایی برخوردار است و در جلسه دو مرتبه قرائت می‌شود و مجموعه‌ای از اصول و قوانینی است که باعث مستحکم‌تر شدن یک ساختار می‌گردد. کنگره ۶۰؛ نیز یک‌ ساختار کاملاً هوشمند و قدرتمند است که درجهت اجرای قوانین و رشدوتوسعه خود تلاش می‌کند و یکی از قوانین کنگره این است که هرگونه رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است. آن دسته از افرادی که باورود به کنگره رابطه کاری باهم برقرار می‌کنند، از مسیر اصلی که همان درمان است منحرف می‌شوند و کم‌کم از کنگره فاصله می‌گیرند. در کنگره ۶۰ به‌دلیل بالا بودن سطح آموزش و تزکیه هرلحظه ممکن است حس اشخاص تغییر کند، درنتیجه در روابط کاری و مالی تاثیر بگذارد و باعث سست شدن روابط قبلی شود و به‌همین دلیل درحرمت به ما یادآوری می‌شود چنین روابطی درکنگره صورت نگیرد. هم‌چنین درحرمت خوانده می‌شود؛ دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن، حرف یک‌دیگر را قطع کردن، الفاظ ناشایست بیان کردن، بحث سیاسی کردن و بدون اطلاع پولی را دریافت و پرداخت کردن، بدون مجوز راهنما تلفن‌ دادن و تلفن گرفتن ممنوع است و این قوانین هم در کنگره و هم در خارج از این مکان باید اجرایی شود تا بتوانیم باتعادل کامل و آرامش زندگی کنیم.

سلام دوستان حسنیه هستم همسفر

درمورد دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ و اینکه روابط مالی و خانوادگی در کنگره نباید برقرار کرد؛ می‌توان گفت که تمام آن‌چه که بیان شده طبق تجربه و حاصل کشف حقیقت توسط آقای مهندس است؛ زیرا روابط خانوادگی و رابطه دوستی برای کسی که درحال سفر کردن است مضر بوده و احتمال لغزش وجود دارد. این روابط خانوادگی باعث به‌وجود آمدن سایر ضدارزشی‌ها شده و به‌قول معروف هرآنچه که بلد نیستند از يک‌ديگر یاد می‌گیرند. روابط مالی باعث بروز اختلافات شده و همین امر باعث می‌شود که فرد از هدف خود دور شود، از مسیر رسیدن به رهایی خارج شده و یا حتی باعث جدال شود و حرمت کنگره ۶۰ از بین برود.

رابط خبری: همسفر مهین رهجوی راهنما همسفر سهیلا (لژیون چهارم)
عکس: مرزبان خبری، همسفر وجیهه
ویراستار: همسفر مهرناز رهجوی راهنما همسفر حمیده (لژیون دوم)
ارسال: خدمتگزار سایت، همسفر فاطمه
همسفران نمایندگی ساوه

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .