English Version
English

هم اکنون باید خواسته‌هایم را به روش درست و با رعایت حرمت‌ها به نتیجه برسانم

هم اکنون باید خواسته‌هایم را به روش درست و با رعایت حرمت‌ها به نتیجه برسانم

دل‌نوشته مسافر وحید از لژیون ۴ چهارم با راهنمایی مسافر داریوش در باب دستور جلسه: «حرمت کنگره ۶۰، چرا روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است»
سلام دوستان وحید هستم مسافر؛ با ۱۷ سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرین آنتی ایکس متادون، مدت ۱۲ ماه سفر کردم؛ به روش DST، داروی درمان OT، به راهنمایی آقا داریوش از لژیون ۴ بنیان، رشته ورزشی فوتبال، مدت رهایی بیست روز.

من در مدت سفرم به درک خیلی از مسائل رسیدم، به نظر من زندگی یک بازی است که آن بازی را هم می‌توان جدی گرفت وهم شوخی دانست، ولی در قسمت قوانین، خیلی سخت‌گیرانه است. یعنی نه می‌شود رشوه داد، نه پارتی‌بازی کرد، فقط باید قوانین رو فراگرفته و اجرا کرد و از بردوباخت بازی لذت برد.

حرمت‌های کنگره هم مثل قوانین بازی است. دروغ گفتن، غیبت‌کردن و تمام ضد ارزش‌ها جایز نیست. من این قوانین رو بلد نبودم که مثل خیلی از افراد از بازی زندگی به بیرون پرت شدم. ولی اکنون سعی می‌کنم این حرمت‌ها را در زندگی به اجرا کنم و هم اکنون خیلی راحت‌تر زندگی می‌کنم.

به این آگاهی رسیدم که مصرف مواد من را سوی یک سری از رفتارها سوق داده است که من در مسیر درمان باید از این رفتارها دست بکشم و به حرمت‌ها احترام بزارم و آنها را فرابگیرم. چون خیلی از این قوانین را یاد نداشتم و برای رسیدن به خواسته‌هایم حرمت‌ها را رعایت نکردم. هم اکنون باید خواسته‌هایم را به روش درست و با رعایت حرمت‌ها به نتیجه برسانم و به قول استاد امین خواسته‌های درست، فقط با راه درست امکان‌پذیر هست.

 

نگارش: مسافر وحید از لژیون چهارم بنیان

ویرایش و ارسال: مسافر صادق از لژیون ششم بنیان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .