English Version
English

دلنوشته رهایی لژیون تغذیه سالم

دلنوشته رهایی لژیون تغذیه سالم

اندرون از طعام خالی‌دار
تا در او نور معرفت بینی
سلام دوستان فاطمه هستم مسافر جونز، با وزن اولیه ۷۴کیلوگرم سفرم را شروع کردم، ۱۷ماه سفر کردم به راهنمایی استاد خوبم خانم زهرای عزیز، وزن فعلی ۶۳کیلوگرم، کاهش وزن ۱۱کیلوگرم و مدت رهایی ۱۴روز.
در ابتدا خدای بزرگ را شاکرم که توانستم سفرم را در کنگره آغاز کنم و به پایان برسانم، سفری که خود در لژیون تغذیه‌سالم مسافر بودم. در ابتدا فکر می‌کردم سفر در لژیون‌جونز در وهله اول داشتن تناسب اندام می‌باشد، با حرکت‌کردن و گرفتن آموزش‌ها از سی‌دی‌ها در لژیون تغذیه‌‌سالم و زحمات استاد مهربانم خانم زهرا دریچه‌هایی دیگر به روی من باز شد که هرکدام پر از برکت بودند.
یاد گرفتم و آموختم جسم من که در کنگره آن را شهروجودی می‌نامیم از چه ساخته شده و برای درست کارکردن و همیشه سلامت‌بودن این جسم احتیاج به چه تغذیه‌ای دارد، باید سه اصل اساسی ۱_غذای مناسب ۲_مقدار مناسب ۳_زمان مناسب را یاد بگیرم، درک کنم و کاربردی نمایم، آن‌وقت می‌توانم جسم سالمی را داشته باشم. وقتی جسم من در سلامت باشد به دور از بیماری به طور طبیعی روان سالم هم خواهم داشت، پس نه تنها با رعایت اصول درست غذا خوردن به سلامت جسم رسیدم، سلامت روان و آرامش را هم تجربه کردم.
به گفته استاد امین به ازای هر یک کیلوگرم اضافه‌وزن به همان نسبت توانایی و کارایی من در انجام کارهایم کاهش می‌یابد و بالعکس با هر کیلوگرم کاهش که من در اضافه‌وزن خود دارم انگار یک‌سال جوان‌تر می‌شوم، به این مفهوم که جسم، روان و جهان‌بینی من کارایی و توانایی بیش‌تری را پیدا می‌کند و من به شخصه بعد از کاهش ۱۱کیلوگرم حس سبکی و سلامتی می‌کردم. همیشه قبل از کاهش وزن دارای بیماری تیروئید کم‌کار و قند خون بالا بودم که به برکت حضور در لژیون تغذیه‌سالم بعد از کاهش وزن خبری از آن‌ها نبود و هردو به تعادل رسیده بودند.

بابت این همه نعمت در کنگره خداوند را شاکرم، از جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان که بهترین بستر را در کنگره فراهم کردند تا به سلامتی برسم سپاس‌گزارم، از راهنمای عزیزم خانم زهرا در لژیون تغذیه‌سالم بابت آموزش‌های ناب و انرژی‌های خوبی که به من دادند بی‌نهایت سپاس‌گزارم و از همه عزیزانی که دارای اضافه‌وزن هستند خواهش می‌کنم قدم بردارند، سفر کنند و با کاهش وزن و رسیدن به تعادل، سلامتی، آرامش، نشاط و اعتمادبه‌نفس را به خودشان هدیه دهند.

نویسنده: همسفر فاطمه مسافر لژیون جونز رهجوی راهنما همسفر زهرا

ویرایش: راهنمای تازه واردین همسفر مریم

ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه

همسفران نمایندگی اسلامشهر 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .